Ik heb ook echt wel eens overwogen naar zoiets toe te gaan want ik hou echt van dansen en doe het veel, maar erg choreografie-gericht en het lijkt me ook wel goed om dat soms juist niet te doen. maar krijg zelf ook echt de ick van de sfeer en hoe mensen die er veel naartoe gaan er over praten ofzo dus dan denk ik toch laat maar ik ga wel naar de club om te dansen
Haha ja ik was wel enthousiast geworden van zo’n clubje dat dan ecstatic raves organiseert, dus zelfde concept als ecstatic dance maar dan op techno/house in een club etc. Maar: er zit dan ook direct weer een cacao ceremonie bij vooraf en een singing circle en weet ik het, en dan denk ik direct: nee
ja en alsof je in de techno/house enzo nachtclubs niet heel choreoloos los kan gaan god knows dat mijn lichaam en ziel daar zeer intuitief aan het bewegen zijn geweest
en ook op andere muziek trouwens.
wat voor dans doe je?
Je hebt een date en hij/zij (lijkt me sterk) komt je met deze auto ophalen
- Date is gecancelled
- Leuk!
- Neutraal
0 stemmers
Ik heb hier op het forum gepost over mijn estatic dance ervaring op dezelfde plek als Linda en ik voelde vooraf veel weerstand en had veel vooroordelen en echt al mijn vooroordelen kwamen uit.
toppunt was dat mensen gingen juigen omdat de witte amerikaanse dj middenoosterse muziek ging draaien voor Palestina ![]()
hahahaha zeker
Maar wat me dan wel weer aanspreekt aan iets als ecstatic dance itt ~het nachtleven~ is dat het me wel fijn lijkt om samen te dansen met mensen die daar ook echt zijn om te dansen (ipv om te flirten/drugs te gebruiken/op socials vast te leggen dat ze er geweest zijn) en dat soort plekken vind ik soms wel lastiger te vinden in het nachtleven + ik merk zelf dat ik me eigenlijk alleen op queer feesten echt veilig genoeg voel om te doen wat ik wil qua dans? Op andere plekken toch iets te vaak mannen gehad die ongevraagd aan me gingen zitten en dan ben ik daardoor toch op m’n hoede en dat remt me toch.
maar ja de enige cacaoceremonie die ik wil doen is chocola eten op de bank dus helaas
Ja ik ben ook aan het werk na een weekje vrij te zijn geweest maar ik krijg letterlijk van iedereen die ik mail een out of office bericht en ik heb de hele week nul meetings, terwijl dat normaal gesproken zeker 70% van mijn werktijd in beslag neemt. Dus ja ik heb vandaag wel nodig om mijn mailbox weer bij te werken en ik heb van tevoren wel een to do lijst gemaakt met wat dingen die ik nog eens moest doen ‘als ik er tijd voor had’, maar ik kan echt alles op mn elfendertigst vanuit huis doen.
Vind t wel prima zo, heb geen behoefte om in de winter twee weken vrij te zijn als ik verder geen concrete plannen heb dus na een weekje wil ik wel weer gewoon werken. Dat het dan zo rustig is dat is niet mijn probleem. Ik werk lekker in alle rust mijn to do lijstje af.
ja dat snap ik en herken ik wel! ik ben sowieso voor meer dansfeesten overdag
zeker in de winter ga ik gewoon eigenlijk niet meer uit terwijl ik wel heel erg behoefte heb. maar als het om 1700 donker wordt en ik al winterkluizenaar ben ga ik niet 6 uur na zonsondergang onder mn warmtedeken vandaan om een skimpy outfit aan te trekken en de kou in te fietsen, byeee ik ga mn bed in.
denk dat er best een gat in de markt is voor super vrouw en queerveilige dansfeestjes die niet te laat op de dag zijn en zonder enorme drink/drugscultuur of ‘sprirituele’ poespas
ohhh ja sowieso ik zou elk weekend gaan! grappig genoeg merk ik ook dat sinds ik weer meer danslessen ben gaan volgen mijn motivatie om tegen middernacht nog de deur uit te gaan om te dansen nog meer gedaald is haha, omdat die behoefte toch voor een deel al wel voldaan is blijkbaar.
Ik doe voornamelijk commercial/heels/dancehall en jazz voor de techniek. Maar ben recent naar een andere stad/land verhuist dus moet nog even kijken wat ik in m’n nieuwe woonplaats kan gaan doen (en waarschijnlijk ga ik niet meer zoveel kunnen dansen als ik in amsterdam deed helaas).
Ik ben afgelopen jaar voor het eerst een paar keer naar Ecstatic dance geweest om wat uit mijn comfortzone te gaan.
Ik ga overdag en er zitten mensen tussen waarvan ik inderdaad denk van damn jij neemt veel ruimte in, of van die spirituele types die stiekem een enorm ego hebben. Los daarvan vond ik het wel een fijne ervaring en merkte ik ook dat ik de 2e keer iets uitbundiger durfde te dansen. Tussendoor heb ik ook vaak gewoon op de bank gezeten met een theetje en naar mensen gekeken. Er zit van alles tussen. Ik durf nog niet echt met mensen te dansen, maar ook daar zit veel verschil in. Van dat plakkerige tantra dansen (niet mijn vibe) tot heel speels en juist lollig met elkaar dansen.
leuke combinatie! maar begrijp je behoefte om daarnaast ook outside of class choreoloos te kunnen dansen (maar ook dat het niet weer zooo nodig is om in een winternacht voor van de bank te komen)
hopelijk kun je goede vervangende lessen vinden in je nieuwe woonplaats
Ams heeft je daarin wel verwend denk ik
Oh ik zou zéker de date door laten gaan, wat foto’s maken. Ik offer in dit geval graag een paar uur op om vervolgens een goed date-verhaal voor bij de borrel te hebben.
(Maar misschien ben ik al te lang in een rekatie en romantiseer ik nu slechte dates)
Ja daar heb ik persoonlijk dus absoluut geen zin in. Ik leef mijn leven niet om stellen te vermaken met mijn date-verhalen. Ik kan mijn tijd wel beter en veel leuker besteden dan door op zo’n date te gaan.
Ja dat denk ik wel.
Mensen in een relatie die zeggen ‘Ik kan niet wachten op je dateverhalen’ en ‘Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te daten’ vertel ik daarom precies niets over mijn dateleven.
Nja die 2 uur die ik met een date heb gewandeld terwijl hij uitgebreid vertelde over schurft dat in zijn studenhuis rondging (deze man was overigens 33) zou ik beter hebben kunnen besteden, dus ik denk dat je het wel romantiseert ja ![]()
Edit: overigens lijkt een date met iemand die helemaal moeite doet om een Lightning McQueen auto te fixen wel heel leuk eigenlijk. Cars is echt een leuke film
Ik had niet genoeg dagen over dus ben tegen wil en dank aan het werk. En dan zijn er ook nog collega’s die het lef hebben om meetings in te plannen??? Ga weg
Ik ga gewoon niet goed op Disney adults. Ik kan hobbit nerds beter hebben
- Rode wijnglazen
- Witte wijnglazen
- Gin tonic glazen
- Cocktailglazen
- Tumblr glazen
- Longdrinkglazen
- Waterglazen
- Champagneglazen
- Bierglazen
- Karaf
- Ander soort glazen
- Wat moet ik met zoveel soorten glaswerk
0 stemmers
Ah super leuk! Ik vind van die auto’s versierd met kerstlichtjes ook helemaal top.