Of het moet echt een vechtersbaas zijn die meteen goede hoeken uitdeekt dat je valt en dan op dat moment je vriendin aanvalt, maar anders denk ik dat je best wat kan doen? Als hij dan bij één iemand iets probeert dat die ander dan juist “onverwachts” op zijn achterhoofd slaat.
Ik las pas alleen een verhaal dat een man een vrouw aanviel, dat een tweede vrouw kwam helpen en die eerste vrouw toen vanuit instinct wegvluchtte en die tweede vrouw het dus best zwaar had in haar eentje…
Ik zou btw eerder bang zijn dat ik 2 of een heel groepje mannen tegenkom. Dan leg je het denk ik toch snel al af met één vriendin.
Ik love wandelen en fietsen in het donker/de late avond. De lucht ruikt dan zo anders. Het geluid is anders. Maar ik was pas weer even genezen nadat ik een ommetje maakte tegen 23 uur en er vermoedelijk een man achter me aanliep (waar al voor werd gewaarschuwd door buren). Ik had niet heel veel zin om aan te kijken of hij echt wel of niet achter mij aanliep dus ik ben snel naar huis gewandeld maar ik baalde op dat moment wel weer dat ik geen man ben.