Stel je persoonlijke vraag #57

Heeft er weleens iemand bij jou thuis gelogeerd?

• Ja, in m’n huidige huis
  • Ja, in een ouder huis (alles na ouderlijk huis)
  • Nee

0 stemmers

2 likes

in m’n vorige huis in het buitenland hebben veel meer mensen gelogeerd, als ze op bezoek kwamen. ouders, zus en zwager, neef van ouders kant en meer vriendinnen. maar wonen nu allemaal bij elkaar in de buurt dus als er verder niks bijzonders is, kan iedereen gewoon naar huis

nog ff door over logeren. vind je het leuk om bij iemand te blijven slapen? als het van tevoren afgesproken is en je je spullen bij je hebt.

• als kind al en als volwassene ook
  • als kind wel, als volwassene niet meer
  • als kind niet en als volwassene ook niet
  • als kind niet, als volwassene wel

0 stemmers

3 likes

Buurmeisje!

2 likes

Het leuke aan logeren is dat je met meer mensen dan alleen partner tegelijk gaat slapen en ontbijt enz

Het kutte is dat je 9/10 keer op een ellendig bed ligt

9 likes

ja idd gebruiksvoorwerpen die ook door kunnen als kunst zijn echt mijn financiële zwakke plek

3 likes

Wij hadden matrassen onder het bed liggen en die schoof je er dan naast en natuurlijk maakte je dat bedje dan op met een mooi dekbedovertrek. En dan sliep je gezellig naast elkaar. Wij gingen zovaak uit logeren bij vriendinnetjes. Was altijd super gezellig.

Logeerde je vroeger vaak bij vriendjes/vriendinnetjes ?

• Nooit
  • Regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Vreeeeselijk haha. Als kind regelmatig bij logeerpartijen ‘s nachts opgehaald door mijn ouders omdat ik bleef huilen/heimwee had. En dat zou ik in theorie het liefst nog steeds doen als ik ergens blijf slapen :joy: Maar goed dat is raar op je 34e dus daarom blijf ik gewoon nooit bij iemand slapen.

6 likes

Daarom moet je het juist wel doen! Naja ik heb 3 orthopedagogen in de familie en die zeggen iig dat het wel goed is om te doen/leren.

1 like

We wonen best ver weg van mijn vrienden en familie, dus bezoekjes aan hen worden bijna altijd gecombineerd met een logeerpartij. Vrijwel altijd leuk dus, omdat een logeerpartij betekent dat we vrienden/familie weer zien.

Andersom logeren er dus ook vaak mensen bij ons. Soms ook als dat ze handig uitkomt qua vakantie enzo. Supergezellig!

3 likes
Hoe statisch ben jij vandaag?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

4 likes

Als kind sliep ik vaak bij mijn beste vriendin maar verder vond ik logeren kut. En nu vind ik het nog steeds kut haha. Vooral de ochtend. Ik wil gewoon op mijn eigen tijdstip uit bed komen en in m’n eentje koffie drinken en ontbijten.

9 likes

Live vanuit de bioscoop:

Je hebt de middelste stoelen op de achterste rij gekocht. Je komt binnen en er zitten andere mensen op je plek in een bijna lege bioscoop.

• Ik ga op de dichtstbijzijnde vergelijkbare plek zitten en zeg niks
  • Ik ga op de dichtstbijzijnde vergelijkbare plek zitten maar zeg wel wat
  • Ik zeg er iets van en wil op mijn originele plek zitten

0 stemmers

sowieso wil ik gewoon op de plekken die ik expres uitkies maar als ik op een andere plek die ook een goede plek is ga zitten is de kans ook weer groot dat andere mensen weer die stoelen hebben gereserveerd en na mij binnenkomen. onnodige stoelendans wordt het dan

29 likes

Ik mis sleepovers, begin twintiger jaren deed ik dat nog wel maar is nu wel een beetje over.

5 likes

En heb het liefst ook dat als ze optyfen, ze dan niet naast me gaan zitten.

24 likes

Ja ik zou ook geen zin hebben in die stoelendans. En ik zou dan zelf de hele tijd zenuwachtig zijn dat ik op de plek van een ander zit, dus dan liever direct maar aanspreken. Mocht ik op het laatste moment komen aanzetten en er eigenlijk geen kans meer is dat er nog anderen binnen komen dan zou ik wel een andere plek zoeken denk ik.

5 likes

Ik heb dit een keer meegemaakt en toen ben ik op een willekeurige andere plek gaan zitten en werd ik bijna weggestuurd omdat die plekken niet verkocht waren :rofl: dus als dit nog een keer gebeurt dan vraag ik die mensen gewoon om te verplaatsen

Ja dat was ook een beetje mijn angst, m’n vriend vond me overdreven dat ik er iets van zei maar echt geen zin om 10 x op te moeten staan terwijl ik die stoelen heb gekozen. En ik wilde gewoon in het midden zitten

9 likes

Nee voor me zitten ze nu, vind ik ook niet chill want heb een 4 jarige bij me die de bioscoop etiquette niet helemaal begrijpt :crazy_face: voel me dan extra snel bekritiseerd.

2 likes