O nee wat erg, ik ontdek dit nu pas ![]()
Wij hebben hebben regelmatig spinnen op de wc en mn dochter durft dan niet alleen. Daarom heb ik haar wijsgemaakt dat spinnen echt heel bang zijn voor billen en nu durft ze wel.
Ik vind het heerlijk om met oud- en nieuwjaarsdag alleen maar oliebollen te eten. Hoe langer ik wacht hoe meer zin ik erin krijg. En dan hoef ik ze daarna ook niet meer maar dan eet ik er echt wel tien per dag ofzo denk ik. Tenzij iemand me tegen houdt.
Als ik ze bijvoorbeeld nu al zou eten, zou ik het wel minder bijzonder vinden met oudjaarsdag denk ik.
We zitten nu nog in de kerstkransjes en kerstchocola.
- Ik vertrouw eerder op de oude Reddit post
- Ik vertrouw eerder op chatgpt
- Ik vertrouw beiden gelijk
0 stemmers
Reddit post is een persoonlijke ervaring terwijl Chad allemaal informatie (ook uit advertenties) verzamelt en combineert tot een antwoord.
Smoutebollen zijn duizend keer beter
Wat is een smoutebol?
De Vlaamse versie van een oliebol. Luchtiger, krokant, minder zoet (maar wel bestrooid met poedersuiker!!!), geen vieze krenten erin.
Moet je maar een keer ervaren op een Vlaamse kermis of kerstmarkt!!!
Hahaha love dit. Wij maakten mijn zusje altijd wijs dat als je naar de horizon keek je Engeland kon zien liggen. Dan zaten we in de auto en dan ging m’n broer zo van; ‘zie je dat daar, heeeeelemaaal in de verte? Dat is Engeland’. Maakt niet uit welke richting we op reden hahah. dat heeft ze echt heel lang geloofd ![]()
Ja dat je als je de hik hebt je aan het groeien bent. Heb dat echt beschamend lang geloofd. En ik begreep niet waarom ik zo vaak de hik had maar alsnog zo klein ben!!! ![]()
Jaaa mensen onzin wijsmaken is zo leuk. Als ik uit ga ben ik (met vrienden) vaak ook regelmatig iemand anders of uit het buitenland oid. Heerlijk
Edit: ik kreeg laatst zelfs een appje van iemand aan wie ik een paar jaar geleden mn nummer heb gegeven. “Hey Priscilla (niet mijn naam), hoe is het met je? Kom je nog wel is in club X?” Hahaha
Haha heerlijk. Dit doet me eraan denken dat iemand me ooit via whatsapp feliciteerde met “onze winst” bij de waterschapsverkiezingen. Ik heb toen ook even gedaan alsof ik bij hem in de partij zat
Had toen zelfs m’n profielfoto veranderd naar een plaatje van duinen met gras. Kan echt niet eigenlijk, maar ik kon deze kans gewoon niet laten liggen.
Mijn oom en tante woonden in Nijmegen Dukenburg en ik keek ontzettend tegen ze op. Hun huis was zo groot!
Ik kan wel stellen dat ik niet uit een welvarende familie kom ![]()
Mijn nichten en neven zijn vroeger door mijn oom bang gemaakt voor apen in het bos. Als we dan gingen wandelen ging hij geluidjes maken en zei hij dat er apen aankwamen en dat ze goed moesten uitkijken. Tot op de dag van vandaag weet ik dat mijn nichtje nog doodsbang is voor apen.
In de eerste klas gingen wij kamperen op Schiermonnikoog en toen hadden de docenten ons wijsgemaakt dat er een beestje op het eiland (toevallig ook in het bos) leeft dat onder je huid ging kruipen en dat je die dan ook onder je huid door het lichaam zou zien kunnen kruipen. Dat we daar wel voor uit moesten kijken. Vanaf dat moment heb ik geweigerd nog bosactiviteiten mee te doen uit angst voor dat beest. Mijn ouders hebben in hun broek gepiest van het lachen en hebben hun vakantiechalet er naar vernoemd.
Van delforge?
Het zal dan wel aan mij liggen hoor maar ik zie er echt de humor niet van in om kinderen jaren lang iets wijs te maken wat niet klopt. Of een lulverhaal op te hangen aan volwassenen.
Ja het zal wel aan mij liggen, ik zal wel een zacht ei of een watje zijn ofzo maar ik vind dit dus gewoon sneu voor kinderen die onnodig bang gemaakt worden voor het vermaak van de volwassenen. Die kunnen er later misschien wel een beetje om lachen of het iig relativeren maar een herinnering dat je ergens doodsbang voor was is toch nooit leuk?
Ik vind de grap over Andrew Tate en zindelijkheid dan wel weer echt hilarisch ![]()
![]()
Eens hoor!
Altijd van delforge, ga nergens anders heen.