Ik lees dat laatste ook als kauntrie ![]()
Cuntry
Nu ben ik best nieuwsgierig waarom… 🫠
Bel Johan Derksen, niet mij
Maar de top 2000 gemiep is echt het hele jaar door op de radio.
Kunnen we ergens zien wie de gemiddelde top2000 stemmer is? Want ik vermoed dat dit de zestigjarige Jaap is, die nog steeds over de krakersrellen heeft
Met de tafel en publiek van het gemiddelde Ziggo formule 1 programma heb je de top2000 stemmer wel aardig in beeld denk ik
Wat ben ik blij dat ik geen Ziggo heb
O sorry dat haalde ik niet helemaal uit je post dat je het zo bedoelde ![]()
Hmmm ik ben wel grote kerken / basilieken gewend. Maar valt me altijd gewoon op als mensen weg gaan. Tenzij je achterste rij aan de rand hebt. Een beetje hak onder je schoenen galmt gewoon. Wellicht niet voor het trouwende stel, maar wel voor het verdere publiek ![]()
Zelf maar 3 katholieke huwelijken (kerk) bijgewoond, daar worden dit soort dingen niet door een pastoor gezegd.
Ben weleens op een receptie geweest, in het mooie Zeeland. Daar was geen muziek. In de ceremonie werd werd de vrouw ook benoemd tot “wettige huisvrouw”, ipv echtgenote. Vond ik ook heftig
Voor wie sta jij op in het OV?
- Niemand
- Ouderen (heel oud)
- Ouderen (ook semi oud)
- Gehandicapten
- Vrouwen die duidelijk super hoogzwanger zijn
- Vrouwen die minder lang zwanger zijn
- Een andere groep nog
0 stemmers
Ik sta standaard op voor ouderen en gehandicapten, of als iemand super super zwanger is maar niet voor een beetje zwangeren want dan denk ik ja ik ben ook moe en je kan moeilijk een half jaar lang verwachten dat iemand opstaat.
Maar als die zouden vallen door onverwachte bewegingen oid, dan kan dat wel gevolgen hebben voor de baby en moet dat sowieso gecheckt worden. Kleine moeite om dan op te staan toch?
Dat is toch niet mijn verantwoordelijkheid? Hou je gewoon vast dan als je niet wil vallen.
Ik ga mezelf niet de verantwoordelijkheid voor iemands miskraam laten aanpraten hoor
Huh? Maar dat is toch ook de reden dat je op staat voor ouderen of vrouwen die hoogzwanger zijn? Of sta je daar alleen voor op omdat ze misschien moe zijn?
Ja klopt!
Ik sta niet op vanwege valgevaar, maar meer dat mensen mogelijk fysiek niet in staat zijn om zo lang te staan.
Het klinkt nu ook echt alsof een trein rit een soort domino day is haha
Ik ben die schijtpartner. Nu al zin in de laatste week van het jaar ![]()
Niemand want ik zit vaak in een rolstoel of rollator op de mindervalideplek.
Je kunt aan veel mensen ook niet zien of ze kunnen staan en waarom wel/niet (en bijv bij zwangeren kun je lang niet altijd inschatten of het gaat en god forbid dat iemand niet zwanger blijkt te zijn) dus ik denk ook, als het niet gaat kun je ook even iemand vragen of je mag zitten? Vind het ook zo stom als mensen passief agressief gaan staan balen.
Dit ook ja! Soms zie ik vrouwen bijvoorbeeld waarvan ik denk mogelijk ben jij zwanger of je hebt gewoon een buikje (nog judgement hier, ik heb ook meeerr dan genoeg buikvet haha).
Maar vraag het inderdaad gewoon als je wil zitten, sommige (veel) dingen zie je ook gewoon niet van de buitenkant.
Ja of misschien sta je wel te creperen van de menstruatiekrampen of heb je rugpijn, weet ik het. Vraag gewoon!!