Ik haal altijd gewoon iets bij de ah to go
koffie haal ik wel extra na de douane en krijg in het vliegtuig ook altijd wel iets.
Heb het wel eens overwogen maar de Nederlander in me vind het dan toch zonde, wellicht alleen bij een lange layover.
Ik haal altijd gewoon iets bij de ah to go
koffie haal ik wel extra na de douane en krijg in het vliegtuig ook altijd wel iets.
Heb het wel eens overwogen maar de Nederlander in me vind het dan toch zonde, wellicht alleen bij een lange layover.
Oh nee mijn standaard Schiphol procedure is (was, want boycot) eigenlijk altijd wel langs de starbucks en koekemannetje
ook niet goedkoop.
Ik heb het wel eens gedaan omdat het bij mijn ticket zat als dientreis. Vond het wel chll dat ik geen duur eten hoefde te kopen.
Ik ga altijd elke gate af om vliegtuigen te spotten en dat is mij meer waard dan in een lounge zitten waar ik niets kan zien.
Wimlex, Máxima en Jetten naar het Witte Huis
0 stemmers
Naar aanleiding van het ergernissentopic.
Vind jij het prima als mensen bij het vertellen van een verhaal overdrijven of dingen erbij verzinnen? Dus bewust liegen om een gebeurtenis leuker/boeiender/etc te maken.
0 stemmers
Doe je dit zelf?
0 stemmers
Ik vind dit dus echt heel irritant. Als het verhaal anders niet boeiend genoeg is, vertel het dan niet.
ik vind dingen erbij verzinnen wel iets anders dan het gewoon een beetje aandikken. van dat voorbeeld ‘er was letterlijk niemand’ terwijl er 3 mensen ofzo waren, dat is prima. maar gewoon helemaal liegen is wel gaar vind ik haha
Hoe vaak kuis en smeer jij de ketting van je fiets? Bij wekelijks, maandelijks etc ga ik er even vanuit dat je de fiets bijna dagelijks gebruikt
0 stemmers
En hoe vaak kuis je de rest van je fiets (frame zelf, versnellingen etc)
0 stemmers
Maar als het een beetje aandikken is, zal het wel niet het belangrijkste deel zijn van het verhaal. Dan denk ik: dan boeit het mij echt niet of er “niemand” of “bijna niemand” was. In dit voorbeeld dan haha.
Stadsfiets: nooit, tenzij het piepen en kraken zo erg wordt dat je me op een kilometer hoort aankomen
Bakfiets: heeft een riem, wordt wel eens schoongespoten met de tuinslang als we daar toch mee bezig zijn
Racefiets: ketting elk seizoen zo ongeveer (maar ik fiets weinig), schoonmaken als hij vies is
Ik hoorde gisteren op de radio waarom ze eigenlijk geen nee konden zeggen, en hoewel ik dat begrijp, vind ik het nog steeds bi-zar. En lijkt me ook naar als hen zijnde. Ongetwijfeld hebben zij ook hun persoonlijke mening over deze dwaas en moet je gaan doen alsof je het leuk hebt.
Ik hoopte eigenlijk wel weer op leuke footage van Maxima die Trump nadoet ofzo maar helaas nog niks gezien
Ik heb een swapfiets dus zodra er iets mee is ga ik gewoon naar de winkel.
Ik loop regelmatig marathons (is voor mij ook een trainingsafstand niet een doel op zichzelf) en ook nog wel veel veel meer wat het doel is (50km, 100km, 160km, 200km etc).
Juist door de discipline van het trainen kan ik de uitdaging van het leven aan.
Hardlopen laat mij (over)leven.
nav dit bericht: denk je dat maxima trump echt nadeed? ik hoor best veel mensen zeggen dat het gewoon ff zo leek maar ik vond het echt overduidelijk haha
0 stemmers
Ik wil gewoon ook gewoon ff een keer iets funs geloven over het koningshuis dus ja dit was echt een imitatie!!
Ik heb 1 vriendin die wel regelmatig vroeg aan mij of ik iets wilde kopen voor haar in whatever welke winkel, van zara tot aan sostrene grene, dille & camille etc waar ze iets van wilde hebben. Ze gaf dan het geld terug, ik heb gezegd dat ik dat niet meer wil doen. Dat ik dan dichtbij woon verwacht ze dit telkens. Zodat ze het thuis bij mij ophaalt.
Ik ben geen personal shopper en ik vind het niet mijn taak. Ben er wel klaar mee.
0 stemmers
hoe bedoel je ze gaf je het geld terug? ze betaalt toch neem ik aan gewoon wat het item gekost heeft?
Nouja ik betaal dan voor de dingen die ze wilt. En ja daarna geeft ze me natuurlijk wel het bedrag ervoor hoor. Wij doen alleen niet aan tikkies haha
Gebruik jij de tikkie app?
0 stemmers