Nu met die bezuinigingen op de publieke omroep ga ik denk ik wel gidslid worden. Wil ze toch een beetje steunen waar kan.
Ja ik heb nu een herbeoordeling aangevraagd en jezus wat een gedoe, als het te duur wordt dan heeft m’n vriend maar pech hoor. Verkoopt hij de boel maar.
Ik heb dus een keer op een rij gezet wat mijn vriend ontvangt als ik overlijd en dat is echt verrassend veel geld?! Levensverzekering, nabestaandenpensioen, en mn vorige werkgever keerde uit coulance nog x brutosalarissen netto uit. Is hij ook niet eens mijn erfgenaam!
Heb jij alle boeken in je boekenkast gelezen?
- Ja
- Nee, wel grotendeels
- Nee, lang niet
- Ik heb geen boekenkast
0 stemmers
Ongelezen boeken hou ik apart, dus ja
maar zijn er heel weinig tov het aantal gelezen boeken
Heb een tijdje geleden mogen shoppen op de mega boekenzolder van mijn vriends oudtante, sindsdien heb ik echt veel ongelezen boeken
Heb jij een Susan Bijl tas?
- Ja, en ik woon in Rotterdam eo
- Ja, en ik woon niet in Rotterdam eo
- Nee, wel ander product van haar
- Nee
- Een wat??
0 stemmers
ben net verhuisd en heb hier geen boekenkast - huilen. Enige boek wat ik hier heb is wat ik nu aan het lezen ben!
Ik denk ook altijd als ik ergens iemand met zo’n tas zie lopen dat diegene uit Rotterdam komt.
hahaha ja
hebben andere steden ook zulke markers? ben ff denken
Ik koop eigenlijk alleen boeken die ik al gelezen heb en goed vond. Maar ik heb 3 ongelezen boeken uit zo’n gratis mini bieb.
Ik denk dat ik die terug ga zetten want ik heb ze al een tijdje en heb nooit zin om ze te lezen ![]()
Hoe vaak was jij de sierkussens die op de bank liggen?
- Nooit
- Iedere week
- Iedere maand
- Om de 2/3 maanden
- 1x per half jaar
- 1x per jaar
- Als ik er aan denk, kan gerust 2 jaar geleden zijn
- Ik heb zulke kussens niet
0 stemmers
Ik zag net een clean with me video en die meid die dat iedere week??? Excuse you daar heb je toch geen zin in.
Ik weet nog dat de kraamhulp dat deed. Het kind is inmiddels bijna 3 🫣
Singapore of Zuid-Korea, jij?
Alleen als er een vlek op zeg, wat wel al een paar keer gebeurd is ivm kinderen
Wij hebben de laatste 2,5 jaar een hogere premie gehad doordat ik rookte. Maand geleden heb ik met heel veel plezier de wijziging doorgegeven van roker naar niet roker en geniet nu echt van de lagere premie ![]()
Hoe controleren ze dat dan?
ik betaal € 1900 voor mijn vierkamerappartement met twee verdiepingen. De flat hiernaast zijn koophuizen, en daar kost ditzelfde appartement (zelfde plattegrond etc) € 700.000. Dus ik had ons appartement ook never ever kunnen kopen. Ben er echt heel blij mee en ik ben mijn idee om ooit te moeten kopen ook wel een beetje kwijtgeraakt hierdoor.
Niet. Als je beetje geweten hebt ben je gewoon eerlijk. de regel was, 2 jaar gestopt zijn. Ik heb gewacht tot ik daadwerkelijk 2 jaar gestopt was.
Als de verzekeraar na overlijden een vermoeden heeft van fraude bij de aanvraag (bijvoorbeeld als je snel na het afsluiten/wijzigen overlijdt) kunnen ze via een toetsingscommissie gegevens laten opvragen. En als je nou overlijdt aan een hartinfarct op je 30e zullen ze vast vragen aan je behandelend arts of je daar risicofactoren voor had, en die moet dan zeggen dat je actief rookte, en dan krijgen je nabestaanden niks uitgekeerd.
Hele kleine kans, heel groot risico wel.