Aangezien dit echt een ergernis is en ik nooit begrijp welke vrouwen dit doen
Denk bijv aan niet doorspoelen, wc papier op de grond gooien, tampons op de grond/in de wc of poep op muren/bril etc.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Aangezien dit echt een ergernis is en ik nooit begrijp welke vrouwen dit doen
Denk bijv aan niet doorspoelen, wc papier op de grond gooien, tampons op de grond/in de wc of poep op muren/bril etc.
0 stemmers
Naast de mentaal zeer hulp behoevenden heb ik dit toch werkelijk nooit begrepen.
Zou jij presentator/presentatrice kunnen zijn?
0 stemmers
Ik denk dat 50+ hélemaal mijn ding gaat zijn tbh. Ik vind elk decennium tot nu toe hotter dan de vorige (ja even de vroege kinderjaren aside). En steeds minder fucks hebben en steeds meer uitvinden wat je eigen ding is. Dat gecombineerd met een diepe angst voor het veranderen in een degelijke Gerda geeft me hoop.
Hahahaahahja nu kijkt het net alsof ik met mijn eigen poll wilde opscheppen dat ik het mezelf wel zie doen ![]()
![]()
![]()
Mijn tantes zijn echt allemaal heel lelijk oud geworden dus ik vrees ervoor ![]()
![]()
![]()
Zelfs de twee zonder kinderen lijken ouder dan hun leeftijd omg
Ik heb op festival dingen gezien die ik nu nog steeds in de groep gooi als hoe krijgen mensen dit voor elkaar? Zelf ondersteboven staan met anus gericht op het plafond lijkt me moeilijk ivm met zwaartekracht, maar sommige mensen blijken dit te kunnen omzeilen
Verf jij je haar?
0 stemmers
ja same, echt goed uitgevonden van het leven dat je fysiek langzaam aftakelt maar mentaal in principe langzaam bijtakelt
ik vind het ook als een fuck you tegen het patriarchaat/heersende schoonheidsideaal voelen om me alleen maar zelfverzekerder en sexyer te voelen hoe ouder ik word en in plaats van angst zin te hebben, dat geeft mij ook extra motivatie
Kan jij een kerstboom in huis mooi vinden?
0 stemmers
Love mn kerstboom, zit er elke avond wel even in verwondering naar te staren haha ![]()
![]()
ik hoef niet per se een glam hottie te worden maar mijn levensdoel is echt om tot het einde toe verzorgd en goed gekleed te zijn. Ik heb best wel een typische kledingstijl en daar hoef ik me helemaal niet tot aan het graf aan te binden, maar ik borduur bijvoorbeeld veel op mijn kleding en ik ben heel gehecht aan mijn schaapjes en bloemetjes en sterretjes en zo, en ik wil die persoonlijke aandacht (en tbh de whimsy) niet kwijtraken.
Bedenk me nu wel dat mensen me daardoor nu bij voorbaat al zien als een schattige oma en ik ben 27, dus ik vrees dat de rol van sexy abuelita nu al een verloren zaak is voor mij. Ik denk dat mijn ambities op die leeftijd meer in de richting van mysterieus kruidenvrouwtje moeten liggen
Ik kom bij één vriendin graag thuis rond kerst omdat haar huis zo gezellig is. Zonder boom al, maar met boom is het helemaal zo lekker huiselijk/knus. Bij de rest vind ik dat eigenlijk niet. Zeker niet die gekleurde nepbomen. Waarom hebben zoveel mensen die?
Ja voor de grijze haren, maar wel alleen als ik er zin in heb. Zit momenteel met een cm of 3-4 uitgroei op de bank ![]()
Ik zie heel veel filmpjes voorbij komen van vrouwen die of een grey blend laten verven of het grijs laten uitgroeien.
Ik ben nog lang niet zo grijs dat ik zoân grijze uitgroei rand/band heb dus ik twijfel er weleens over om te stoppen met verven maar vind het dan toch weer lastig
Ja, vind ik ook vaak heel mooi, maar daar is het bij mij toch ook nog niet grijs genoeg voor. Heb wel genoeg grijs om het goed te zien, maar niet genoeg daarvoor
Ja, precies! Gedoe
Ik ben echt best grijs op mân 35e. Vind het te vroeg om te ontarmen dus verf het toch maarâŠ
Al vind ik die grey blend wel echt mooi, maar ook wel benieuwd hoe dat er irl uitziet en hoeveel werk dat is bij te houden.
Ik ook! Kan echt niet wachten tot ik mooi grijs ben
Ik word dus op een heel toffe manier grijs: aan de ene kant heb ik nu een zilverwitte strook in mijn haar en aan de andere kant begint die te komen. Mensen denken vaak dat het grijze deel geverfd is aber nein. ![]()