- Ja, 2
- Ja, 3
- Ja, meer dan 3
- Nee,
0 stemmers
Ik moest mijn jas (zo’n khuljo ofzo) terugsturen ivm met een schade, en nu heb ik geen winterjas en heel veel mensen vinden dat raar?
Wel nog zo’n tussen jack maar niet een winterjas voor <10gr
0 stemmers
Ik moest mijn jas (zo’n khuljo ofzo) terugsturen ivm met een schade, en nu heb ik geen winterjas en heel veel mensen vinden dat raar?
Wel nog zo’n tussen jack maar niet een winterjas voor <10gr
4 winterjassen maar 2 die passen. Van die andere 2 kan ik nog geen afscheid nemen.
Ik heb een nieuwe winterjas van Closed, een keer gedragen, maar vind hem veel te warm en (te groot, dacht dat dat handig was) nadat ik drie seconden heb gefietst. Dus gewoon terug naar mijn tussenjassen
🫶
Ik denk een stuk of 5? Verzameld op een tijdspanne van om en bij de 10 jaar.
Maar ik denk dat jullie ze allemaal tussenjassen vinden. Ik heb geen parka ofzo, alleen mantels.
Hebben jullie nog veel meubels/andersoortige inboedel uit je studententijd in gebruik?
0 stemmers
Ik heb er vijf, maar draag er eigenlijk voornamelijk één. Maar de andere zijn allemaal nog goed, dus zie geen reden om ze weg te doen, en draag ze af en toe ook nog wel
Had/heeft de staat van de wereld/mensheid invloed op jouw kinderwens? Hoeft niet per se doorslaggevende invloed te zijn
0 stemmers
Ben je bang voor kraaien?
0 stemmers
Alle vogels moeten ver uit mijn buurt blijven
ook kraaien
Ja, ook. Alle vogels. Wil niet zeggen dat ik ze niet lief eruit vind zien, maar gewoon van een afstandje.
Ik ben 2 keer door een kraai aangevallen tijdens het fietsen, maar ben niet per se bang maar ook niet-niet bang dus neutraal haha
Ik ben niet bang, maar ik onderschat ze ook niet!
Ik heb er denk ik 5, maar die zijn allemaal van mijn oma geweest. Ze zijn heel mooi, maar niet allemaal even praktisch :’) sowieso allemaal puur wol en dus heel zwaar. eentje komt tot mijn enkels (mijn oma was vet klein, geen idee hoe ze die ooit heeft gepast) en een andere heeft een sick velours pand dat heel mooi in de wind naar buiten waait en waarin ik me helemaal een flamboyante vampier voel, maar die is echt BIZAR zwaar. Ik heb ook een soort parka, maar die moet gewaxt worden en is dus ook niet echt sportief en lichtgewicht ![]()
Maar ik heb WEL een zwarte cape die ze naar de opera en andere deftige gelegenheden droeg, ik gok uit begin jaren 60. Iedere keer als ik hem ergens naartoe wil dragen vind ik mezelf te excentriek en dan doe ik hem weer uit en dan baal ik dat ik mijn kans heb gemist
Gewoon dragen die cape!
Gister laatste item uit mijn studententijd weggedaan. Een oude tv/monitor. Die had het na 15+ jaar begeven.
Ik dacht de eerste paar zinnen dat dit over kraaien ging
Ik heb een mantel, die draag ik het liefst. Een parka, gewoon zo’n lekker praktische winterjas voor een boswandeling of een klus buiten. En een korte puffer die ik draag met jurken omdat ik lang op (andere lengte) lang vaak niet mooi vind.
Ja hij deed raar met de reply en ik dacht nou ja whatever maar nu heb ik een mysterieus bericht dat zowel over jassen als kraaien als studentenmeubels kan gaan
sorry :’)
ik wil foto’s!!
Ik heb mijn mantel drie jaar geleden zelfgemaakt en die draag ik het liefst. Hij is ook nog net zo mooi als drie jaar geleden, omdat ik er veel tijd in heb gestoken. Ik denk dat ik er in totaal 20 uur over heb gedaan verdeeld over twee maanden. Hij is van 100% wol gekocht in Engeland ![]()
En voor echt barre dagen heb ik een waterdichte parka van O’Neill.