Stel je persoonlijke vraag #57

Hoog want ik zou op 1e kerstdag een lang weekend weggaan maar ik krijg er alleen maar stress van en ik wil eigenlijk niet :sob:

ā€˜Ja en ik ben ondernemer (geen zzp-er)’ miste ik als optie.
Ik heb een pensioen beleggingsrekening

3 likes

Aanvulling hierop: gisteravond was ik op een dorpspleintje waar mensen samenkwamen om te zingen rondom de kerstboom. Dan moet ik dus ook meteen alweer een traan wegslikken. Zo gek, ik snap het zelf niet.

Ben jij snel ontroerd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb gevoel dat dat wel een stukje met leeftijd te maken heeft, 10 jaar terug had ik dit veeeeel minder.

3 likes

Dit product (of de Paasvariant)

• Vind ik onzin koop ik niet
  • Vind ik neutraal koop ik niet
  • Vind ik leuk koop ik niet
  • Vind ik onzin maar koop ik wel
  • Vind ik neutraal en koop ik
  • Vind ik leuk en koop ik
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Dat kreng werd ieder jaar gekocht met de kerst brunch op de middelbare school. En niemand die dat ooit op zijn/haar brood smeert.

Het was net zo nutteloos als die twee pakken lauw warme karnemelk.

3 likes

Ik koop dit niet maar … wij hadden thuis van die mallen om het zelf te maken.
Dat was een lammetje met kerst en een kuiken met Pasen en altijd ellende dat dat hoofd er af moest en broer&vader daar dik drama van maakte en ik dan weer janken 🫠

Edit: idem dito met de mal voor de pudding beer waar m’n broer dan wreed de kop af hakte

19 likes

Echt m’n guilty pleasure is dit :sob::heart: Zo lillek dat je amper herkent wat het is. Dit jaar het rendier van de Jumbo!!! (Wat ook makkelijk een beer had kunnen zijn of hond of wolf)

5 likes

Ik hou echt heel erg van dit soort dingen en zou willen dat ik dan zo’n persoon ben die dit soort dingen koopt. En dan zo’n heel overdreven kerstontbijt met servetten en kaarsen op tafel. Maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om dit soort cozy dingen te organiseren voor mezelf. Heb niet eens een kerstboom terwijl ik me dit jaar had voorgenomen om die te kopen. Stommmm

7 likes

Rudolph has seen some shit

39 likes

Haha ja mijne ook, ik weet dat het geldklopperij is maar ik word er toch blij van

2 likes

Misschien als ik ooit kinderen heb maar nu vind ik het onzin.

1 like

Ik zou dan dus zo’n mal kopen haha

4 likes

Ahahahahaha ja exact deze, elke keer als ik de koelkast open doe kijkt ie me zo aan

2 likes

Zag dit op insta voorbij komen en daar waren de reacties heel wisselend: Kakhiel on Instagram: "Wel gezellig"

Wie heeft er volgens jullie gelijk?

• Diva
  • Schoonzus

0 stemmers

3 likes

Helemaal eens met Diva na reactie van schoonzus, al heb ik zelf ook moeite met mensen die te laat komen :joy:

Dan moet je zeggen dat iedereen verwacht wordt om 17u, niet vanaf 17u. Vanaf impliceert open inloop, ik zou dan alles tot 18:30 acceptabel vinden als er een diner achteraan komt.

21 likes

Maar als je ook gaat eten kom je toch niet 1 uur en een kwartier aan. Ik zou dat ook raar vinden. Ze spreken rond 17:00 af. Ik zou dan denken half uurtje te laat kan nog prima.

Stel dat ze dan gegeten hebben zijn de rest van de stemmers dan boos dat ze zonder hun begonnen zijn? Of geĆÆrriteerd als bijv de lekkerste dingen al opgepeuzeld zijn. Dan vind ik je ook een divašŸ˜‚

8 likes

Ik vind 1.15 later wel veel meer dan ā€˜iets later’. Ik kan me voorstellen dat schoonzus dat niet kan waarderen. Maar ook weer niet oke om dan zo te doen in dat whatsappgesprek, dus zou dan uiteindelijk toch naar diva’s kant neigen.

27 likes

Ik ben het stiekem eens met schoonzus :no_mouth: ik vind het wel erg overdreven dat diva als diva wordt omschreven, maar als het een borrel + diner is en je niks laat weten, vind ik het ook wel rude als je opeens de hele borrel skipt omdat iemand zo nodig ā€˜moet’ hardlopen.

Snap alleen niet zo goed waarom dit via Diva en schoonzus gaat. Als het Rayan zijn zus is, kan hij dan niet zelf zijn communicatie doen? En als het de partner van Diva’s broer/zus is, waarom belt ze die niet even op??? Nu komt het wel heel jolig en makkelijk over op degene die dit letterlijk heeft georganiseerd en waarschijnlijk al dagen van alles aan het regelen is, snap dat dat niet zo goed valt. Ik vind niet dat de actie verkeerd is, maar de communicatie had wel een stuk handiger gekund

12 likes