ik heb net Wicked 2 gezien en daar (spoilers) steken ze Elphaba bij een sexy scene in een kanten speelpakje met daaroverheen een gigantisch gehaakt mossig grijs vest. Om maar te zeggen: sexy kruidenvrouwtje is óók nog een optie
Zelfde met vlees. Toen ik heeeel veel jaren terug nog vlees at, at ik alleen kip (geen varken of rund). En toen werd er ook heel vaak vanuit gegaan dat ik Moslim zou zijn. Letterlijk een paar keer gehad dat iemand in een restaurant dan tegen de collega zei: Oh zij is Moslim, zij eet geen varken ![]()
Ben jij over het algemeen makkelijk in casual contact met onbekenden?
- Ja
- Mwah op zich
- Nee
0 stemmers
HAHAHA fair enough, er is nog hoop!!
Zo dit duurde echt tyyyyyfuslang voor ik dit snapte
Welke film is beter?
- Heat
- Hateful eight
- Beide kut
- Niet allebei gezien
0 stemmers
Sorry ff een kutpoll
Welke vormen van plannen kan jij goed?
- Strategisch plannen (bv jaarlijkse doelen)
- Tactisch plannen (bv een maandplan)
- Operationeel (bv dagplanning)
- Back-up planning
- Financiële planning
- Capaciteitsplanning (hoeveel jij of een groep aankan)
- Ik ben slecht in elke vorm van plannen
0 stemmers
Ben goed in alle vormen van planning, maar enkel voor mezelf. Krijg slecht groepen mensen mee.
Ik heb alleen hateful eight gezien maar aan de filmposter van heat te zien denk ik echt dat die eerste beter is
Dat is dan motiveren/enthousiasmeren dan denk ik?
Ik gaapte net ongeneerd op straat en toen zei een man tegen mij: zo dat wordt op tijd naar bed vanavond. En ik vind dat soort vrolijke straatinteracties altijd zo gezellig, kan daar echt vrolijk van worden.
Pas zat een man voor een koffiezaak een zak schepsnoep gehaald, en toen zei ik; oh die perziken zijn echt mijn favoriet en toen kreeg ik er twee. En dat soort mini interacties voelen vaak echter en leuker dan een praatje die je bijvoorbeeld verplicht met een collega hebt. Ik vind sowieso dat er meer gekletst moet worden op straat, maakt alles wat minder grauw.
Ja helemaal eens en herkenbaar haha ik heb ook heel vaak dat soort talk op plekken en dat doet echt veel goeds voor je gemoedsstand
Ik heb zo’n keuzebon als kerstpakket en twijfel!
- Plantencadeaukaart voor kneusjesbox (±15 planten): waar laat ik dit? mijn huis staat al best wel vol
- Pizzarette: B merk (weet niet of dat uit maakt) en hij is voor 4 personen en als ik dit zou doen ben ik vaak met 6
- Bakkerijbon, 3x een gebakje halen bij de bakker: minder lang genieten tov de rest, wel lekker. Vraag me af of ik niet ga vergeten dat ik deze bon heb.
0 stemmers
Wij hebben dit ook met 7 mensen gedaan terwijl het ding voor 4 was. Je kan toch delen en hoeveel wil je er überhaupt eten.
Ik vind zo’n apparaat wel leuk om vaker te kunnen gebruiken. Maar mogen lenen van de buren vind ik ook prima want tja hoevaak ga je het gebruiken en het is wel weer een groot ding erbij dat ergens bewaard moet worden.
Ja dit, alleen ik vind een praatje met een collega ook gewoon leuk.
Kan je alleen maar voor een kneusjesbox kiezen? Ik kan vaak ook voor iets anders kiezen met die bon
Heb alleen the hateful eight gezien maar die vind ik dus echt leuk haha. Totaal niet zon steriotype western movie. Denk ook niet dat die films te vergelijken zijn?
Ik vind het makkelijker om met een vreemde te praten dan een vaag bekende, ik vergeet dan altijd details uit hun leven of ik haal ze door elkaar met iemand anders dus dan weet ik niet waar ik het over moet hebben.
Ik maak vaak wel een opmerking tegen vreemden of ik maak een praatje met de caissière ofzo, ik vind het zo ongemakkelijk hoe normaal het is om alleen ‘hoi, pinnen graag, dankje en werk ze’ te zeggen bij de kassa.
Gebruik jij een handscanner in de supermarkt als die mogelijkheid er is?
- Ja (vrijwel) altijd
- Soms wel soms niet
- Nee nooit, ik scan alles tegelijk bij de zelfscan
- Nee nooit, ik ga naar de “gewone” kassa
0 stemmers
Maar ik heb nooit een winkelwagen, zou het dan we doen