Stel je persoonlijke vraag #57

Same, ik vind vooral de structuur van de grijze haren (stro!) zo vervelend, het staat helemaal rechtop. Daar helpt verven ook wel een beetje tegen.

4 likes

Dit inderdaad, lijken wel katten snorharen zo stug :sweat_smile:

2 likes

Gebruik jij de live tv kijken mogelijkheid op Videoland wel eens?

• Ja
  • Nee
  • Is die er??
  • Ik heb geen Videoland

0 stemmers

1 like

Ik word vanaf mijn 30e al grijs(wit) maar ik ben ook asblond dus het blend heel natuurlijk. Ik heb nu weer zo’n wit blond koppie als toen ik klein was :heart_eyes:

5 likes

Ben jij van de blauwe knoop?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb echt geen idee wat dit betekent

0 stemmers

Het is dat je geen alcohol drinkt, blijkbaar. Had het echt nog nooit gehoord tot iemand het gisteren zei

Niet uit principe, maar meer omdat ik het niet heel lekker vind en er niet goed tegen kan.

2 likes

Ik vind het stom dat als je geen alcohol drinkt men er vaak meteen vanuit gaat dat je bij een bepaalde groep/beweging/whatever hoort. Je kan toch ook ‘gewoon’ geen alcohol drinken?

Dit is niet per se naar jou hoor, meer iets algemeens.

20 likes

Mijn vriend zou met een vriend naar een weekend festival, maar de vriend wil/kan toch niet meer mee omdat het die zondag moederdag is en zijn vrouw vindt het niet goed/fijn als hij dan niet thuis is. Zij is zwanger en ze hebben een kindje van twee. Wat vind je hiervan?

• Belachelijk
  • Snap ik wel
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Belachelijk van die vriend dat hij het niet even gecheckt heeft met z’n vrouw of het okĂ© is dat zij zwanger met een tweejarige blijft een heel weekend + ook nog op haar tweede Moederdag. Of ĂŒberhaupt nadenkt dat dit niet handig/fijn is. Mega laf dat hij haar de schuld geeft dat hij “niet mag” ipv zelf zegt shit sorry ik heb dit zo verkeerd gepland.

104 likes

Ze vindt het prima dat hij een weekend weg gaat, haar moeder komt dan helpen met de kindjes. Maar het gaat specifiek om dat het dan moederdag is.

1 like

Had hij wel eerder moeten bedenken maar hahaha, wel weer typisch dat het op een plek op het forum gaat over dat mannen hun verantwoordelijkheid niet nemen en hun vrouw en kinderen niet genoeg ondersteunen, maar als een zwangere vrouw met klein kind graag wil dat haar man bij ze is met Moederdag is dat lullig want hij wilde al met zijn vriendjes spelen. Moederdag is in mei, nog bijna een half jaar om een andere vriend te zoeken die mee wil.

34 likes

Die Moederdag moet gewoon standaard geblokt in z’n agenda gaan. Hoe moeilijk is het 1 dag per jaar vrij te houden

18 likes

Ja en dan zullen er nu mensen komen met ‘nou ik vind dat niet zo belangrijk’ tsja, zij wel, misschien heb jij het wel met je verjaardag of kerst ofzo. Ik snap wel dat iemand teleurgesteld is als plannen worden afgezegd maar helapika het gaat gewoon niet. Als je je niet kunt inbeelden waarom iemand zo’n keuze maakt ligt dat wel meer aan jezelf dan aan de ander (hoewel hij idd beter in zijn agenda had moeten kijken).

14 likes

Ik ben sowieso heel alleegisch voor het sfeertje waarin mannen doen alsof ze iets niet ‘mogen’ en dan met vrienden gaan klagen over hun onredelijke vriendin

72 likes

Echt dom van die vriend dat hij iets toezegt aan jouw vriend zonder met zijn gezin te checken.

8 likes

het is ook zoooo zwak, dat soort mannen willen altijd stoer en daadkrachtig zijn maar in hun relatie is de vrouw opeens de ‘directeur’ en wordt alles hen opgelegd?? alsof ze heel zielig vast zitten in iets waar ze niet zelf voor gekozen hebben met een vrouw die ze niet leuk vinden.
vrouwenhaat boven ruggengraat i guess

34 likes

Als je anderen (vrouwen) de schuld geeft hoef je zelf niet in te zien hoe incompetent je eigenlijk bent. Pick me vibes om dat als vrouw te bevestigen.

9 likes

nice

13 likes

ja echt weak ass bitches die mannen

9 likes

Offtopic, maar LOVE helapika

8 likes