Stel je persoonlijke vraag #57

Wauw 150 per maand! Wel heel benieuwd wat voor sportschool dat is en of je daar dan gratis massages krijgt en ontbijt! (Dat is wat ik me erbij voorstel.)

1 like

hahaha ja ze hebben ook een zwembad en uitgebreid spa gedeelte (5 sauna’s, infrarood, relaxruimtes) etc. en veel lessen waar altijd wel plekjes zijn dus hoef je nooit van tevoren online aan te melden

5 likes

Meer het debiele zoontje waar we al sinds 1830 geen contact mee hebben

Neen jullie waren helemaal fantastisch hadden jullie het ook niet uitgezonden. Kudos to you.

6 likes

160 🫠 voor 2 verschillende en dan wil ik eigenlijk nog een andere maar mag niet van mezelf

1 like

Ik bedoel meer dat buiten het Eurovisie Nederland over het algemeen wel echt een kutland is haha

3 likes

85, maar het is een kleine crossfit waar ik naast de groepslessen ook individueel kan trainen op tijden dat het mijn uitkomt. Vind ik heel chill en vaak ben ik dan helemaal alleen als ik zelf kom trainen (coach is er altijd hoor, maar die zit dan op kantoor ofzo). Echt al het geld waard omdat ik me nooit hoef te ergeren aan andere mensen. En de groepslessen zijn ook fijn.

2 likes

Hier ook 85. Ik deed voorheen crossfit en daar vond ik het dat bedrag wel waard, maar waar ik nu ga eigenlijk niet. Het is alleen op 2 minuten fietsen en de enige sportschool in het dorp, dus voor nu neem ik er genoegen mee ondanks dat ik het zwaar overpriced vindt.

Wat is raarder

• Katy Perry date met Justin Trudeau
  • Trump wint verzonnen Fifa vredesprijs

0 stemmers

In wat voor wereld leven wij, lijkt toch een grote grap allemaal :clown_face:

2 likes

Ik vind niet veel meer bizar, maar eigenlijk vind ik het meest dystopische dat mensen al jaren de vraag ā€œhoort ananas op pizza?ā€ blijven stellen aan iedereen die ooit geĆÆnterviewd wordt.

Ik zweer dat een groot deel van de mensheid niet voorbij 2014 gekomen is en vastzit in een witgoud/blauwzwart ananas pizza timeloop.

28 likes

Hou jij van mensen die alles direct van 0 naar 100 moeten doen? Dus mensen die nooit sporten die ineens een volledig programma met coaching gaan volgen, mensen die geen groentes eten en dan ineens juicecleansing gaan doen? Die nooit lezen en dan als doel 50 boeken per jaar hebben?

• Ja hou ik van
  • Nee hou ik he-el-maal niet van
  • Ik ben neutraal in deze

0 stemmers

Ben jij zelf zo?

• Nee
  • Helaas wel
  • Gelukkig wel

0 stemmers

2 likes

Ik vertel altijd tegen buitenlandse collegas dat ze geen grapjes over Belgiƫ mogen maken want het is ons retarded little nephew but its OUR retarded little nephew.

2 likes

Ik weet niet waarom, maar ik kan hier zo slecht tegen. Zeker wanneer het nergens anders over kan gaan. En NOG erger wanneer mensen die tijdelijke obsessies later ontkennen.

7 likes

Sorry hoor haha wilde gewoon aangeven waarom ik op 0 heb gestemd

6 likes

Niet meer doen

4 likes

Waarom doe je zo?

4 likes

Sorry dat laatste was een grapje! Kwam niet zo over

2 likes

Ohh okƩ prima, no hard feelings!

1 like

Ik doe yoga en boulderen. Allebei met een strippenkaart. Als ik wekelijks ga, kost dat zo’n € 85,- per maand. Vind ik echt heel veel geld… Bij allebei is een abonnement pas voordeliger als je vaker dan 1x per week gaat.

Maar sportscholen haat ik en ga ik gewoon niet naartoe. Dus het is het wel waard.

2 likes

ik ben heel goed in rigoureuze plannen maken en ze nooit uitvoeren :pray: in mijn hoofd heb ik al 500 levens geleefd maar in werkelijkheid leef ik 1 leven achter alle feiten aan :wilted_flower:

25 likes