Tnx! En @Bertha
Nee dat vind ik echt niet fijn drinken. En vind het makkelijker bij te houden hoe veel liter ik per dag drink, ik drink altijd minstens 2 liter. Geen zin om dan 10 kleine glaasjes te moeten vullen.
Mijn feest jurk zit in de verkleed kist haha. Was een simpel cocktail jurkje omdat we een openingsdans hadden met liften enzo
. Na de openingsdans mān āgrote jurkā weer aan gedaan
Drink jij thuis water uit een flesje of glas?
Neutrale poll:
- Een glas
- Ik lurk de hele dag uit dezelfde fles
- Ik drink geen water
0 stemmers
Mijn man doet vaak juist echt zo
als ik eruit zie als een trol dus dat is eigenlijk perfect
Plastic flesje? En kraanwater uit een glas. Maar drink liever spa rood
Op werk vul ik ook glazen bij de kraan of ik leeg mijn fles in een glas. Een glas drinkt toch veel lekkerder dan direct uit een fles.
Hele random ergernis maar ik vind dit toch zo stom als vrouwen dit over zichzelf zeggen. Jezelf nooit naar beneden praten, ook niet als āgrapjeā! ![]()
2 flessen van 1,5l spa blauw uit de fles. Ik drink enkel fruitsap uit een glas. Frisdrank uit blik
Een beker ![]()
Op hoeveel graden was jij je onderbroeken?
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- Handwas
- Niet
0 stemmers
Ooohh haha maar ik vind trol een lief woord! Ik bedoel zeg maar status: haar in een knot op je hoofd en dan onderuitgezakt heel geconcentreerd boos tv kijken ofzo. Dus duidelijk niet āik heb moeite gedaanā, en dan vindt hij me dus zoooo lief en knap ![]()
Ja maar niet flesje maar zoān fles en die was ik tussendoor wel af

Er is niks lekkerder dan een glas koud kraanwater voor het slapengaan #dankbaar het water is zo lekker in Nederland
Van keramiek? Koud water daaruit drinken vind ik echt naar
Thee drink ik trouwens ook liever uit een glas.
14 flessen per persoon per week? :o
Hoeveel plastic weggooi flessen (cola/water/wat je ook in je fles hebt) van minimaal 1L worden er gemiddeld in jouw huishouden per volwassen persoon gebruikt in de week? In een ānormaleā week.
- 0
- 1
- 2
- 3-5
- 6-10
- 11-15
- 15+
0 stemmers
Oh zoveel nul?
Daaraan gemiddeld komen leek me minder vaak voor te komen dan minimaal een.
Ik weet ook niet of ik aan ƩƩn kom, maar ik koop wel eens een fles spa en en vorige week was Coca cola in de aanbieding en dan vind ik de omrekensom naar een fles toch te aantrekkelijk ivv blikjes.
Oh ik dacht alleen water flessen omdat het daar over ging ![]()
Jup, ik hou dus echt niet van glas
Oh nee bedoel gewoon plastic weggooi flessen
Omdat ik zo verbaasd was bij 14 en dan maakt het voor mij niet uit of daar plat water of cassis ofzo in zit :d