Stel je persoonlijke vraag #58

Tnx! En @Bertha

Nee dat vind ik echt niet fijn drinken. En vind het makkelijker bij te houden hoe veel liter ik per dag drink, ik drink altijd minstens 2 liter. Geen zin om dan 10 kleine glaasjes te moeten vullen.

1 like

Mijn feest jurk zit in de verkleed kist haha. Was een simpel cocktail jurkje omdat we een openingsdans hadden met liften enzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Na de openingsdans m’n ā€œgrote jurkā€ weer aan gedaan

1 like

Drink jij thuis water uit een flesje of glas?

Neutrale poll:

• Een glas :clap:t3:
  • Ik lurk de hele dag uit dezelfde fles :nauseated_face:
  • Ik drink geen water :nauseated_face:

0 stemmers

1 like

Mijn man doet vaak juist echt zo :heart_eyes: :heart_eyes: als ik eruit zie als een trol dus dat is eigenlijk perfect

3 likes

Plastic flesje? En kraanwater uit een glas. Maar drink liever spa rood

2 likes

Op werk vul ik ook glazen bij de kraan of ik leeg mijn fles in een glas. Een glas drinkt toch veel lekkerder dan direct uit een fles.

4 likes

Hele random ergernis maar ik vind dit toch zo stom als vrouwen dit over zichzelf zeggen. Jezelf nooit naar beneden praten, ook niet als ā€˜grapje’! :heart:

11 likes

2 flessen van 1,5l spa blauw uit de fles. Ik drink enkel fruitsap uit een glas. Frisdrank uit blik

2 likes

Een beker :upside_down_face:

3 likes

Op hoeveel graden was jij je onderbroeken?

• 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • Handwas
  • Niet

0 stemmers

Ooohh haha maar ik vind trol een lief woord! Ik bedoel zeg maar status: haar in een knot op je hoofd en dan onderuitgezakt heel geconcentreerd boos tv kijken ofzo. Dus duidelijk niet ā€˜ik heb moeite gedaan’, en dan vindt hij me dus zoooo lief en knap :joy:

1 like

Ja maar niet flesje maar zo’n fles en die was ik tussendoor wel af

IMG_2650

7 likes

Er is niks lekkerder dan een glas koud kraanwater voor het slapengaan #dankbaar het water is zo lekker in Nederland

17 likes

Van keramiek? Koud water daaruit drinken vind ik echt naar :upside_down_face: Thee drink ik trouwens ook liever uit een glas.

1 like

14 flessen per persoon per week? :o

Hoeveel plastic weggooi flessen (cola/water/wat je ook in je fles hebt) van minimaal 1L worden er gemiddeld in jouw huishouden per volwassen persoon gebruikt in de week? In een ā€œnormaleā€ week.

Aantal flessen
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 15+

0 stemmers

2 likes

Oh zoveel nul?
Daaraan gemiddeld komen leek me minder vaak voor te komen dan minimaal een.
Ik weet ook niet of ik aan ƩƩn kom, maar ik koop wel eens een fles spa en en vorige week was Coca cola in de aanbieding en dan vind ik de omrekensom naar een fles toch te aantrekkelijk ivv blikjes.

1 like

Oh ik dacht alleen water flessen omdat het daar over ging :sweat_smile:

1 like

Jup, ik hou dus echt niet van glas

Oh nee bedoel gewoon plastic weggooi flessen
Omdat ik zo verbaasd was bij 14 en dan maakt het voor mij niet uit of daar plat water of cassis ofzo in zit :d

2 likes