ik ben dan vooral bang dat iemand mij in mijn eentje heeft zien lopen/alleen mijn tentje heeft zien ingaan en dan dus weet dat ik ergens in mijn eentje lig. Dat heb ik nu al als ik alleen in een airbnb in een verlaten dorpje ben. Laat staan in een tent. Te veel horror films gezien. Ik wil wel mee naar Schotland :d Heb je toevallig The North gezien? Dan ontmoet een vrouw 2 mannen en slaapt daarmee geloof ik in zo’n random berghut. Ik zou dat waarschijnlijk niet durven en meteen de ergste dingen inbeelden als vrouw met 2 onbekende mannen.
Verder mee eens. Ik kan best angstig zijn, maar toen ik van de natuur met urenlang niemand zien, naar een grote stad met dronken mannen op straat ging, voelde ik mij heel anders. In de natuur heb je meer overzicht ofzo. De stad voelt onberekenbaarder en daardoor gevaarlijker. In de natuur verwacht ik dan eerder aangevallen te worden door één persoon, in een stad zijn het mannen onder invloed, die volgens mij vaker in groepsverband lastigvallen. Of je in ieder geval onveilig doen voelen door opmerkingen.