Geen suiker, maar vaak wel honing in mn thee
Hahah ja sowieso als ik daarheen ga, ga ik natuurlijk niet continu als een of andere chagerijn daar zitten. ![]()
Ik geef dus echt helemaal niks om al die feestdagen enzo, maar ben bang net als wat @Shaaar zegt dat als ik daadwerkelijk alleen ben ik het toch sad vind.
Kan niet even langs gaan i.v.m. de afstand, dus ik ga gewoon mee. Maak er het beste van en we zien het wel.
Ja ik ging ook uit van zwarte thee want omg ik denk nu aan matcha of groene thee met suiker en het is een vreselijk idee
terwijl ik munt wel lekker kan vinden met honing
en ik gooi in mijn koffie wel eens een pieppp klein beetje schenkstroop. maar als ik iemand van 20 of 30 of begin 40 suiker in zijn thee /koffie suiker zie gooien vind ik dat wel ⊠een beetje raar ofzo. Niet per se kinderachtig of onaantrekkelijk maar wel een vreemde/ongezonde/onnodige gewoonte. Dat is natuurlijk totaal subjectief want ik hoef niet te bepalen dat het onnodig is, maar toch.
50 plussers die het zo drinken(+ melk) kijk ik minder van op, dat associeer ik waarschijnlijk met dat in mijn omgeving veel oudere mensen zo hun thee/koffie altijd gedronken hebben.
Oliebollen (of appelbeignets of whatever je eet) eet ik
- Zonder poedersuiker (??? Que)
- Met een heel klein beetje poedersuiker
- Gewoon gemiddeld poedersuiker
- Ik eet poedersuiker met oliebol
0 stemmers
Sorry. Ik vind poedersuiker te veel geklieder. Ik ben sowieso geen fan van oliebollen
Ik eet enkel appelbeignets, zonder poedersuiker (vaak zit daar al (kaneel)suiker op geloof ik).
Ik ben waarschijnlijk ook alleen, dus we kunnen wel op FaceTime samen kleuren of puzzelen ofzo
Ik ben jarenlang alleen geweest en (over het algemeen) was ik niet verdrietig! Het wordt je ook maar aangepraat dat je dan niet alleen hoort te zijn net zoals met kerst. Ik heb me prima vermaakt met mezelf.
Ja, dat is ook 100%. Met Kerst ben ik ook zo vaak 1 of 2 dagen alleen geweest, helemaal dikke prima.
Ga nu wel gewoon mee als gunst voor mijn vriend, ook omdat ik dat al soort van had toegezegd paar weken terug. Maar voor de volgende keer ga ik beter naar mijn eigen wensen kijken.
Ik ben ook een keer o&n gaan vieren met vrienden van vrienden en hoewel het best gezellig was dacht ik wel van ja ik was net zo lief thuis geweest.
Dus toen het daarna weer een keer zo was dat ik eigenlijk niet echt leuke opties had ben ik alleen thuis gebleven. En ik vond het echt helemaal prima, heb een heel chille avond gehad met lekkere wijn en hapjes. Ik vond het ook wel even âsneuâ maar alsnog beter dan met gezelschap wat niet helemaal je voorkeur heeft en dat gevoel zakte ook snel weer weg.
Het idee dat je iets speciaals moet doen met de feestdagen (of je verjaardag of zoiets) vind ik ook nergens voor nodig, of je nou alleen bent of niet. Doe dat als je er zin in hebt, maar niks doen op de bank is ook goed. Who cares wat jij op oudejaarsavond gaat doen?
Wanneer heb je voor het laatst iemand opgetild?
KINDEREN TELLEN NIET ![]()
- Zeker meer dan 5 jaar geleden
- Zeker meer dan 10 jaar geleden
- Ergens afgelopen 5 jaar nog
- Nooit
- Dit jaar nog
0 stemmers
Wanneer ben jij voor het laatst opgetild?
- Dit jaar nog
- Ergens afgelopen 5 jaar nog
- Meer dan 10 jaar geleden
- Nooit
- In mijn jeugd als kind
0 stemmers
Mijn partner weegt bijna de helft van mij dus die gooi ik regelmatig over mân schouder haha om vervolgens te gaan squatten.
Heb jij ergens enorme spijt van?
- Ja van bepaalde keuzes die ik gemaakt heb op het gebied van studie of werk
- Ja van bepaalde keuzes die ik gemaakt heb op het gebied van relaties
- Ja van bepaalde keuzes op het gebied van wonen
- Ja van bepaalde keuzes op financieel gebied
- Ja om iets wat ik juist niet gedaan heb
- Ja, anders
- Nee!
- Ja van een aankoop
0 stemmers
Bij sommige dingen denk wel âhet was handiger geweest als ik het zo of zo had gedaanâ, maar echt spijt kan ik dat niet noemen. Je kunt het toch niet terugdraaien.
Als je een heupwasmand gebruikt om de was van en naar de wasmachine te tillen, heb/wil je er dan 2 zodat je er 1 voor schone was en 1 voor vuile was kan gebruiken?
- Ja ik ben anders bang dat de bacillen van de vieze was dan op mijn schone was komen
- Nee dat vind ik echt totale onzin. Ik gebruik 1 wasmand
- Anders
0 stemmers
Heb jij het gevoel dat als je in je eentje/alleen thuis alcohol drinkt, je dan iets âslechts/foutsâ doet?
- Ja ik denk meteen dat ik alcoholist ben/word
- Ja een beetje, voelt niet echt goed
- Neutraal, niet goed of fout
- Nee ik vind het juist heerlijk
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Ik heb 2 manden. Maar dat heeft niks bacillen rn schoon en vuil te maken.
Ik heb er 2 omdat ik het fijner vind zodat ik het direct opruimen kan uitstellen en toch een andere was kan ophangen.
ik ben nou eenmaal alleen en ik woon alleen dus ik vind juist dat ik soms(!) best mag genieten van een lekker glas wijn ![]()