Stel je persoonlijke vraag #57

Ja misschien financieel heel dom maar ik zou mijn laatste cent uitgeven aan mijn kat als ze <10 zou zijn en de operatie meestal goed uitpakt.

Mijn kat (ragdoll) is nu 13 en zelfs nu nog zou ik het overwegen.

7 likes

Ja dat laatste denk ik dus vooral. Je zou ook kunnen investeren in diplomatie en (condities die leiden tot) vrede als je bang bent voor oorlog, maar daar hoor ik niemand over.

Als het om de VS gaat dan weten we allemaal dat meer vuurwapens alleen maar meer geweld tot gevolg hebben, maar op wereldniveau zouden meer wapens dan ineens wel voor vrede zorgen? Ik geloof daar niet in.

5 likes

Ja graag ten koste van de cultuursector

3 likes

Dialoog met een land waarmee niet te praten valt, en dat ons daadwerkelijk bedreigd is een gepasseerd station en bijzonder naĂŻef.

Er vliegen al 2 maanden??allerlei drones door het luchtruim van Europa en niemand lijkt er wat aan te kunnen doen, want we (Angela Merkel dankjewel ook!) konden toch gewoon práten met de Russen. Terwijl de buurlanden van Rusland allang zeiden ‘goh misschien moeten jullie niet proberen te onderhandelen maar jezelf daadwerkelijk voorbereiden op een conflict?’ En dat Rusland toen een vliegtuig vol Nederlanders neerschoot, ELF JAAR GELEDEN en wij toen zeiden ‘nou nou; dit vinden wij heel erg maar we gaan er niks aan doen want zij zijn groot en wij zijn klein’. En toen begonnen ze nóg een oorlog en toen dachten wij ‘oh misschien moeten we ons bewapenen maar nee joh geen drones, dat is nou ook weer niet nodig’. En ‘wij kunnen altijd rekenen op Amerika!!! :clown_face:’

Doet sterk denken aan het Nederlandse fiets battalion dat paraat stond in de tweede wereldoorlog en Duitsland toen kwam aanzetten met een heel leger aan tanks :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: en in heel Nederland hadden we toen toen 1!!! tank hahahahahhaha want we zouden wel weer neutraal blijven net zoals in de eerste wereldoorlog en dat zou prima te bespreken zijn met Duitsland :joy::joy::joy::joy::joy:

Ja sorry maar wij zijn echt collectief tyfusnaief.

28 likes

Maar dit is gewoon niet waar? Er worden nieuwe contracten aangegaan, spullen worden gereserveerd etc etc. En ja er zitten bij een grote opschaling veel haken en ogen aan, en ja er zullen bij grote escalatie langere wachttijden zijn maar dat geld is gewoon nodig. Je kan niet meer zeggen, nou dan doen we maar gewoon niks.

Er is jarenlang te weinig gegaan naar Defensie omdat het een populaire bezuiningspost is. Ambtenaren hebben ook jarenlang geeneens een behoorlijke inflatiecorrectie gehad qua salaris (dat hebben ze wel rechtgetrokken).

3 likes

Zie/hoor jij veel cocainegebruik? Zowel als wat je zelf ziet als waarover je hoort van mensen die je kent wat zij hebben gezien telt

• Ja en ik woon in een grote stad (t/m Nijmegen grootte zeg maar)
  • Ja en ik woon in een kleine stad/dorp
  • Nee en ik woon in een grote stad
  • Nee en ik woon in een kleine stad/dorp

0 stemmers

2 likes

Gister nog, op het kerstfeest van mijn werk kwam er een collega het toilet uit terwijl hij nog wat onder z’n neus aan het wegwerken was. Schrok me dood, hij ook :confused:

5 likes

Minder cocaine, maar wel veel andere middelen die te snuiven zijn zoals 3MMC of weet ik veel welke variant daar nu op is

7 likes

Dit lijkt me echt mega vet! Ik ben 1x naar een open dag geweest van het leger en daar moesten we ook sporten. Nooit geweten dat ik push-ups kan doen, maar blijkbaar kan ik het als er wordt geschreeuwd. Ik ben echt totaal niet sportief, maar ik vond die dag echt onwijs gaaf! Helaas ben ik afhankelijk van medicatie, oh ja en ik heb kinderen, maar anders had ik dit zeker gedaan!

4 likes

Woon in een klein dorp. Ik weet niets over drugsgebruik. Maar alcohol is hier wel een probleem. Er zijn meerdere keten en recent is hier een 14 jarig kind zo straalbezopen geworden dat de ambulance en politie er aan te pas zijn gekomen.

1 like

De NOS leest mee haha

5 likes

Ik denk dat er veeel meer geld naar diplomatie en Europa moet want al die kleine nationale legertjes zijn echt niet de oplossing. Als gezamenlijk Europa staan we sterk tegen China en de US, anders niet. Dus ermoer vooral meer geld naar de EU en niet perse naar onze defensie. Ze hebben nu al meer budget dan ze om kunnen zetten.

3 likes

Gebruik jij cocaine?

• Ja, wekelijks
  • Ja, maandelijks
  • Ja, paar keer per jaar
  • Nee, maar vroeger wel
  • Nee.

0 stemmers

1 like

Als je in de auto zit, vertrouw je dan meer op de snelheidsmeter in je dashboard of die van je navigatiesysteem?

• Navigatie
  • Dashboard

0 stemmers

Mijn google maps geeft altijd 10 km/u trager aan dan mn auto haha

3 likes

Volgens mij heeft die van je auto er altijd wel een marge in zitten (altijd hoger dan je daadwerkelijk rijdt)

11 likes

Ik rij eigenlijk altijd op flitsmeister

1 like

heel veel drugsgebruik maar eigenlijk vrijwel geen coke. meer 3mmc, mdma, 2cb, keta enzo

edit MN OMGEVING NIET IK LOL

10 likes

Ik dacht even dat dit een antwoord was op de vraag van @Afstandsbediening20 of je coke gebruikt haha

32 likes

Hahahahahaha

3 likes

Hahaha sheehz. Nee hii had vast wat poedersuiker van een oliebol. Dat excuus heeft iemand mij ooit gegeven.
Heb uberhaupt nog nooit coke gebruikt of harddrugs. Ben ik veel te schijterig voor.

1 like