Ik denk incl een los lesje pilates hier en daar of zwembad toegang omdat het zwembad in mijn sportschool bezet is wel 200 per maand.
En hoe vaak ga je dan sporten?
Ja iedere dag en ook wel vaker twee keer per dag.
Ja same maar dat is minder irritant dan het daadwerkelijk doen en iedereen er mee lastig vallen. Is alleen mezelf die ik ermee terg dan.
Ik vind dat echt zo knap van jou
ik hoorde pas iemand over lid zijn van twee sportscholen, twee van die grote ketens (waarbij je ook in alle vestigingen kan sporten) en ik was een beetje verbaasd omdat diegene fitnesst zonder groepslessen. Maar kan natuurlijk zijn dat je afwisseling wilt ofzo.
Ik heb een sportschoolabonnement en een strippenkaart. Die strippenkaart is gelukkig onbeperkt geldig dus met vakanties en soms een winterstop voelt het op jaarbasis minder belastend in mijn portemonnee.
69.- per maand voor tien lessen via urban sport.
Die maak ik per maand meestal op aan spinnen, yoga, Pilates en small group training.
55e per maand sportschool, 60e per maand yoga en soms nog ergens een losse reformer pilates les a 25 euro. Best veel als ik het zo optel; rond 140 euro per maand.
8 maanden geleden heb ik mijn dure sportschool (75,-) opgezegd en ben ik bij verenigingen gaan sporten. Nog geen moment spijt gehad. Dit scheelt zoveel kosten en is ook veel gezelliger. Tennisvereniging kost me 13,50 per maand, en atletiek 17,50.
Ik ga meestal 1 of 2x pw tennissen of padellen. Er zijn tos avonden waar je bij kunt aansluiten maar heb inmiddels via die avonden ook een aantal leuke mensen met wie ik zo afspreek. Bij de atletiek kun je zo vaak aansluiten bij loop-, en bootcamptrainingen of loopgroepen als je wil. Lopen doe ik 1 of 2x per week en ook nog 1x bootcamp.
Zeg je echt retarded? Ik dacht dat dat in het Engels een beetje was alsof je het over een mongool hebt maar misschien heb ik het mis hoor
Hetzelfde als debiel eigenlijk.
Ja het is een slur
- Normaal
- Met een dekentje eronder/op schoot normaal
- Goor
0 stemmers
Er zit dus op dit moment een grote poedel (met dekentje) op de stoel schuin aan de overkant van me.
Deze foto verwijder ik zo wel weer hoor. ![]()
Sjiek reizen voor die hond, hoor! Ik ben meer van deze slag om geen kaartje te hoeven betalen hahaha
Hahah wat zit die keurig rechtop. In een rustige coupé met dekentje op de stoel denk ik wel laat maar lekker zitten. Maar in een vierzits? Hahah wat gek
Het is ook vooral het baasje dat ‘m op de stoel wil hebben. Inmiddels ligt de hond lekker op de grond. ![]()
Die hond zit wel netter dan een gemiddelde Jeroen in de trein
![]()
Hahhahahha, dit is wel echt waar. Die hond mag van mij blijven hoor.