Stel je persoonlijke vraag #57

Ik was verantwoordelijk voor het voorgerecht en dat was ZO goed gelukt en het zag er zo insta foto perfect uit. En daarbij zijn mijn niet bestaande kook kunsten al jaren een grapje in mijn vrienden groep. Dus ik moest dit wel even posten haha.

14 likes

ESH

3 likes

250 euro voor een waterkoker:

• Prima
  • Nee wat een onzin

0 stemmers

2 likes

Wat een onzin voor mij maar als je echt een theeliefhebber bent bijvoorbeeld snap ik het wel

5 likes

Nou dan zou ik eerder investeren in een mooie theepot of een quooker. Moet zeggen dat ik zelf nogal een prijzige theepot heb en ik alsnog denk wat een onzin :joy:.

3 likes

Maar het ding van thee is dat je verschillende soorten thee op verschillende, specifieke temperaturen “moet” trekken, dus een waterkoker waarbij je de temperatuur kan instellen is dan wel een investering waard. Als je een liefhebber bent.

2 likes

Ja die zijn er al vanaf 40 euro ofzo. Maar ieder zn ding natuurlijk.

Ik heb vrienden die echte koffieliefhebbers zijn en ik denk omg heb je dat over voor een koffiezetapparaat? (Toen ze het bedrag vertelden). Maarja als je het dagelijks gebruikt. Wij houden allebei niet van koffie. Dus dat komt niet eens in me op.

Heeft jouw koffiezetapparaat veel gekost? Laat zeggen boven 500 euro.

• Ja
  • Nee
  • Ik heb niet eens een koffiezetapparaat

0 stemmers

Ik heb zo’n waterkoker die je op verschillende temperaturen kunt instellen en die heb ik al 8 jaar en ooit voor €25 bij de Blokker gekocht haha. Je hoeft echt niet €250 uit te geven om zo’n waterkoker te hebben. Al ziet die van mij er wel heel basic uit en ik kan me voorstellen dat die dure misschien wel heel mooi is.

5 likes

Ik heb het afgelopen jaar een Sage koffiemachine gekocht en ben er echt elke dag zo blij mee. Drink 1 kop per dag maar echt mijn geluksmoment 's ochtends😂

8 likes

Ik heb een Moccamaster en ik vind filterkoffie de lekkerste koffie dus heb daar geluk mee. Chill in onderhoud en reiniging (haat aan espressoapparaten) en ook nog ‘maar’ 230 euro ofzo voor heel veel jaren plezier en garantie. Maar als het 800 euro had gekost had ik het ws ook gekocht, vind dat geen onzin voor elke dag een perfect kwartier in de ochtend wat de dag ook brengt.

2 likes

Nee goed, ook dan hoeft het misschien niet maar stel het is je hobby vind ik het niet gek dat je er wel veel geld aan uit wil geven, dat bedoel ik. Ik heb gewoon een RVS philips waterkoker op het aanrecht staan met standje aan of uit.

Ik vind het onzin én prima.

12 likes

Ik heb eentje die dat kan van de Action en die was 25 eu ofzo

Ja, maar ik deed een leuke activiteit met mijn broertje en dat zou ik ook delen als het geen Kerst zou zijn.

Ik denk vooral, het gaat om het koken van water?! Het doet verder niks. No offence tho @Kauai . Ik las het toevallig. En verbaasde me er toen over dat er uberhaupt waterkokers zijn van 250 haha.

Heb jij een quooker?

• Nee
  • Ja
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

1 like

None taken hoor!

Om je verbazing te voeden:

Deze kost 600 euro haha

9 likes

Ja ik weet het, maar ik vind het dan nog een betere functie hebben dan alleen een waterkoker te zijn. Al zal ik nooit wat van smeg kopen want ik denk dan aan smegma :stuck_out_tongue_closed_eyes:.
Haha nouja hoop iig wel dat je de waterkoker krijgt die je graag wilde!

Oh wacht ik dacht dat je afbeelding een theepot is maar het is dus ook een waterkoker.

3 likes

When je op tweede kerst eindelijk ten tonele mag verschijnen

75 likes

O, dat gat in z’n neus :cry:
Alsof ‘ie een vleesetende bacterie heeft opgelopen

3 likes

wie heeft er wel eens in je huidige huis gelogeerd/blijven slapen?

• ouder(s)
  • broer of zus
  • vriendinnen/vrienden
  • neef/nicht (van ouders kant)
  • neefje/nichtje (van broer/zus kant)
  • opa/oma
  • oom/tante
  • collega

0 stemmers

ik moest er opeens aan denken net, ik heb vannacht bij mn ouders gelogeerd omdat ik daar allebei de dagen kerst vier. maar zij hebben in mijn huis nooit geslapen haha.

5 likes