Stel je persoonlijke vraag #57

Ben even gaan kijken en ik zie inderdaad dat de wet gewoon wordt opgevolgd ja. Het zal misschien aan mijn gemeente liggen dat het me nooit zo is opgevallen. Het overgrote deel van de woningen heeft een huur in de laagste categorie. En als ze duurder zijn mocht ik er toch niet op reageren omdat het grotere gezinswoningen waren. Vandaar mijn blinde vlek :clown_face:

2 likes

Nou hier heb je niks aan maar ik vind dat echt heel rot voor jou en je dochter! Je zou toch gewoon aan een fijne woning moeten kunnen komen :pensive:

1 like

Dat was @Feline! En het klonk alsof de zoektocht voorbij is :crossed_fingers:

Ik heb inmiddels ook een heel fijn huis gelukkig!

3 likes

Ja maar ik heb het gevoel dat ik het nooit ga krijgen. En ben het zo zo zat om van tijdelijke woning naar tijdelijke woning te moeten. Er komt zo weinig vrij en dan sta ik in de top 5 en alsnog lukt het al jaren niet. Altijd iemand voor mij. Vind dat ze scheefhuren ook echt moeten aanpakken. Hoe geen idee maar voelt echt rot om steeds achter het net te vissen. Voor fatsoenlijke middenhuur verdien ik te weinig.

4 likes

Na een hoop ellende hebben we inmiddels al twee jaar een super fijn appartement! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ze mogen hier wel uitzonderingen op maken, een klein percentage, maar ze moeten iedere uitzondering die ze maken verantwoorden in een jaarverslag. Dus daar zijn ze niet heel happig op.

Heb jij vandaag kerstboom gezet?

• Ja
  • Nee
  • Doe ik überhaupt niet

0 stemmers

2 likes

Die staat er al 1,5 week.

39 likes

Staat al 2 weken. :christmas_tree:

11 likes

Als je in een winkel bent en je kunt iets niet vinden wat doe je dan?

• Ik vraag het aan een medewerker
  • Ik zoek nog een keer en vraag het daarna
  • Ik zoek en als ik het niet vind jammer dan

0 stemmers

1 like

Ligt eraan of er toevallig een medewerker in de buurt is. Zo niet, dan heb ik pech

6 likes

ik heb mezelf aangeleerd om niet te lang te zoeken en relatief snel te vragen anders loop ik als een kip zonder kop de winkel door zonder iets te vinden en vergeet ik wat ik uberhaupt kwam doen

25 likes

Wat zou jij erger vinden?

Mensen denken op basis van je naam dat je

• Een tokkie bent
  • Een biblebelter bent

0 stemmers

Biblebelter echt met een heftig oud testament naam, niet dat je Job heet, maar echt een unhighed super lange oude naam

1 like

Ik heb een tokkie naam, kom uit een tokkieplek en tokkiefamilie en ik woon in de Biblebelt nu en heb een identiteitscrisis bij het beantwoorden van deze poll.

39 likes

Heb jij nauw contact met mensen die streng religieus zijn?

• Dat ben ik zelf
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Nee zou ik dus echt niet trekken.

2 likes

Ik heb best wel een unhinged lange naam uit het oude testament terwijl ik uit een niet gelovig gezin kom, ik vraag mij nog zeer regelmatig af wat mijn ouders bezield heeft haha. Maar de meeste mensen linken dit niet aan bible belt overigens.

2 likes

Ergens wil ik ook best wel Bethsheba heten zodat mensen denken dat ik een ancient demoon ben.

15 likes

Een van mn favoriete collega’s is streng religieus en stemt sgp.

Op de bruiloft van een collega werd nadrukkelijk benoemd dat God Eva heeft geschapen uit de rib van Adam, zodat Adam een vrouw had om hem te dienen. Ben nog steeds in shock dat je je dit als vrouw op je huwelijk laat zeggen.

Edit: mijn collega is dus de vrouw. Die man ken ik verder niet, dus vandaar de reactie dat ik het heftig vind dat zij het zich laat zeggen op haar huwelijk. In mijn beleving kan het bijna niet anders dan dat die man dat bedacht had en dat is natuurlijk nog veel vreselijker.

1 like