Je verzekert je sws voor die kleine kans dus ik zou het risico inderdaad niet nemen haha!
Nou ja overlijden moeten we allemaal en er zal best een percentage overlijden binnen die 30-40 jaar hypotheek. (Sorry heel ongezellig)
heb wel verhoogde premie (3x zo hoog) door verleden met mentale issues, verhoogde kans op vroegtijdig overlijden
vond ik ook fucking oneerlijk
Is er een ergere moordenaar dan je eigen zoon?
- Nee, je zult je eigen moordenaar maar gebaard hebben
- Ja het kan erger
0 stemmers
Als jouw broer je ouders zou vermoorden, zou je je broer dan doodwensen?
- Ja
- Nee
- Ik zou het zelf doen
0 stemmers
In je eentje 's nachts 80km wandelen:
- Zou ik best eens willen doen maar zou ik nooit redden
- Zou ik best eens willen doen maar zou ik nooit durven
- Ik heb wel eens zoān nachtwandeling gemaakt alleen
- Nooit van mān leven
- Ik heb hier bewondering voor
- Ik heb hier verder geen mening over
- Ik verklaar diegene voor gek
0 stemmers
Context: ik volg een vrouw die enorme afstanden wandelt, maar dus ook aan nachtwandelen doet. Dus die loopt bijvoorbeeld in een nacht van Zwolle naar Apeldoorn (via dorpjes, steden, en dus ook veel stukken met helemaal āniksā of enkel natuur).
ik wil al jaren graag de duinen in ās nachts (of hee vroeg ās ochtends als het nog donker is) maar ik durf niet alleen en mn vriendinnen durven ook niet mee. echt kut
het lijkt me zonder enge mannen zo fijn ās nachts in de wereld.
op het strand is het ook zo heerlijk in de nacht.
kijk ook regelmatig filmpjes van vrouwen die solo (wild)kamperen, ook mn droom. vind het heel cool dat zij en die vrouw waar jij het over hebt dit soort dingen gewoon doen
Ik zou wel een keer een ultra hike willen doen en dat is dus ook ās nachts. Maar je kan geen 80km in een nacht lopen, dat is iets van 15-20 uur.
Oh lijkt me echt vet idd! Zou dat met een vriendin erbij wel durven, met zān tweeĆ«n ben ik eigenlijk nooit bang in NL.
Ik wil met jou! Maar ik ben niet echt imposant of sterk dus ik kan je no way beschermen maar dit klinkt wel heel leuk.wij gingen vroeger naar renesse en het was zo leuk in die duinen en alles.
Mijn vriend vindt het heel normaal en liefdevol als ik zijn teennagels knip. Wat jullie?
- Ik vind het heel normaal om de teennagels van mijn vriend/ partner te knippen en doe dit met liefde.
- Whaat? Gadverdamme knip je eigen teennagels.
0 stemmers
Laat jij je schoenen aan in huis?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, controleer je of je schoenen schoon zijn, voordat je naar binnen gaat?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ze heeft er 14 uur over gedaan en heeft dus de hele nacht gelopen en dan nog een klein deel in de avond of vroege ochtend.
@issa oh ja ik voel die behoefte dus totaal niet ('s nachts überhaupt iets buiten ondernemen in mān eentje haha) maar vind het idd wel heel leuk om haar te volgen, en sowieso mega knap. Ik zou dat fysiek ook never nooit redden, 80km moet je wel echt voor getraind zijn.
ja ik opzich ook maar mijn vriendinnen dus niet. ik snap het wel want ik ben zelf ook echt heel angstig in het donker en bang voor vermoordenaars en loop dan gevoelsmatig liever in een āslechteā buurt dan ergens in een bos. ook al is de kans heeeeel klein dat er iets gebeurd, maar ik denk ook ja er gebeurt weinig omdat vrouwen niet 's nachts duinen in gaan. en er wonen daar ook mensen in tenten dus dat maakt het ook enger, ik weet ook niet of iets als een taser of pepperspray me echt minder angstig zou laten voelen per se.
maaar ik besef nu dat ik een vriendin die in de gevangenis werkt nog niet heb gevraagd en ik denk dat zij het eigenlijk wel aandurft.
@Jumpsuit jaaa wij doen als we met vrienden gaan kamperen ook altijd een nachtwandeling in het bos, het liefst verdwalen we nog wat. echt zo leuk is dat.
Ik zit met de gedachte te spelen om een rondje Texel te lopen, in de middag beginnen en dan de 60 km lopen. Wel in de zomer uiteraard.
Wat zou je doen als je nu 10k zou krijgen?
- Op spaarrekening zetten
- Extra aflossen hypotheek
- Beleggen
- Iets moois voor jezelf kopen
- In vakantie(s) steken
- Huis verbouwen
- Sabbatical
- Iets anders, namelijkā¦
0 stemmers
Wat is je belangrijkste spaardoel op dit moment?
- Huis (kopen, verbouwing)
- Buffer opbouwen voor noodgevallen
- Auto
- Niets specifieks
- Vakantie(s)
- Bruiloft
- Ik spaar niet
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Wat intens, ik vond 50 km overdag al heel heftig.
Nav dat 's nachts in de duinen al dan niet met een vriendin: denken jullie dat met twee vrouwen zijn vs alleen daadwerkelijk beschermend werkt als iemand kwaad in de zin heeft?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn angsten verdwijnen als sneeuw voor de zon als er een vriendin bij me is, maar vraag me af hoe rationeel dat is.
Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar ik denk wel dat je samen altijd veiliger bent dan alleen.
Met 10k zou ik eerst mn studieschuld aflossen (ga ik volgende week sowieso doen) en van de rest mn slaapkamer verbouwen
Een combinatie! Wat beleggen (pensioensparen), een leuke vakantie voor mezelf en een vriendin, een beetje verbouwen en een beetje op de spaarrekening.
Denk best wel knappe man die twee vrouwen van 70+ kilo tegelijkertijd klapt toch? Zeker twee vrouwen die direct gaan slaan.
Twee tienermeisjes is misschien anders, maar twee niet al te fragiele dertigers voelt toch wel redelijk sterk imo.