Ik wist niet dat er mensen onder de 50 waren die nog tv kijken???
Er zijn toch ook reclames via youtube etc.
Boulderen
- Leuk
- Geen mening
- Niet leuk
- Wat?
0 stemmers
Het idee vind ik leuk, maar heb het nooit gedaan. Dus ik weet niet of het leuk is
Ik heb het eens geprobeerd om te checken of ik nog hoogtevrees had en het antwoord was affirmatief.
Niks erger dan de geur van al die gore kleine schoentjes in de boulderhal
Echt leip dat zoveel mensen (NSBers) zouden snitchen. Verbaast me niet, aangezien zoveel mensen andere verraden onder andere met uitkering/zwart werken etc.
Ik ben opgevoed met het motto snitches get stitches en zeker als het over mn familie of beste vrienden gaat neem ik dingen mee mn graf in.
Gaat niet alleen maar over strafbare feiten hoor hahahaha ook bijvoorbeeld dingen wat een relatie zou beëindigen. Ik zou nooooit iets zeggen of toegeven ben je gek ofzo
Maak je een grap ofzo haha ik heb echt energie als ik de kinderen zie.
Begin om half 8, laatste spullen klaarleggen enz dat lukt prima want ja je moet wel, de kinderen komen bijna. Van 8.20 tot 14.10 ben ik een vrolijk mens, kan alle prikkels aan, sta te zingen springen, koprollen alles. Van half 3 tot 5 moet ik mezelf echt motiveren, heb hele to do lijstjes elke dag en als het af is âbeloonâ ik mezelf. En de vergaderingen enz bij ons komt er nooit echt een conclusie. Gaat al 4 vergaderingen over een nieuw leerlingvolgsysteem waar ze dus al jaaaren niet tevreden over zijn. Welke groep heb jij? Misschien krijgt men gewoon meer energie van kleuters.
Ik kijk op tegen vroeg (= voor mij om 7.30) op te moeten staan
Stel ik zou om 10 uur kunnen beginnen dan zou ik met veel meer plezier naar werk gaan
Wat in de tegeltuin hahahahaha
Zo nep hard doen als je niet uit de wereld komt waarin ze dat écht menen (namelijk niet in Nederland, niet eens in Europa)
Wat fijn lijkt me dat, maar brengt me ook wel aan het twijfelen of ik op de goede plek zit
Ik heb dit jaar meerdere groepen (zowel onder als bovenbouw) en dat kost me ook wel meer energie dan gewoon één groep.
Vergaderingen zijn bij ons gelukkig altijd kort en concreet.
Ja, eens.
En mensen uitmaken voor NSBâers, gaat het Lightbox?
Ik heb het niet over mensen verraden die wat bijverdienen terwijl ze een uitkering hebben. Of het gaan melden als ik iemand eten zie stelen uit de supermarkt. Het gaat over heel andere dingen.
Dit is ook een gevaarlijke mindset die ook speelt onder jongeren op school, die door zoân mentaliteit koste wat het koste hun mond houden.
Nee soms moet je wel naar iemand toegaan en de waarheid vertellen. Bijvoorbeeld als iemand heel erg wordt gepest of een meisje is aangerand etc. Dan is het niet âcoolâ als men zegt snitches get stiches ![]()
De mensen die meldingen maken over boodschappen krijgen etc bij uitkeringen vind ik wel NSBâers trouwens. Altijd een speciaal soort mens die afgunstig is bij dat soort dingen.
Oh ja mee eens hoor maar als ik voor mezelf spreek is dat dus juist niet wat ik bedoelde.
hahahahah zit je bij de crips ofzo

Heb jij een voedselallergie?
- Ja echt!
- Ja soort van
- Nee, maar ik zeg van wel want ik lust een bepaald soort ingrediënt niet
- Nee gewoon niet
- Anders
0 stemmers
Ik vind kokos dusdanig vies dat ik vaak moet overgeven als ik het proef, kokosolie uitgezonderd. Ook bij maar 5% kokos ofzo. Dus om het mezelf en anderen makkelijk te maken als ik elders eet zeg ik meestal dat ik een allergie heb. Anders zeggen mensen meestal nog âoooh joh er zit zo weinig in, daar merk je niets vanâ nou die vlieger gaat bij mij niet op haha
Kiwi⊠Mijn tong zwelt er van op, gaat er van tintelen en wordt daarna wat gevoelloos. Kans is groot dat ananas hetzelfde effect heeft dus die skip ik ook ![]()
ik heb een zware lactoseintolerantie (ik heb er echt weken last van als ik een keer per ongeluk koemelk ipv plantaardige melk in een drankje krijg bijv) maar zeg altijd dat ik melkallergie heb omdat dat serieuzer wordt genomen