Stel je persoonlijke vraag #57

Ik denk dat best wat mensen zichzelf onderschatten?Ja tuurlijk als een gemiddelde man op mij als gemiddelde vrouw gaat zitten, en met kracht mijn polsen vasthoudt of een nekklem doet, dan kan ik niks. Maar ik heb het idee/de hoop/de illusie? dat er momenten daarvoor wel mogelijkheden zijn, hoor. Het gaat vooral om onverwachte moves waardoor iemand letterlijk evenwicht verliest. Op tijd de tegenaanval inzetten. Voorwerpen gebruiken. Kleine pijnlijke dingen waardoor iemand van zijn stuk wordt gebracht. Juiste plekken raken. Gebruik maken van de kracht van je aanvaller. Het gezegde wie niet sterk is, moet slim zijn - geldt bij uitstek.
Dan moet wel mijn fight modus in actie komen in plaats van freeze or fawn en daarop heb je niet de echt de keuze.

Ik denk er best vaak over na hoe ik het zou doen, in een gevecht waarbij de aanvaller er vol in gaat maar ik ook. Ik ben best benieuwd.

Ik denk juist dat je de kracht en snelheid van een gemiddelde man onderschat. Heb je trainingen gehad dat je denkt die dingen te kunnen die je noemt? Ik denk niet dat ik daar van nature beter in ben dan een man van nature is.

10 likes

Mijn vriend en ik vechten wel eens voor de nep (ik vind stoeien een kutwoord). Soms win ik, maar ik weet dat hij lang niet alles geeft (uiteraard niet). Dus ik heb niet echt de illusie dat ik ga winnen van een vent die wel alles in de strijd gooit

Misschien heb ik geen goed beeld van de gemiddelde man :smiley: Er verschijnen dan in mijn gedachten types die lijken op collega’s of buren en die zien er niet sterk of flexibel of snel uit :’)
Ik heb dat in het verleden gevolgd en ik heb geoefend en daarvan kreeg ik het idee dat snelheid/slimheid er meer toe doet en dat een vrouw versus man niet een besliste zaak is. Maar dan ging “de tegenstander” er natuurlijk niet vol in + er was geen sprake van angst bij mij dus hoeveel je daaraan hebt blijft de vraag.

Maar toch; ik blijf toch wel liever in de waan dat ik niet helemaal verloren ben áls het zo ver komt. Met de instelling dat ik helemaal verloren ben, zou ik niet snel in het donker durven fietsen of naar afgelegen plekken gaan. Die zelfverzekerdheid heb ik dan wel nodig hoor. Jullie niet?

1 like

Je gaat voor een groep van 12 ofzo mcdonalds halen en één burger zit er niet bij

• Je gaat terug om de burger te halen
  • Je probeert het anders op te lossen (kijken of iemand 2 burgers heeft en wil delen bijv.) en anders ga je terug
  • Je probeert het anders op te lossen en als dat niet lukt dan pech
  • Je offert je eigen burger op
  • Je laat het gaan en kijkt even wat er gebeurt maar bent niet van plan actie te ondernemen

0 stemmers

2 likes

Kan toch iemand anders ff ophalen

6 likes

ja zeg 11 man hebben op hun reet gezeten terwijl ik maccie voor ze halen was, mag iemand anders ff gaan hoor of hun burger delen oid.

32 likes

Welke zoekmachine gebruik jij (het meest)?

• Google
  • Bing
  • Ecosia
  • Duckduckgo
  • Nog een andere namelijk

0 stemmers

1 like

Ik gebruik duckduckgo om vervolgens voor al mijn zoekacties !g te zetten omdat het gewoon bagger werkt

6 likes

Ik heb wel eens armpje gedrukt met mannelijke collega’s, niemand was fit, vrijwel iedereen was veel sterker :frowning: :frowning: maar tuurlijk, als iets gebeurt geef ik alles en heb ik hoop een kans te hebben.

Vaak ook google met de udm=14 truc zodat ik geen aislop resultaten krijg.

4 likes

N.a.v. een crowdfund op TikTok

Zou je 7000+ euro uitgeven aan operaties voor een kat

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Was het alleen operaties of ook met diagnostiek (bloedonderzoeken, CT/rontgen etc) en stabilisatie/opname/nazorg etc?

Want je moet echt wel je best doen om puur aan operaties aan de 7000 euro te komen.

1 like

In de TikTok gaat het over medische kosten en het zou hierna nog oplopen tot 10.000

2 likes

Heb 1 keer 3000 euro betaald en daarna gelijk beide katten verzekerd. Vond dat genoeg kosten :sob:

Zeg nu nee, maar als puntje bij paaltje komt zou ik dat misschien wel doen. Zijn toch m’n baby’s.

7 likes

Als je nee hebt gestemd, waarom?

• Ik heb letterlijk geen 7k en weet ook niet hoe daaraan te komen
  • Heb het wel maar zou het er niet aan uitgeven
  • Ik heb geen kat dus makkelijk praten

0 stemmers

1 like