Ohhh ![]()
Het is hier 8 uur 's ochtends maar heb nu zo’n zin in oliebollen.
SMOUTEBOLLEN ![]()
![]()
Je kan wel veel andere dingen eten die wij hier niet hebben. En het is warm daar, jij wint!
De smoutebollen die ik wel eens eet hier zijn zo vettig. Wel lekker maar omdat je 5 balletjes eet (of meer) eet je meer vet dan 1 oliebol, ofzo?
Ik wil mn oliebol🥲!!! En dr is hier ook al geen vuurwerk meer. Al is het in NL ook afgelopen ermee volgend jaar.
Oké oké het is kennelijk niet 100% onzin. Maar ook niet zo levensgevaarlijk als kennelijk 90% van onze ouders ons wijsmaakten. Wel grappig dat dit zo’n universeel iets was?
Oh, excuus!
Het is hier alleen niet zo warm
2 dagen was het 37 graden maar nu nog maar 18 ![]()
ik heb dit net nog tegen m’n neefje verteld
hij wilde het lampje aan doen dus ik zei nou even heel snel, anders kan mama de weg niet goed zien als ze aan het rijden is! jaaa dan komt de politie!!! ik laat hem lekker in de waan (hij is 2,5 ![]()
Echt trek in oliebollen nu
Vinden jullie het erg als je huis helemaal naar oliebollen gaat ruiken als je ze zelf bakt?
- Ja en daarom maak ik ze niet zelf
- Ja maar ondanks dat maak ik ze wel zelf
- Nee hoor kom maar door met die oliebollen geur
- Anders
0 stemmers
Mensen om mij heen zeggen altijd dat dat ze tegen houdt om ze zelf te bakken maar ik vind het wel lekker😂 en eindstand trekt het eigenlijk wel snel weg
De mensen die ik ken, die oliebollen zelf bakken, doen dat allemaal in de tuin😄. Ook wel gezellig!
Onze frietpan staat inderdaad buiten. Zou nooit binnen frituren. Maar meer vanwege de vetaanslag dan de geur.
Ik heb een goede oliebollenkraam dichtbij, dus het is de moeite thuis niet waard.
Ik maak ze idd altijd buiten! Vaste traditie met mijn oom. Bij hem onder de overkapping, top 2000 erbij. Vroeger kwamen mn opa en oma dan ook langs met een borreltje. Inmiddels komen andere familieleden langs, altijd zo gezellig! Sinds een paar jaar maken we ook kniepertjes (nieuwjaarsrolletjes)
Nou ze zeggen toch dat je blind wordt voor de geuren in je eigen huis? Jaren geleden gingen we oliebollen bakken op het balkon van mn ex. Na een jaar kon ik het nog ruiken
snap wel dat het een leuke en gezellige traditie kan zijn om thuis te maken natuurlijk.
Kijk jij elke dag op whatsapp? Sinds ik alle meldingen heb uitstaan vind ik dat zo heerlijk om niet meer te doen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Die wil ik graag weten! Enlighten me please ![]()
Ik heb altijd mijn meldingen uitstaan, maar daardoor open ik Whatsapp automatisch heel vaak om te checken of ik nieuwe berichten heb. Dus dat is voor mij ook niet ideaal haha.
Ik kijk wel elke dag even maar niet de hele dag. En ik heb ook vaak geen zin om te reageren, dus berichten staan makkelijk een paar dagen op ongelezen/onbeantwoord.
Ik had dit ook dus heb toen de meldingen, na 2 jaar ofzo, weer aan gezet
.