Stel je persoonlijke vraag #57

Ik begin het idee te krijgen dat het forum meer met de boze emoji reageerder bezig is dan andersom. Zo’n big deal is het nou toch ook weer niet?

17 likes

Maar het feit dat jij het doel niet begrijpt maakt het toch niet zielig haha. Ik vind het wel grappig, het enige wat ze doet is boze emojis uitdelen op vleeseters en het gaat er vervolgens al 400 posts over. Volgens mij is het doel uiten dat ze vleeseters sukkels vindt en men voelt zich aangevallen dus volgens mij werkt het prima :joy:

41 likes

Hoeveel muziekinstrumenten heb je thuis?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6-9
  • 10-12
  • 0
  • 12+

0 stemmers

1 like

hahahaha ja het is fucking grappig vooral omdat dit gesprek wekelijks terugkomt

2 likes

Ja ik vind het ook wel leuk, een soort micro activisme! En het maakt duidelijk impact dus ja

4 likes

Nou volgens mij viel alleen de mensen het op die in het ‘wat eet je vanavond’ topic kijken. Ik denk niet dat mensen zich er door aangevallen voelen.

Ben jij vaak ziek geweest tijdens kerst? Ik voel me nu al koortsig het lijkt wel een vloek.

• Nee geen last van
  • Ja ik ben wel vaak ziek geweest tijdens/rond kerst

0 stemmers

Zijn in jouw woonplaats de supermarkten eerste kerstdag open?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2, saxofoon en trombone, kan beide niet bespelen :clown_face:

3 likes

Ik denk serieus 1/4e van alle kerstmissen in m’n leven gemist omdat ik ineens ziek was. Zelfs een keer gehad dat op 1e kerstdag na het ontbijt de heftigste buikgriep van m’n leven begon 🥹

4 likes

Ja wtf is dit!! Denk dat ik de kerstdagen niet ga halen :sob:. Ik zit eraan te denken volgend jaar maar de griepprik out of pocket te betalen zodat ik een kleinere kans heb op griep.

1 like

Ik zelf niet. Mijn moeder is nooit ziek, maar als ze dan een keer ziek is, is het met kerst. Ze appte net ook dat ze ziek is en niet weet of het door kan gaan :sob:

2 likes

Net hersteld van buikgriep en nu echt verschrikkelijk verkouden :weary:

1 like

Ik ben 2 weken terug met mijn verjaardag al ziek geweest (dat ben ik onderhand de helft van mijn verjaardagen al geweest), en vanmiddag vertrek ik met vriendinnen voor een nachtje weg (hallelujah zoveel behoefte aan tijdens dit drukke leven met 2 jonge kinderen) en voel me al de hele ochtend misselijk :expressionless: Ik mag toch hopen dat dit even tijdelijk is, ik ben nooit misselijk namelijk.

2 likes

Blokfluit van de middelbare, viool waar ik echt les voor nodig ga hebben, keyboard waar ik simpele kinderliedjes op kan spelen (op de pabo geleerd). Maar is niet zo dat ik elke dag muziek kan maken, helaas.

1 like

Gewoon even uit nieuwsgierigheid: hoe kom je aan ‘zomaar’ een viool in huis? Heb je vroeger les gehad? Of geërfd ofzo? Ik vraag me dat echt af haha, want het is best een duur instrument.

Ik heb zelf een piano in huis. Die was ooit van mijn moeder maar zij speelt niet meer (en ik wel). Ik wil eigenlijk nog een digitale piano kopen voor als ik op onmogelijke tijdstippen wil spelen of voor als ik nieuwe stukken instudeer. Dan hoeven de buren niet elk moment mee te genieten.

1 like

Gewoon gekocht omdat ik op les ga (zie dat ik het vaag heb opgeschreven, na mijn vakantie ga ik op les)

3 likes

Ooh zo haha. Ik dacht dat je er nog een had liggen en ergens in je achterhoofd dacht ‘Ja daar moet ik eigenlijk eens lessen voor nemen’. Wel vet dat je vioolles gaat nemen!

1 like

Normaal nooit, maar nu ben ik ineens verkouden aan het worden??

1 like

Vooral toen ik nog in de supermarkt werkte. Dan was het 60-70u per week keihard werken, vroeg beginnen, weinig slaap. En dan compleeeet instorten op kerstavond 🫠…

1 like

Piccolo, dwarsfluit en pijperfluit in huis.

1 like