Stel je persoonlijke vraag #57

Hoe kan je team schoonzus zijn 🫣

Vanaf 5 is toch duidelijk, het is 5 uur of later? Ik snap niet dat je daar zo’n issue van maakt vooral als er nog 20 andere mensen zijn. En dan over gezelligheid beginnen, je maakt het zelf ongezellig? Sorry, ik vind van die rigide mensen echt zooo irritant, doe gewoon chill.

26 likes

Al die posts van Kakhiel met ingezonden whatsappgesprekken zijn toch hartstikke nep? :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ja.

2 likes

Om eerlijk te zijn vind ik dat ook totaal niet interessant, want het maakt voor ons allemaal toch niet uit, we kennen die mensen niet. Dit gaat puur om de theoretische morele kwestie en die leidt kennelijk wel tot :sparkles:verdeeldheid​ :sparkles: , dan is het voor mij al geslaagd

3 likes

Everyone sucks here. Maar Rayan het meeste.

26 likes

Maar het is niet rond 17:00, maar vanaf 17:00 en dat is het verschil in deze situatie. Rond 17:00 is alles tussen 16:45 en 17:30 voor mijn gevoel, vanaf 17:00 is er geen vaste starttijd behalve dat je voor 17:00 niet welkom bent.

1 like

Ik zou een etentje ā€˜vanaf 17:00’ sowieso heel onduidelijk vinden. Wellicht ben ik de rare hier maar ik zou de host een berichtje sturen van tevoren om te vragen hoe laat ze plant om te gaan eten zodat ik weet hoeveel speling ik heb. Gewoon duidelijk zijn als host en anders niet zeuren.

13 likes

De communicatie is te onduidelijk. Vanaf interpreteer ik ook als ā€œkom lekker aan waaien als je wiltā€. Al vind ik meer dan een uur na dat tijdstip dan ook wel weer laat. Maar Rayan is de grootste lul want het is 1. Zijn zus lijkt me. 2. Hij laat z’n vriendin het oplossen en ze krijgt nog schuld ook?

10 likes

Als mijn moeder dit niet heeft gekocht ga ik het liefst naar huis want dan is kerst/pasen verpest

3 likes

Hebben jullie op Instagram (of andere social media) gedeeld hoe je kerst hebt gevierd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vroeger deed ik dat zelf wel, maar dit jaar geen behoefte meer aan gehad. ā€˜k Deel inmiddels nog maar weinig op social media, hoewel ik wel nog vaak kijk wat anderen gepost hebben.

Het is me opgevallen dat van mijn persoonlijke vrienden eigenlijk niemand iets omtrent kerst gepost heeft en dat het vooral de influencers zijn die nog foto’s van hun kerstboom en kerstdiner posten.

Vind het zelf een goede ontwikkeling dat er minder gepost wordt eigenlijk.

6 likes

Ik heb het idee dat het vooral de leeftijd is eigenlijk.

Volgens mij doen tieners en onze ouders het wel nog veel.

3 likes

Dat zou ook kunnen! Volg geen tieners of boomers, dus krijg niet echt mee wat zij posten! :see_no_evil:

Ik heb het vooral gezellig gehad en ben dan veel minder bezig met foto’s maken
Soms wel wat spijt want het zijn wel fijne familie momenten.

Ik heb zelf beetje allergie voor perfect gestylde foto’s vooral omdat het bij ons altijd grote chaos is met veel kleine kinderen

4 likes

Ik was verantwoordelijk voor het voorgerecht en dat was ZO goed gelukt en het zag er zo insta foto perfect uit. En daarbij zijn mijn niet bestaande kook kunsten al jaren een grapje in mijn vrienden groep. Dus ik moest dit wel even posten haha.

14 likes

ESH

3 likes

250 euro voor een waterkoker:

• Prima
  • Nee wat een onzin

0 stemmers

2 likes

Wat een onzin voor mij maar als je echt een theeliefhebber bent bijvoorbeeld snap ik het wel

5 likes

Nou dan zou ik eerder investeren in een mooie theepot of een quooker. Moet zeggen dat ik zelf nogal een prijzige theepot heb en ik alsnog denk wat een onzin :joy:.

3 likes

Maar het ding van thee is dat je verschillende soorten thee op verschillende, specifieke temperaturen ā€œmoetā€ trekken, dus een waterkoker waarbij je de temperatuur kan instellen is dan wel een investering waard. Als je een liefhebber bent.

2 likes

Ja die zijn er al vanaf 40 euro ofzo. Maar ieder zn ding natuurlijk.

Ik heb vrienden die echte koffieliefhebbers zijn en ik denk omg heb je dat over voor een koffiezetapparaat? (Toen ze het bedrag vertelden). Maarja als je het dagelijks gebruikt. Wij houden allebei niet van koffie. Dus dat komt niet eens in me op.

Heeft jouw koffiezetapparaat veel gekost? Laat zeggen boven 500 euro.

• Ja
  • Nee
  • Ik heb niet eens een koffiezetapparaat

0 stemmers