Welke zoekmachine gebruik jij (het meest)?
- Bing
- Ecosia
- Duckduckgo
- Nog een andere namelijk
0 stemmers
Welke zoekmachine gebruik jij (het meest)?
0 stemmers
Ik gebruik duckduckgo om vervolgens voor al mijn zoekacties !g te zetten omdat het gewoon bagger werkt
Ik heb wel eens armpje gedrukt met mannelijke collega’s, niemand was fit, vrijwel iedereen was veel sterker
maar tuurlijk, als iets gebeurt geef ik alles en heb ik hoop een kans te hebben.
Vaak ook google met de udm=14 truc zodat ik geen aislop resultaten krijg.
N.a.v. een crowdfund op TikTok
Zou je 7000+ euro uitgeven aan operaties voor een kat
0 stemmers
Was het alleen operaties of ook met diagnostiek (bloedonderzoeken, CT/rontgen etc) en stabilisatie/opname/nazorg etc?
Want je moet echt wel je best doen om puur aan operaties aan de 7000 euro te komen.
In de TikTok gaat het over medische kosten en het zou hierna nog oplopen tot 10.000
Heb 1 keer 3000 euro betaald en daarna gelijk beide katten verzekerd. Vond dat genoeg kosten ![]()
Zeg nu nee, maar als puntje bij paaltje komt zou ik dat misschien wel doen. Zijn toch m’n baby’s.
Als je nee hebt gestemd, waarom?
0 stemmers
mijn kat is 14, de kans dat ie daarna alsnog snel ziek wordt of overlijdt is erg groot
te groot om al mijn spaargeld daaraan op te maken
Het ligt heel erg aan de situatie, maar ik heb ja gestemd omdat ik mij wel kan voorstellen dat ik dat zou doen. Maar het hangt wel van veel factoren af. Mijn katten zijn 8 dus dat voelt wel jong nog, al is dat het misschien niet?
Niet zo lang geleden heb ik ruim 1000 euro uitgegeven aan een van die katten en dat ging niet in één keer maar stapsgewijs natuurlijk en kan mij wel voorstellen dat je zo ook aan 7000 euro komt
en ik heb geen enkele realiteitszin wat geld betreft en nú toevallig wel 7000 euro door heel flinke financiële meevallers de afgelopen zes maanden maar meestal heb ik dat niet/heb dat nooit eerder gehad, maar kan het dus ook net zo goed niet hebben ![]()
Ik heb een onafhankelijke dierenartsenprakijk als in, niet aangesloten bij zo’n boeven partij, dus zou ook wel op hen durven vertrouwen over wat te doen.
Zou je meedoen aan de NWT, Nationale Weerbaarheidstraining?
Tijdens de NWT volg je de 10-weekse Initiële Militaire Opleiding (IMO). Hier leer je militaire basisvaardigheden en werk je aan je persoonlijke ontwikkeling. Het is betaald.
0 stemmers
Ik denk echt dat je - als je zo’n sprankelende persoonlijkheid hebt als ik
- minder leuk uit dit soort activiteiten komt. Vind veel van hoe bagger we in Nederland voorbereid zijn op de oorlog die sowieso gaat komen, maar de manier waarop defensie hun toegenomen werving om tot een leger dat enigszins iets kan te komen probeert te verkopen als leuke persoonlijke ervaring voor de carrieretijger. Niet mijn ding.
Ik kom denk ik de keuring niet door, maar het lijkt me wel heel goed om te doen als ik er wel door zou komen.
Niet de ontwikkeling waar ik op zit te wachten.
Nee man, als ze 1 keer tegen me schreeuwen dat ik in de VOORLIGSTEUN!!! moet gaan liggen dan zeg ik echt fuck jullie allemaal doei. En ik zou soooooowieso gaan janken.
Oh zo lees ik het helemaal niet eigenlijk. Ik lees het meer als een laagdrempelige manier om de weerbaarheid van burgers/Nederlandse volk te vergroten door een deel van hen op te leiden zonder dat je meteen militair bent of er een jaar aan moet besteden. Er zitten weinig eisen aan, het wordt betaald en het is redelijk kort. Of het leger je ding is is weer een andere vraag natuurlijk maar ik zie niet per se een walgelijke marketing ofzo.
Buiten dat ik defensie twijfelachtig vind, lijken de skills me goed en handig (leuk is wat anders) , maar dit onmogelijk bij mijn werk te regelen :’) Leuk dat ze dat als optie geven :d “Hoi baas, je kan even 10 weken niet op me rekenen, succes!!”
Als ik geen werk had, of nog in studententijd, zou het misschien wat zijn. Maar ik denk dat ik niet eens door zo’n voorgesprek kom om eerlijk te zijn.
Bijzonder wel dat ze het nu zo framen. Snel, carrièremove, persoonlijke ontwikkeling. Flink marketingteam is erop gezet. Het werkt denk ik wel beter voor de doelgroep van fitte jonge mensen. De werving van reservisten zag er 15 jaar geleden veel suffer uit en veel meer gericht op intrinsieke motivatie om je land te willen dienen.
Ik vind het ook geen walgelijke marketing hoor. Zullen vast slimme mensen hebben nagedacht over wat de meeste mensen trekt. Meer het gelikte verhaal van carrière, persoonlijke ontwikkeling, groei, grenzen verleggen, unieke ervaring (heel individueel allemaal). Terwijl ze gewoon alles uit de kast trekken om het aantal jonge fitte mensen dat een geweer kan bedienen en dus bij gewapend conflict inzetbaar naast de beroepsmacht te vergroten omdat we in de shit zitten. Ik zou een wat eerlijker verhaal - dit is bloedserieus, we bereiden voor op oorlog en in oorlog gaan mensen dood voor het grotere goed - meer kunnen waarderen.