Ik zou zelf lekker vreten en wijn/champie halen en thuis chillen met kat!
Ik word echt van niks zo sad als alleen op de bank met oud en nieuw. Zou elke andere optie daarboven verkiezen.
Ja ik dacht dit ook lang maar toen stond ik een aantal jaar terug bij vrienden van vrienden van m’n vriend ofzo met Jordan Peterson en Mein Kampf in de boekenkast en kijk daar nu toch anders tegenaan
Een vriendin kondigt haar zwangerschap aan en steekt vervolgens een sigaret op. Zeg je hier wat van?
- Ja, zou er wat van blijven zeggen
- Ja, ik zeg er eenmalig wat van
- Ik laat wel vallen dat ik het niet zo handig vind maar bemoei verder niet te veel
- Nee dat zijn mijn zaken niet
- Anders
0 stemmers
Mijn schoonzus heeft de hele zwangerschap gerookt, oh daar vond ik zooo erg wat van!
Suiker in je koffie of thee?
- Ja in koffie
- Ja in thee
- Ja in beide
- Ja maar alleen in bepaalde soort (bijv zwarte koffie wel maar latte niet etc)
- Nee geen suiker voor mij
0 stemmers
Vind jij het enigzins kinderachtig of onaantrekkelijk als een volwassene zn koffie of thee met suiker drinkt?
- Ja en doe het zelf niet
- Nee en doe het zelf niet
- Ja en doe het zelf wel (eens)
- Nee en doe het zelf wel (eens)
0 stemmers
Als iemand dat toch lekker vindt, zolang ik het maar zonder krijg
Al doet diegene er regenboog sprinkles in, boeien. Van alle dingen waar ik me druk om kan maken is of het kinderachtig zou zijn als iemand als volwassene suiker bij koffie of thee doet er geen van.
met koffie minder maar met thee vind ik het wel een teken van een onderontwikkelde (thee)tong. maargoed als iemand het lekker vind prima natuurlijk maar ik verwacht dan over het algemeen wel dat iemand vooral zwarte pickwick thee met een smaakje drinkt
Ik zou er zeker wat van zeggen, maar denk dat die vriendin daarvoor al heus wel weet dat ze niet zou moeten roken. Vraag mij af of het dan wel zin heeft om het te blijven herhalen. Daarom gestemd op eenmalig.
Soms wel soms niet
oja wat ik met koffie echt lekker vind is na een lang diner of lange lunch en dan een goede bittere espresso met suiker erin als een soort klein koffietoetje echt zoooo chill
Kusmi earl grey en dan heel sterk laten trekken met een scheutje melk en honing is echt m’n comfort drink
Ik drink over het algemeen thee zonder suiker, maar een paar keer per jaar kan ik wel echt genieten van zo’n grote mok zwarte thee, met lekker veel suiker. Maar dat zie ik niet als m’n gewone standaard kopje thee.
Ik zou hier zelfs een vriendschap voor verbreken als iemand het blijft doen. Ik kan dat echt niet aanzien ![]()
oehh ja earl grey drink ik idd ook wel eens met melk en suiker of honing echt lekkerrrr. en turkse thee en chai ook meestal gezoet
Ik zat nog in het thee met suiker drinken 🫣 vond het al heftig haha
Nooit suiker in m’n koffie of thee maar ik maak uitzonderingen: Marokkaanse mierzoete thee met munt, Vietnamese koffie met gecondenseerde melk, Mexicaanse café de olla met kaneel en suiker in zo’n lief kannetje ![]()
Geen suiker maar af en toe siropen met smaak.
Omdat het voor de andere mensen op het feest niet leuk is als @FrozenFlame daar is terwijl ze niet juichend enthousiast is over het gezelschap?
Hoe je gezicht staat lijkt mij niet het belangrijkste in de overweging.
@FrozenFlame ik zou wel een loved one om 12 uur willen zien en daardoor naar het feestje gaan, maar ik denk dat ik gewoon ff zou langs wippen. Of kan dat niet en is het echt een verplicht avondvullend programma (want afhankelijk van vervoer met partner?) tegen je zin in? Dan zou ik thuis blijven.