Stel je persoonlijke vraag #57

Ik moest er echt om lachen, vind het een hele grappige situatie :rofl:

11 likes

Ja ik vind het ook wel leuke reuring haha, maakt toch ook geen zak uit haha, is maar een emoji

Ik kan gewoon niet snappen dat je de tijd neemt om dat topic bij te lezen en er dan voor kiest om boze emojis uit te delen. Ik kon het ook zo laten, maar had zin in om haar op te fokken.

17 likes

Oh ik geniet van beide kanten hè!

hahahahah is dit nou nog steeds bezig

4 likes

Vooral ook grappig op dit forum omdat we hier denk ik minder vlees eten dan gemiddeld in NL

Dus ontopic: hoe vaak per week eet jij vlees of vis (alles telt mee ook broodbeleg of een bitterbal)

• Niks/ik eet geen vlees of vis
  • 0-1 keer per week gemiddeld
  • 2-3 keer per week gemiddeld
  • 4-5 keer per week gemiddeld
  • 6-7 keer per week gemiddeld

0 stemmers

4 likes

vind jij iets van mensen die elke dag vlees/vis eten? ongeacht of je dat wel of niet laat weten

• ja negatief
  • ja positief
  • nee boeit me 0

0 stemmers

1 like

ik denk ook vooral dat mensen die ELKE dag vlees/vis eten niet fatsoenlijk kunnen koken/gerechten bedenken dus vind het vanuit dat perspectief ook vooral zielig

20 likes

Mm lekkr broodje carpaccio en biefstuk bij Loetje

5 likes

Heb er vooral een beetje viezig gevoel bij. Ook bij mijn eigen vleeseten hoor. Het is gewoon steeds duidelijker dat het ook niet zo goed voor je is en als je dan heel hardnekkig elke dag je stuk dood dier moet vind ik dat toch goor.

24 likes

hahaha ik vind zulke carpaccio ook echt saaie mensen lievelingseten. net zoals van die gare all you can eat sushi

12 likes

Klopt, ik haat koken, kook ook iedere week ongeveer hetzelfde :joy: Als ik avg eet dan koop ik wel ooit die vegadingen, die vind ik soms best lekker.

Het bestaat nog steeds. 1,5 jaar geleden bij het huwelijk van een sibling van mijn partner geweest die het ouderwetse huwelijksformulier gebruikte. Zit je dan als gescheiden vrouw, nu een relatie hebbende met een vrouw en diverse gescheiden ouders/opa en oma’s. Zelden zo vernederd gevoeld. En er is idd gewoon een keuze om het meer inclusieve formulier te gebruiken… ik was echt boos (ook omdat we het van te voren hadden aangegeven bij het bruidspaar hoe dat voor ons voelde)

1 like

Ik vind vooral iets van mensen die per sé iedere dag vlees MOETEN eten. Die hun neus ophalen voor vleesvervangers en claimen dat niks vervangbaar is voor vlees.

39 likes

Je gaat toch geen scene trappen om wat anderen op hun huwelijk willen horen. Ik denk altijd maar; als jij graag wilt geloven dat je uit zijn rib voortkomt, be my guest.

33 likes

Ik trek het wel echt heel slecht als mensen een raster bovenop maken ipv een ruitjespatroon.

1 like

Ja of tegen een vegetariër zeggen: ik eet vanavond voor jou een extra stukje vlees!

12 likes

Je schopt geen scene, je loopt alleen weg, klaar. En ja dat zou ik sowieso doen. Ik wacht wel buiten totdat de dienst is afgelopen. Heeft precies 0.0 met een scene schoppen te maken. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit in die situatie beland. What the hell.

1 like

Natúúrlijk schop je een scène als je middenin de ceremonie opstaat en wegloopt?!

44 likes

Nee, dat ziet en hoort niemand en je kan heel stilletjes die banken verlaten. Zo vaak gedaan.