Stel je persoonlijke vraag #57

Of het moet echt een vechtersbaas zijn die meteen goede hoeken uitdeekt dat je valt en dan op dat moment je vriendin aanvalt, maar anders denk ik dat je best wat kan doen? Als hij dan bij één iemand iets probeert dat die ander dan juist “onverwachts” op zijn achterhoofd slaat.
Ik las pas alleen een verhaal dat een man een vrouw aanviel, dat een tweede vrouw kwam helpen en die eerste vrouw toen vanuit instinct wegvluchtte en die tweede vrouw het dus best zwaar had in haar eentje…

Ik zou btw eerder bang zijn dat ik 2 of een heel groepje mannen tegenkom. Dan leg je het denk ik toch snel al af met één vriendin.

Ik love wandelen en fietsen in het donker/de late avond. De lucht ruikt dan zo anders. Het geluid is anders. Maar ik was pas weer even genezen nadat ik een ommetje maakte tegen 23 uur en er vermoedelijk een man achter me aanliep (waar al voor werd gewaarschuwd door buren). Ik had niet heel veel zin om aan te kijken of hij echt wel of niet achter mij aanliep dus ik ben snel naar huis gewandeld maar ik baalde op dat moment wel weer dat ik geen man ben.

2 likes

Een schuld aflossen van 5K, de rest gaat in een spaarpot voor een nieuw huis

Alleen al het gelegenheidsargument. Iemand met kwaad in de zin wilt geen getuigen

1 like

Ik ben hier nu random over aan het nadenken. Ik vind de nacht eigenlijk van 00 tot 06, dus dat is maar 6 uur. In m’n hoofd is de nacht veel langer maar als ik het beredeneer dus niet :thinking:

De tiktoks van Fiona in the Wild zijn echt mijn happy place, die kampeert altijd in haar eentje in het wild in Schotland en gaat dan ook super lekker avondeten voor zichzelf koken etc. Zij houdt altijd vol dat het totaal niet eng of gevaarlijk is maar ik zou het nooit durven. Als ik 's morgens vroeg ga hardlopen en het is nog donker vind ik het al creepy, en dat is in de goed verlichte stad.

2 likes

Ik vind wilde natuur altijd véél minder creepy dan de stad! In de stad voelt het onwennig dat het zo rustig en stil is, in de natuur voelt dat gewoon logisch.
Het is ook iets waar je aan went denk ik. Ik ga heel regelmatig wildkamperen in m’n eentje. De eerste keren vond ik dat ook wel wat spannend, vooral voor dieren of omdat ik toch nog in de buurt van de bewoonde wereld was. Maar ik slaap nu nooit zo lekker als in m’n eentje in een tent.

Misschien beginnen om een keer samen met iemand te gaan? Ik wil gerust een groepje meenemen naar Schotland bv haha, wie wil mee?

11 likes

Ik wil dit ook al heel lang doen! Lijkt me geweldig! Allemaal nachtdieren spotten :star_struck:
Ik wil het niet alleen doen, maar wel samen met mijn hond.

1 like

De uitspraak “alsof een engeltje over je tong piest” om iets lekkers te beschrijven. Er is even geen neutraal/nmsmvpe/anders

• Walgelijk
  • Ik zeg dit

0 stemmers

Wat heb jij voor jouw bank betaald?

• 0-500
  • 501-1000
  • 1001-1500
  • 1501-2000
  • 2001 - 2500
  • Meer dan 2500

0 stemmers

Mijn bank is nu 3 jaar oud en destijds heb ik 'm bij Made gekocht voor 500. Ik wil graag meer een chillbank, op mijn huidige zit je vrij recht. Ik ben een beetje aan het rondkijken en pfoee wat zijn banken duuuur.

Oh geen idee, volgens mij wisselt dat ook afhankelijk van jaargetijde. Gaat me er meer om dat ze sowieso de hele nacht wandelt, plus dan een deel in de avond of vroege ochtend.

ik ben dan vooral bang dat iemand mij in mijn eentje heeft zien lopen/alleen mijn tentje heeft zien ingaan en dan dus weet dat ik ergens in mijn eentje lig. Dat heb ik nu al als ik alleen in een airbnb in een verlaten dorpje ben. Laat staan in een tent. Te veel horror films gezien. Ik wil wel mee naar Schotland :d Heb je toevallig The North gezien? Dan ontmoet een vrouw 2 mannen en slaapt daarmee geloof ik in zo’n random berghut. Ik zou dat waarschijnlijk niet durven en meteen de ergste dingen inbeelden als vrouw met 2 onbekende mannen.

Verder mee eens. Ik kan best angstig zijn, maar toen ik van de natuur met urenlang niemand zien, naar een grote stad met dronken mannen op straat ging, voelde ik mij heel anders. In de natuur heb je meer overzicht ofzo. De stad voelt onberekenbaarder en daardoor gevaarlijker. In de natuur verwacht ik dan eerder aangevallen te worden door één persoon, in een stad zijn het mannen onder invloed, die volgens mij vaker in groepsverband lastigvallen. Of je in ieder geval onveilig doen voelen door opmerkingen.

1 like

Maar wel derdehands. Van de Bijenkorf voor 150. Denk niet dat ik ooit in mijn leven een nieuwe bank ga kopen.

2 likes

Ook hier flinke inflatie zie ik. Ik heb 5 jaar geleden een bank gekocht die nu 50% in prijs is gestegen. Pff.

1 like

Banken zijn ook duur geworden. De bank die ik 6 jaar geleden kocht kost nu 500 euro meer dan toen ik hem nieuw kocht. Inflatie is real😅

2 likes

Sowieso in de winkel op een bank gaan liggen ipv alleen zitten. Niemand zit recht op een bank.

2 likes

€2600 Maar hij is nu 15 jaar oud, en eigenlijk nog helemaal prima.
Wel op zoek naar een andere omdat ik nu graag iets kleiners wil

2 likes

Ik heb een chesterfieldbank geërfd die m’n opa en oma ergens in de jaren ‘50 hebben gekocht. Maar ik heb er een paar jaar geleden nieuwe kussens op laten maken voor €1800.

5 likes

Ik vind het soms een frustrende gedachte dat je als vrouw vaak geen kans maakt als een man je aanvalt. Want ja vrouwen zijn gemiddeld fysiek minder sterk en vaak minder lang. Dus dan denk ik, dit is zo oneerlijk eigenlijk.

Denk jij hier ook zo over?

• Ja
  • Nee
  • Nee ik kan de gemiddeld man wel aan

0 stemmers

2 likes

ik denk hier echt vaak aan en ik voel me wel zekerder sinds ik bokstechnieken leer haha maar ik denk alsnog dat je echt lang moet trainen om een man qua kracht aan te kunnen helaas

tip: ellebogen schijnen het hardste aan te komen

3 likes

Ik doe heel veel krachttraining, ik boks, ik ren en toch denk ik dat de gemiddelde (=niet fitte) man mij zo makkelijk aankan. Mega frustrerend.

12 likes