Echt zo iemand die je toewenst alleen nog maar vloeibaar voedsel te eten met een op 2 plekken gebroken kaak. Proud!
ik haat alles aan deze foto ![]()
Hoe langer je kijkt, hoe meer ellende je zietâŠ
Je zal maar de personal assistant zijn die voor dit shot al die pakjes biljetten zo heeft moeten rangschikken.
Die wapens vind ik nog het meest bizar van alles?
Wat vind jij over het algemeen lekkerder?
- Typische kerstdiner gerechten
- Dagelijkse gerechten
0 stemmers
Hoe hij tegenover die veel grotere anthony stond vond ik echt hilarisch. Wat een clown ![]()
Hij is ook gewoon echt niet aantrekkelijk. Ja smaken verschillen maar ik kan me niet goed voorstellen dat iemand hem knap vindt. Lelijke hasses.
Wat een figuurbhahahahayaya holy shit en bas smit die er ook lovend op reageert
wth
Maar onze kerstdiners hebben hele normale gerechten, alleen die je minder vaak maakt omdat ze veel werk zijn/veel tijd kosten (stoofvlees, rollade, rundvleessalade). Van kreeft en kaviaar word ik niet per se gelukkig.
Ik word juist wel gelukkig van kreeft en kaviaar maar niet van rollade en rundvleessalade ![]()
Ja maar ze heeft wel een dikke ring om dr vinger dus ik zou als ik haar was ook zo reageren
Ik was bij het kerstconcert van het koor van mijn nichtje, en bij haar solo werd ik een beetje emotioneel. Eerder dit jaar ook al bij de musical van een vriendin
- Nee dit ken ik niet
- Ja, als het echt heel goed is
- Ja, als familie of vrienden meedoen
- Wat een onzin
0 stemmers
Ik zag geen andere ouders ofzo die ook emotioneel waren maar bij mij komen de tranen gelijk hoor
Ja zelfs als ik niemand ken en het best wel slecht is, ik heb echt iets met van die kneuterige voorstellingen ![]()

Echt gĂȘnant voor je ziel
Ja, ben je zo makkelijk?
ieder jaar weer als mân zus en een vriendin van ons meespelen in het jaarlijkse theater hoor ![]()
Ben jij een lieverd?
- Ja!
- Nee!
- Soms!
- Bijna nooit!
- Regelmatig!
0 stemmers
Zou @Violoncello jouw dagelijkse voedsel inname goedkeuren?
- Ik krijg een applaus emoji van haar
- Ik krijg een hartje emoji van haar
- Ik krijg een boze emoji van haar
0 stemmers
Ik vind het ook hilarisch om op een overwegend links forum zo je punt te maken. De gemiddelde forummer doet al best iets aan dierenwelzijn/klimaat/milieu, veel meer dan de meeste mensen in Nederland.
Nou ik vind het vooral zielig. Ik denk niet dat mensen door een boze emoji ineens gaan denken âoh neeee @Violoncello is het niet eens met mn kerst menu, laat ik wat anders gaan maken!!!â. Of er wakker van liggen. Dus ik begrijp het doel niet goed
?
Mwah