Stel je persoonlijke vraag #57

Dat is zeker waar inderdaad!

1 like

En turnen dan?

3 likes

Ik breek m’n rug al als ik er naar kijk, nee die hoogtijdagen zijn geweest haha!

@VickyViolence ik heb Shbam gevolgd, vond ik leuk! Alleen de sportschool stopte er mee en nu zit er niks meer in de buurt. Zumba is hier wel, maar is echt een oude vrouwen ding hier bij de proeflessen die ik gad?? Maar misschien toch nog een kans geven.

1 like

Je wil graag emigreren naar de andere kant van de wereld maar je huisdier kan niet mee en moet dus weg

• Hmm jammer maar ik zoek een nieuw thuis voor m’n kat/hond
  • Over mijn lijk

0 stemmers

3 likes

echt mijn droom om turnles voor volwassenen te doen :pray: maar dat bestaat niet in mijn omgeving echt superjammer

2 likes

Wat vind je een zinlozere discussie?

• Of je je huisdier zou afstaan in een totaal hypothetisch scenario dat jou met 99.99% zekerheid niet overkomt tov een influencer die daadwerkelijk voor dit dilemma staat
  • Of het vies, dan wel viezer dan een menstuatiecup is, om sperma van je partner in je te houden met een of ander medisch hulpmiddel

0 stemmers

2 likes

Over het algemeen:

• Zie ik tegen werkdagen op
  • Kijk ik naar werkdagen uit
  • Voel ik me neutraal over werkdagen

0 stemmers

Een werkdag kost me doorgaans:

• Veel energie
  • Weinig energie
  • Iets ertussenin
  • Ik krijg energie van werk

0 stemmers

1 like

Een werkdag op kantoor kost me meer energie dan een werkdag thuis.

4 likes

Ik kijk er tegenop (want negatieve werksfeer) en het kost me veel energie, maar dat komt vooral omdat ik al een jaar weet dat ik ander werk ga doen en ik daar zo naar uitkijk na 10 jaar 36u p.w. kinderopvang. De kinderen krijgen nog wel mijn volle 100%, collega’s niet. :joy:

2 likes

Ik vind werken heerlijk en ik ben na 2 dagen vrij echt wel weer toe om te gaan werken. Het is ook ontzettend gezellig en heb een prachtig beroep. Krijg altijd veel energie van mijn werk

9 likes

6 uur voor de klas kost me net zoveel energie als de 3 u adminstratie en voorbereiding na schooltijd pffffff kan veeel efficiënter maar allemaal mensen die al 20 jaar hetzelfde doen, 20 jaar klagen en toch niet willen uitzoeken wat dan een beter alternatief is

2 likes

Wat grappig, ik sta ook voor de klas maar dat kost me juist best veel energie en die voorbereidings/administratieve uren daaromheen voelen voor mij vaak al een beetje als vrij zijn.

3 likes

Ik had in mijn danslessen meerdere mensen die daar meer dan een uur voor reizen! Volgens mij was er zelfs iemand die van Enschede of Almelo ofzo kwam (naar Amsterdam toe). Anyway: als je dan wel iets kan doen waar je plezier in hebt is het denk ik niet zo zonde van je tijd toch? Althans niet meer dan wat je nu doet met een uur besteden aan wat je niet leuk vindt haha

Of ander alternatief: leuke mensen of leuke groep vinden om een sport mee te doen die je niet zo leuk vindt haha, dat kan ook helpen

1 like

Ik werk dus in de middag met de oudste kinderen van de BSO, en de juf van groep 7 vind het dus helemaal prima dat mijn kinderen dan bij haar in de klas spelen wanneer zij administratief werk doet/klas voorbereid voor de volgende dagen. Ik zou dat dus ook weer niet trekken haha.

Ahh wel lief, maar nee ik ook niet.

Prima als er nog een half uurtje wat kinderen blijven hangen om klusjes te doen of wat te praten, maar op een gegeven moment wil ik echt gewoon even met collega’s kletsen of rust om me heen en dingen afmaken.

Als het een gezellige groep is dan maakt de leeftijd niet uit is mijn ervaring. Misschien gewoon proberen en anders zou ik als het qua tijd lukt verder weg gaan voor dansles. Ik heb dit zelf ook een tijd gedaan en omdat het zo leuk was was de reistijd prima.

3 likes

Zie hier de kerstreclames van 2025.
Welke supermarkt-kerstreclame vind je het leukst?

• Albert Heijn
  • Jumbo
  • Aldi
  • Lidl
  • Plus

0 stemmers

En welke reclame van de categorie (web)winkels vind je het leukst?

• Hema
  • Kruidvat
  • Bol
  • Amazon
  • McDonalds
  • Staatsloterij
  • KPN

0 stemmers

Ja dat kan soms tegenvallen haha, hangt een beetje af van de instructeur (en van het publiek dat erop afkomt natuurlijk).

Ga jij vrijwillig reclames kijken?

• Ja leuk
  • Nee rot op
  • Nee al helemaal niet met Frank Lammers en Jeroen v :crown: :bridge_at_night: en

0 stemmers

Haha het is dat ik ze voorbij zag komen op tv afgelopen weekend, zou ze niet speciaal voor een poll bekijken :sweat_smile:

Maar sowieso zijn al die supermarktreclames vet slecht? Hema en kruidvat zijn wel leuk imo

2 likes