Stel je persoonlijke vraag #57

Echt zo iemand die je toewenst alleen nog maar vloeibaar voedsel te eten met een op 2 plekken gebroken kaak. Proud!

9 likes

ik haat alles aan deze foto :nauseated_face:

11 likes

Hoe langer je kijkt, hoe meer ellende je ziet

Je zal maar de personal assistant zijn die voor dit shot al die pakjes biljetten zo heeft moeten rangschikken.

4 likes

Die wapens vind ik nog het meest bizar van alles?

34 likes

Wat vind jij over het algemeen lekkerder?

• Typische kerstdiner gerechten
  • Dagelijkse gerechten

0 stemmers

Hoe hij tegenover die veel grotere anthony stond vond ik echt hilarisch. Wat een clown :clown_face:
Hij is ook gewoon echt niet aantrekkelijk. Ja smaken verschillen maar ik kan me niet goed voorstellen dat iemand hem knap vindt. Lelijke hasses.

4 likes

Wat een figuurbhahahahayaya holy shit en bas smit die er ook lovend op reageert :joy: wth

2 likes

Maar onze kerstdiners hebben hele normale gerechten, alleen die je minder vaak maakt omdat ze veel werk zijn/veel tijd kosten (stoofvlees, rollade, rundvleessalade). Van kreeft en kaviaar word ik niet per se gelukkig.

1 like

Ik word juist wel gelukkig van kreeft en kaviaar maar niet van rollade en rundvleessalade :joy:

12 likes

Ja maar ze heeft wel een dikke ring om dr vinger dus ik zou als ik haar was ook zo reageren

1 like

Ik was bij het kerstconcert van het koor van mijn nichtje, en bij haar solo werd ik een beetje emotioneel. Eerder dit jaar ook al bij de musical van een vriendin

• Nee dit ken ik niet
  • Ja, als het echt heel goed is
  • Ja, als familie of vrienden meedoen
  • Wat een onzin

0 stemmers

Ik zag geen andere ouders ofzo die ook emotioneel waren maar bij mij komen de tranen gelijk hoor

2 likes

Ja zelfs als ik niemand ken en het best wel slecht is, ik heb echt iets met van die kneuterige voorstellingen :smiling_face_with_tear:

20 likes

IMG_5995

Echt gĂȘnant voor je ziel

18 likes

Ja, ben je zo makkelijk?

6 likes

ieder jaar weer als m’n zus en een vriendin van ons meespelen in het jaarlijkse theater hoor :face_holding_back_tears:

5 likes

Ben jij een lieverd?

• Ja!
  • Nee!
  • Soms!
  • Bijna nooit!
  • Regelmatig!

0 stemmers

Zou @Violoncello jouw dagelijkse voedsel inname goedkeuren?

• Ik krijg een applaus emoji van haar
  • Ik krijg een hartje emoji van haar
  • Ik krijg een boze emoji van haar

0 stemmers

Ik vind het ook hilarisch om op een overwegend links forum zo je punt te maken. De gemiddelde forummer doet al best iets aan dierenwelzijn/klimaat/milieu, veel meer dan de meeste mensen in Nederland.

1 like

Nou ik vind het vooral zielig. Ik denk niet dat mensen door een boze emoji ineens gaan denken “oh neeee @Violoncello is het niet eens met mn kerst menu, laat ik wat anders gaan maken!!!”. Of er wakker van liggen. Dus ik begrijp het doel niet goed

9 likes

?

3 likes

Mwah

21 likes