Waarom mag je maar 2 opties kiezen? Ik doe al die dingen
Goed punt.
Aangepast ![]()
Ze hebben geen meerwaarde (sorry) en het is zeker wel iets om je druk over te maken haha (of ja dat doe ik in ieder geval). Regelmatig worden door politici vragen gesteld over die bizarre berichten en dat is zoân ongelooflijke vorm van tijdverspilling omdat het soms ook over onderwerpen gaat die super oud of achterhaald zijn of totaal uit hun verband gerukt omdat er per gemeente wordt bericht. Wordt een heel ambtenarenapparaat aan het werk gezet voor letterlijk nikssss (en ja snap ook dat iedereen geld moet verdienen dus het is niet persoonlijk naar luzarl)
Koffie drinken.
Ja, maar wel een lullige hoeveelheid. Het zal wel iets van 0,3 cm zijn
Twerken in de club
zou jij graag Coks heten als voornaam?
- Ja leuk!
- Nouuuuu nee
- Volledig neutraal
0 stemmers
Hahaha wowow ik ging even googlen op Coks Donders, op een of andere manier associeerde ik die naam altijd met een wat stoffige oude grijze man?! Haha hoe kan dit nou weer.
Nou gewoon ja, omdat ik het moest van mijn ouders. Iedereen deed het destijds in mijn klas/omgeving. Wist ik veel toen ik 7 was wat ik deed en waarom ![]()
wat voor soort berichten zijn dit nou, ik weet serieus even niet om welke het gaat
maar als iemand er een deelt herken ik het vast ineens haha
Ik heb het over dit soort berichten. Dus berichten die âinformatieâ uit een bepaalde bron halen (vaak over aantal dit aantal dat) zonder context. En dit dan voor elke gemeente
Of âniet meer vrouwen dan gemiddeld krijgen borstkanker in gemeente Xâ of âinwoners gemeente X gooien gemiddeld evenveel afval weg als vorig jaarâ
En dat zit dan steeds in mijn aanbevolen nieuwsberichten omdat het om mijn gemeente gaat en ik dat nieuws graag bijhoud, maar er zijn dus vrijwel identieke artikelen voor werkelijk iedere gemeente in NL met even nutteloze bevindingen
Niks tegen degenen die worden ingehuurd om dit te doen, maar ik vind het echt in en in triest dat grote mediabedrijven dit soort nutteloze bagger laten massaproduceren.
Ook vaak koken of breien en met sommige vrienden samen muziek maken, en met mn beste vrienden ook wel podcasts luisteren of lezen of gewoon naast elkaar op de bank hangen en elkaar af en toe iets op Instagram laten zien
Ik ben benieuwd wat voor berichten jij bedoelt eigenlijk, heb je een voorbeeld?
hebben jullie ook bepaalde namen die je zo lelijk vindt dat ze een fysieke walging bij je oproepen?
- ja meerdere
- ja één
- nee dit herken ik absoluut niet
0 stemmers
ja-stemmers ik hoor graag welke
Is jouw koffer weleens beschadigd geraakt na een vlucht? Niet een krasje maar bv open gebarsten, wielen er af, gat er in ofzo
- Ja
- Nee
- Ik vlieg nooit of heb nooit ruim bagage en ik wil toch stemmen
0 stemmers
Mijn koffers zitten heel vol en ik twijfel om naar zolder te lopen om een grotere te zoeken want ik ben bang dat ze barsten hahahaha
Ja een x gehad dat de rits helemaal kapot was en hij niet meer dicht kon. Overigens nog wel 50 euro vergoed gekregen daarvoor uiteindelijk
Hierboven zijn toch al voorbeelden gegeven? Misschien werk jij aan iets anders, maar ik moet meteen aan die artikelen van het AD en alle regionale varianten denken waar @quarterlife al naar linkte.
Ja misschien doe ik inderdaad iets anders en moet je er niet zo snel over oordelen als je het niet weet? ![]()
En hebben jullie ook weleens dat je een naam leest en denkt âoh wat een leuke naamâ totdat je het hoort en ze het dus heel anders uitspreken en je dan dus denkt van ooh neee geen leuke naam meer
- Ja (vertel welke)
- Nee
0 stemmers
Ik had dat dus bij Amije die nu bij expeditie zit. Ik kon haar nog niet en dacht dat ze Aa-mei-juh zou heten maar het is dus a-mie-jee