Stel je persoonlijke vraag #58

Ja ik drink ook eigenlijk alleen heet water, dus ook altijd uit een beker.

2 likes

Nul want ik koop alleen blikjes :sweat_smile:
Ik vind frisdrank of water uit zo’n grote fles niet lekker.

1 like

Ligt er eigenlijk aan. Standaard 40, maar wat broekjes die ik op de zwaardere dagen draag 60. Paar delicate items juist 30/handwas.

2 likes

Ik las de eerste zin en dacht dat je bedoelde standaard 40 plastic flessen per week :weary::joy:

9 likes

Hooguit 40 wijnflessen :wink:

3 likes

Ik drink geen frisdranken, enkel kraanwater (en thee/koffie).

8 likes

Ik koop af een toe een blikje als ik zin heb in frisdrank, heb de ruggengraat niet voor flessen.

3 likes

Is er nou ooit nog antwoord gekomen van die ene forummer die moest kiezen tussen de bruiloft van dr zusje of van een vriend in Italië ?

7 likes

Volgens mij niet. Ik ben ook nog benieuwd @the.rebel.club

1 like

Ik ben benieuwd naar die forummer die zich heel erg zorgen maakte over haar buurvrouw die naar Thailand (?) ging om een man te ontmoeten. Zoiets? Het was nogal een raar verhaal. Is die vrouw ooit weer veilig terug gekomen?

16 likes

Zwaardere dagen?

1 like

van m’n ongesteldheid

Kan jij op het werk poepen?

• Ja
  • Nee
  • Kan ik wel, maar ik doe het niet

0 stemmers

Kan ik wel, maar vermijd ik absoluut.

2 likes

Zou jij schrikken als er wordt aangebeld en je doet open en er staat politie voor de deur?

• Ja dan ga ik gelijk van het ergste uit
  • Misschien een beetje
  • Nee totaal niet!

0 stemmers

De enige keer dat dat gebeurde, was er niks aan de hand.

3 likes

Volgens mij was het het broertje van een forummer. Volgens mij had ze nog wel gepost hoe het verder was gegaan, maar ik weet het niet meer.

Ik heb dit vrij recent 2x gehad. De eerste keer schrok ik niet maar bleek het heel naar/verdrietig nieuws dat ze kwamen brengen.
Toen ze paar weken geleden weer voor de deur stonden schrok ik mij dus de tering :smiling_face_with_tear:

5 likes

Same… een keer midden in de nacht met mega naar nieuws en de 2de keer na 2 weken dus ik had daar toen echt een trauma van ging gelijk uit van het ergste

1 like

Mannen die je aantrekkelijk vindt/in een seksuele context ‘daddy’ noemen

• Hot :heart_eyes:
  • Hulgh :nauseated_face:
  • Neutraal :slightly_smiling_face:

0 stemmers

Ik heb zeker niks tegen dirty talk maar deze snap ik ECHT niet

4 likes