- justin trudeau
- jesse klaver
0 stemmers
0 stemmers
Wat zijn we aan het beoordelen, uiterlijk of politiek?
Toch Jesse want ik denk niet dat Jolien (sorry kots wel altijd als ik die naam hoor) een grensoverschrijdende vrouw is met meerdere slachtoffers itt KATY PERRY.
Doet me wel echt pijn om Jesse te kiezen. Maar hij is zo harmless.
Wat is onverwachter, er even van uit gaande dat je ze allebei niet kent en je op basis van hun uiterlijk wordt verrast.
0 stemmers
Trudeau is een zionist aldus hemzelf
Omdat ik soms lees over âmijn puber/kind op de middelbare schoolâ en dan denk huhhhh hoe oud is iedereen en vergeet dat ik zelf technisch gezien ook makkelijk een puber zou kunnen hebben:
Hoe oud is jouw oudste kind ongeveer?
0 stemmers
Ik heb even toelichtingen nodig van de ja/nee stemmers van de tweede poll van bovenstaande post. Dus: licht je de vrouw in van de man waarmee je een date hebt gehad? Waarom wel/niet? Oh, en zou het nog uitmaken of je wel/niet seks hebt gehad met diegene?
Dit was een fictieve poll, maar helaas realiteit geworden
. Ik neig zelf heel erg naar ja, wel vertellen, maar hoor graag waarom ik het niet zou doen!
Niet mijn relatie, niet mijn probleem.
ik ben de persoon geweest waarvan de partner vreemdging en best veel mensen wisten dat en vertelden mij niks. uiteindelijk heeft een vage kennis van mijn broertje het aan hem verteld waardoor het bij mij kwam. dus ik ga NOOIT die âniet mijn probleemâ-persoon zijn
Wat zegt hij zelf dan?
Ik ben wel eens bekenden op dating apps tegengekomen en de keren dat ik dat vertelde, leverde het mij alleen maar gezeik op dus sindsdien denk ik er nog wel 3x over na. Zoveel vrouwen wel die bij hun vreemdgaande partner blijven en dat gewoon voor lief nemen, waarom zou ik degene zijn die dat nog eens komt vertellen.
Zou het geen open relatie kunnen zijn is ook nog een vraag die bij mij op zou komen, omdat dat tegenwoordig vaker voorkomt maar dan zou hij dat wel zeggen denk ik?
En ik zou meewegen hoeveel moeite het met kost om met zijn partner in contact te komen.
Is dit iemand met wie je langere tijd hebt afgesproken? En wist je dit in januari al en nu na 2,5 maand wil je er toch nog iets aan doen? Dan is het toch nog lulliger voor die partner.
Nee in januari was dit oprecht een fictieve poll, een paar polls daarboven ging het over zoiets en toen had ik deze poll gemaakt.
Context van mijn verhaal: man ontmoet via datingapp, nummers uitgewisseld, en paar dagen appcontact gehad. Vandaag overdag afgesproken voor een koffiedate en wandeling. Klikte enorm goed, we zijn naar zijn huis doorgelopen voor een âtweede koffieâ.
Hij had mij wijsgemaakt dat zân vrouw was overleden.
Echt heel makkelijk, 10 minuten speurwerk en ik had haar nummer online gevonden.
Hij heeft je wijsgemaakt dat zijn vrouw is overleden? En die blijkt springlevend te zijn? Sorry maar dat is toch, nog los van het vreemdgaan, compleet ziek???
Hij klinkt als een fucking weirdo en ik zou me na een paar dagen contact, koffie en seks echt niet gaan mengen in het leven van iemand die liegt over dat zijn vrouw dood is. Blokkeren en weg ermee.
Ja bizar toch! Hij had dan toch ook âgewoonâ kunnen zeggen dat ze uit elkaar zijn, maar dat het recentelijk is en daarom nog veel spullen thuis zo staan, of weet ik het. Maar hij heeft echt in detail erover verteld. Fucking weirdo inderdaad @grace
Ja deze man gaat niet lekker reageren als je nu contact met zijn vrouw gaat zoeken (zij zal het wss ook echt gaar vinden dat je haar hebt opgezocht haha sorry) en je zet jezelf alleen maar in een dramatische situatie. Geen problemen zoeken hoor, dit is hun eigen fucked up leven.
Huh maar waar baseer je dit op?
Common sense ![]()
Kan je het haar niet anoniem laten weten? Ik zou het wel aan haar laten weten, dan heb jij aan je âplichtâ voldaan
Ken jij iemand persoonlijk die naar Spanje is verhuisd?
0 stemmers
Ik denk dat je in zoân situatie bijna nooit een vrouw treft die zegt: omg dank dblauw, blij mee en zou daarom heel huiverig zijn met dit soort dingen vertellen. Voor je het weet heb jij het gedaan.