Bijdrage voor een pottenbakcursus van m’n moeder/broertje waar ik nog niet voor aangemeld ben maar ik ehb het wel ingepland!! Dus eind april
Dit vind ik dan wel ok om te krijgen, een bijdrage voor iets wat je toch al wilt doen. Maar niet zo’n flutkaartje met ja we gaan met z’n allen schimmelkaas maken!!! En dan gebeurt dat gewoon nooit
geef me gewoon een cadeau of plan het alvast in
het gekregen uitje is bijna anderhalf jaar geleden, het gegeven uitje een halfjaar ongeveer maar mijn moeder is laks met inplannen. ik herinner haar maandelijks haha
Een zwangerschapsmassage. Kind is inmiddels 10 weken dus dit gaat niet meer gebeuren.
Kun je hem niet laten omzetten naar een gewone massage?
Het ligt er wel een beetje aan wat het is en hoe het gegeven wordt. Mijn vriend is bijv best goed in ‘hier is als cadeau kaartjes voor het ballet op deze dag, ik heb gecheckt dat je dan kan en als je mij kiest om mee te gaan (
) past je moeder op ons kind’. Of ‘hier is een cursus, het is op deze of deze data, laten we meteen even samen kijken wat het beste uitkomt en dan schrijf ik je in’. Ik heb ook een paar vriendinnen die weleens een etentje cadeau doen maar dan een concrete plek hebben uitgezocht en meteen de agenda trekken. Ik vind het namelijk niet echt een cadeau als ik zelf allemaal dingen moet gaan bedenken of regelen, dan regel en betaal ik zoiets zelf wel.
Ik vind het vooral rot als je inderdaad een kaartje krijgt met we nemen je mee uit lunchen oid en je er vervolgens nooit meer wat van hoort. Dan denk ik wel ja lekker makkelijk. Heb ook geen zin om er zelf achteraan te moeten gaan. Dan krijgt iemand in het vervolg gewoon hetzelfde kaartje terug bye
Heb dit gedaan. Ik kreeg 2 jaar geleden een uitje. Werd niet gepland, zelf nog wel een keer over begonnen, maar geen reactie. Vervolgens vierde zij haar verjaardag, en heb ik haar een kaartje gegeven met hetzelfde uitje erop
. Inmiddels ben ik al weer jarig geweest en kreeg ik weer een uitje
wat ook nog steeds niet gepland is.
Hahaha wat vreselijk! Zou daar dan denk ik wel grappend bijzeggen ‘volgend jaar geen uitje meer hoor want we moeten er nog twee plannen’. Ook gewoon echt brutaal ![]()
Dit heb ik best wel, maar dat komt ook omdat zodra mijn batterij onder de 15% komt, dat ding in no time leeg is en uitvalt. Thuis prima, maar onderweg vind ik dat echt niet chill, zeker 's avonds laat niet.
Ergste is dat het tweede uitje t zelfde was als t eerste ![]()
Vliegticket van mn broertje voor mn afstuderen. Ben al 3,5 jaar afgestudeerd en nog geen ticket gezien
omg ik zie nu een foto van alexa demie ik
hield zo van haar stijl maar ze heeft zero to none social media presence dus zie haar nooit. en nu met de euphoria premiere is ze opeens fucking uitgemergeld DUN terwijl ze al een tenger en slank figuur heeft, echt veel kon er niet af?? en ook helemaal saaie stijl bij een Mackie jurk echt my girl niet zij ook ![]()
vs
Het lijkt ook alsof ze een nose job heeft gehad. Als je me had gezegd dat dit Kylie was, had ik het ook geloofd.
Ik herkende haar eerst bijna niet toen ik van de week een tiktok zag, echt schrikken
we lost a baddie ![]()
omg nu je het zegt ja ![]()
![]()
nosejobs zijn echt gods/vrouw!!lastering voor mij
lekker jezelf kleiner en dunner maken en minder makeup en minder haren en minder neus minder lijf minder mens ![]()
![]()
![]()
geen haat naar minimalistische fases ingaan of uberhaupt minimalistische stijl maar dit is gewoon echt een domme conservatieve vrouwuitwissende trend
Haar neus was juist mooi/uniek!
niet eens uniek gewoon de normaalste neus ever
Maar zit er niet ook wel like 8 jaar tussen die foto’s ofzo? Ook wel normaal dat je tussen 27 en 35 wat verandert toch? ![]()
Los van nosejobs en plastische chirurgie ofc.