Stel je persoonlijke vraag #57

Familie van mijn vaderskant is rijkrijk. Als in een prive bioscoop in hun huis en jacuzzi, en villa’s in het buitenland.

Maar ben niet echt close met ze oid. Mijn ouders zelf verdienen modaal, dus geen idee wat dan een geschikt antwoord is op de poll.

Ja die snap ik wel ergens. Minder prikkels meer rust
Toch krijg ik wel echt plaatsvervangende schaamte wanneer ik dingen van vroeger zie.
Of als ik dan denk aan het hanky-panky lied wat we vroeger zongen in de kring

2 likes

vraag je wel eens om dickpics
(disclaimer met random bedoel ik wel in een consensuele seksuele relatie niet zomaar uit het niks aan je collega of courseee)

• ja bij sexten is toch hot duhhh
  • ja ook random
  • wel eens gedaan
  • wel eens gedaan maar vind het eigenlijk niet boeiend
  • nee vind ik niet boeiend
  • nee maar zou ik eigenlijk wel boeiend vinden

0 stemmers

ik zag net op insta 2 vrouwen in een podcast zeggen ‘welke vrouw wil er nou een dickpic it does nothing for me’ uhm ik wil dat??? i love a dick(pic)
maar misschien sexten die mensen nooit met foto’s dus volgende vraag

heb je wel eens gesext

• ja tekst foto (live)video
  • ja maar alleen tekst (mag ook bellen zijn)
  • ooit geprobeerd maar niks voor mij
  • nee zou ik wel willen
  • nee wil ik niet

0 stemmers

2 likes

oke bi/hetero mensen die sexten met foto maar geen dickpics krijgen wat stuurt een man je dan? alleen buik/borst foto’s?

Oh ja zeker vind het meestal wel opwindend. Of leuke snaps sturen

2 likes

Hangt er maar net vanaf waar, wanneer en voor wie.

2 likes

Ben je dit seizoen al verkouden/ziek geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Meerdere keren al :weary:

2 likes

Maar een paard kost toch al gauw rond de 400e per maand qua alle kosten los van de grond, dan heb je toch (voor mijn gevoel veel) geld om dat te betalen. Dat heeft wel met rijk zijn / genoeg geld hebben te maken vind ik.

3 likes

Continu eigenlijk.

Lig er al 3 weken af. Volgend jaar ga ik sowieso de griepprik nemen, al kost het me een nier.

400 is echt super weinig. Een vriendin van mij heeft een paard en die kost per maand evenveel als haar hypotheek.

3 likes

Ik kom uit een kakkineuze omgeving en degene die veel paarden hebben zijn vaak wel rijk maar niet kak, eerder boers

4 likes

Iemand heeft mij ooit gezegd dat er twee verschillende types waren: mensen met paarden (het boerse volk) en paardenmensen (kak) en daar kan ik me opzich wel in vinden, al zijn ze beiden wel rijk

12 likes

Heb je hier ook de neiging om ‘nouja welvarend? Gewoon wel prima normaal’ op te antwoorden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind welvarend meteen zo rijk in Nederland klinken, maar als het gaat om rijk tov alle mensen op aarde dan natuurlijk wel. Maar je ziet jezelf toch al snel als gewoon normaal denk ik

Wat zou jij zeggen over je gezin vroeger:

• Wij waren echt rijk
  • Wij waren echt arm
  • Wij waren gewoon normaal

0 stemmers

2 likes

Mijn gezin was vrij normaal maar wel welvarende familie om ons heen, dus alles kon daardoor eigenlijk wel

1 like

Moeten ze bij openbare wc’s één snelle rij maken voor mensen die heel snel en toch schoon kunnen plassen ?

• Ja goed idee dan kunnen zij door en hoeven de langzame wcgangers zich ook niet opgejaagd te voelen
  • Een ontzettend goed idee!

0 stemmers

En als je dan langer dan een minuut in het hokje zit krijg je een levenslange ban op de snelle rij.

9 likes

Ja precies. Dit gesprek is hetzelfde als dat veel boeren zichzelf niet rijk vinden, want alles zit in grond en bedrijf. Is gewoon rijk. Zijn echt genoeg simpele/hardwerkende rijke mensen.

20 likes

Ja kan maar moet zeggen mensen met veel paarden hebben zelden een boerderij hoor. Of hoe bedoel je boers? @Shaaar simpele ook echt smh hahaha. Nou gelukkig kon mn opa iedereen laten studeren en heb ik geen simpele familie.

Simpel als in levensstijl, niet intelligentie. Mijn vriend komt ook uit een ‘simpele’ boerenfamilie zonder opzichte rijkdom, waar niemand direct erkent dat ze rijk zijn, want allemaal ‘gewoon voor gewerkt’. Maar heel de familie zit er warmpjes bij, alle kleinkinderen hebben gestudeerd (veelal studieschuldvrij) en als er bij mijn schoonouders iets gekocht moet is het er morgen in de beste versie. Ze zijn niet wat je associeert met rijk, maar jan modaal en minder leven anders.

18 likes