Ooohh haha maar ik vind trol een lief woord! Ik bedoel zeg maar status: haar in een knot op je hoofd en dan onderuitgezakt heel geconcentreerd boos tv kijken ofzo. Dus duidelijk niet ‘ik heb moeite gedaan’, en dan vindt hij me dus zoooo lief en knap ![]()
Ja maar niet flesje maar zo’n fles en die was ik tussendoor wel af

Er is niks lekkerder dan een glas koud kraanwater voor het slapengaan #dankbaar het water is zo lekker in Nederland
Van keramiek? Koud water daaruit drinken vind ik echt naar
Thee drink ik trouwens ook liever uit een glas.
14 flessen per persoon per week? :o
Hoeveel plastic weggooi flessen (cola/water/wat je ook in je fles hebt) van minimaal 1L worden er gemiddeld in jouw huishouden per volwassen persoon gebruikt in de week? In een “normale” week.
- 0
- 1
- 2
- 3-5
- 6-10
- 11-15
- 15+
0 stemmers
Oh zoveel nul?
Daaraan gemiddeld komen leek me minder vaak voor te komen dan minimaal een.
Ik weet ook niet of ik aan één kom, maar ik koop wel eens een fles spa en en vorige week was Coca cola in de aanbieding en dan vind ik de omrekensom naar een fles toch te aantrekkelijk ivv blikjes.
Bij flessen gaat het uiteindelijk door de gootsteen omdat er geen prik meer in zit dat vind ik zo zonde (we drinken allemaal wat anders)
Oh ik dacht alleen water flessen omdat het daar over ging ![]()
Jup, ik hou dus echt niet van glas
Oh nee bedoel gewoon plastic weggooi flessen
Omdat ik zo verbaasd was bij 14 en dan maakt het voor mij niet uit of daar plat water of cassis ofzo in zit :d
Ja ik drink ook eigenlijk alleen heet water, dus ook altijd uit een beker.
Nul want ik koop alleen blikjes ![]()
Ik vind frisdrank of water uit zo’n grote fles niet lekker.
Ligt er eigenlijk aan. Standaard 40, maar wat broekjes die ik op de zwaardere dagen draag 60. Paar delicate items juist 30/handwas.
Ik las de eerste zin en dacht dat je bedoelde standaard 40 plastic flessen per week ![]()
![]()
Hooguit 40 wijnflessen ![]()
Ik drink geen frisdranken, enkel kraanwater (en thee/koffie).
Ik koop af een toe een blikje als ik zin heb in frisdrank, heb de ruggengraat niet voor flessen.
Is er nou ooit nog antwoord gekomen van die ene forummer die moest kiezen tussen de bruiloft van dr zusje of van een vriend in Italië ?
Ik ben benieuwd naar die forummer die zich heel erg zorgen maakte over haar buurvrouw die naar Thailand (?) ging om een man te ontmoeten. Zoiets? Het was nogal een raar verhaal. Is die vrouw ooit weer veilig terug gekomen?