Stel je persoonlijke vraag #57

Ahahahahaha ja exact deze, elke keer als ik de koelkast open doe kijkt ie me zo aan

2 likes

Zag dit op insta voorbij komen en daar waren de reacties heel wisselend: Kakhiel on Instagram: "Wel gezellig"

Wie heeft er volgens jullie gelijk?

• Diva
  • Schoonzus

0 stemmers

3 likes

Helemaal eens met Diva na reactie van schoonzus, al heb ik zelf ook moeite met mensen die te laat komen :joy:

Dan moet je zeggen dat iedereen verwacht wordt om 17u, niet vanaf 17u. Vanaf impliceert open inloop, ik zou dan alles tot 18:30 acceptabel vinden als er een diner achteraan komt.

21 likes

Maar als je ook gaat eten kom je toch niet 1 uur en een kwartier aan. Ik zou dat ook raar vinden. Ze spreken rond 17:00 af. Ik zou dan denken half uurtje te laat kan nog prima.

Stel dat ze dan gegeten hebben zijn de rest van de stemmers dan boos dat ze zonder hun begonnen zijn? Of geĆÆrriteerd als bijv de lekkerste dingen al opgepeuzeld zijn. Dan vind ik je ook een divašŸ˜‚

8 likes

Ik vind 1.15 later wel veel meer dan ā€˜iets later’. Ik kan me voorstellen dat schoonzus dat niet kan waarderen. Maar ook weer niet oke om dan zo te doen in dat whatsappgesprek, dus zou dan uiteindelijk toch naar diva’s kant neigen.

27 likes

Ik ben het stiekem eens met schoonzus :no_mouth: ik vind het wel erg overdreven dat diva als diva wordt omschreven, maar als het een borrel + diner is en je niks laat weten, vind ik het ook wel rude als je opeens de hele borrel skipt omdat iemand zo nodig ā€˜moet’ hardlopen.

Snap alleen niet zo goed waarom dit via Diva en schoonzus gaat. Als het Rayan zijn zus is, kan hij dan niet zelf zijn communicatie doen? En als het de partner van Diva’s broer/zus is, waarom belt ze die niet even op??? Nu komt het wel heel jolig en makkelijk over op degene die dit letterlijk heeft georganiseerd en waarschijnlijk al dagen van alles aan het regelen is, snap dat dat niet zo goed valt. Ik vind niet dat de actie verkeerd is, maar de communicatie had wel een stuk handiger gekund

12 likes

Hoe kan je team schoonzus zijn 🫣

Vanaf 5 is toch duidelijk, het is 5 uur of later? Ik snap niet dat je daar zo’n issue van maakt vooral als er nog 20 andere mensen zijn. En dan over gezelligheid beginnen, je maakt het zelf ongezellig? Sorry, ik vind van die rigide mensen echt zooo irritant, doe gewoon chill.

26 likes

Al die posts van Kakhiel met ingezonden whatsappgesprekken zijn toch hartstikke nep? :smiling_face_with_tear:

11 likes

Ja.

2 likes

Om eerlijk te zijn vind ik dat ook totaal niet interessant, want het maakt voor ons allemaal toch niet uit, we kennen die mensen niet. Dit gaat puur om de theoretische morele kwestie en die leidt kennelijk wel tot :sparkles:verdeeldheid​ :sparkles: , dan is het voor mij al geslaagd

3 likes

Everyone sucks here. Maar Rayan het meeste.

26 likes

Maar het is niet rond 17:00, maar vanaf 17:00 en dat is het verschil in deze situatie. Rond 17:00 is alles tussen 16:45 en 17:30 voor mijn gevoel, vanaf 17:00 is er geen vaste starttijd behalve dat je voor 17:00 niet welkom bent.

1 like

Ik zou een etentje ā€˜vanaf 17:00’ sowieso heel onduidelijk vinden. Wellicht ben ik de rare hier maar ik zou de host een berichtje sturen van tevoren om te vragen hoe laat ze plant om te gaan eten zodat ik weet hoeveel speling ik heb. Gewoon duidelijk zijn als host en anders niet zeuren.

13 likes

De communicatie is te onduidelijk. Vanaf interpreteer ik ook als ā€œkom lekker aan waaien als je wiltā€. Al vind ik meer dan een uur na dat tijdstip dan ook wel weer laat. Maar Rayan is de grootste lul want het is 1. Zijn zus lijkt me. 2. Hij laat z’n vriendin het oplossen en ze krijgt nog schuld ook?

10 likes

Als mijn moeder dit niet heeft gekocht ga ik het liefst naar huis want dan is kerst/pasen verpest

3 likes

Hebben jullie op Instagram (of andere social media) gedeeld hoe je kerst hebt gevierd?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vroeger deed ik dat zelf wel, maar dit jaar geen behoefte meer aan gehad. ā€˜k Deel inmiddels nog maar weinig op social media, hoewel ik wel nog vaak kijk wat anderen gepost hebben.

Het is me opgevallen dat van mijn persoonlijke vrienden eigenlijk niemand iets omtrent kerst gepost heeft en dat het vooral de influencers zijn die nog foto’s van hun kerstboom en kerstdiner posten.

Vind het zelf een goede ontwikkeling dat er minder gepost wordt eigenlijk.

6 likes

Ik heb het idee dat het vooral de leeftijd is eigenlijk.

Volgens mij doen tieners en onze ouders het wel nog veel.

3 likes

Dat zou ook kunnen! Volg geen tieners of boomers, dus krijg niet echt mee wat zij posten! :see_no_evil:

Ik heb het vooral gezellig gehad en ben dan veel minder bezig met foto’s maken
Soms wel wat spijt want het zijn wel fijne familie momenten.

Ik heb zelf beetje allergie voor perfect gestylde foto’s vooral omdat het bij ons altijd grote chaos is met veel kleine kinderen

4 likes