Zwaardere dagen?
van m’n ongesteldheid
Kan jij op het werk poepen?
- Ja
- Nee
- Kan ik wel, maar ik doe het niet
0 stemmers
Kan ik wel, maar vermijd ik absoluut.
Zou jij schrikken als er wordt aangebeld en je doet open en er staat politie voor de deur?
- Ja dan ga ik gelijk van het ergste uit
- Misschien een beetje
- Nee totaal niet!
0 stemmers
De enige keer dat dat gebeurde, was er niks aan de hand.
Volgens mij was het het broertje van een forummer. Volgens mij had ze nog wel gepost hoe het verder was gegaan, maar ik weet het niet meer.
Ik heb dit vrij recent 2x gehad. De eerste keer schrok ik niet maar bleek het heel naar/verdrietig nieuws dat ze kwamen brengen.
Toen ze paar weken geleden weer voor de deur stonden schrok ik mij dus de tering ![]()
Maar misschien vooral omdat hier altijd gedoe is in de buurt en politie standaard patrouilles rijdt en ook geregeld komt vragen of mensen wat gezien hebben dus het gaat wel eens door mijn hoofd het zal toch niet maar het is nooit wat bijzonders
Same… een keer midden in de nacht met mega naar nieuws en de 2de keer na 2 weken dus ik had daar toen echt een trauma van ging gelijk uit van het ergste
Mannen die je aantrekkelijk vindt/in een seksuele context ‘daddy’ noemen
- Hot
- Hulgh
- Neutraal
0 stemmers
Ik heb zeker niks tegen dirty talk maar deze snap ik ECHT niet
Heb jij ooit of gisteren een marathon gerend?
- Yes
- Nee
- Nee maar wil ik wel
- Mn leven is al genoeg uitdaging
0 stemmers
1x meegemaakt dat er midden in de nacht keihard op de voordeur werd gebonkt. Bleken vier politieagenten te zijn die kwamen kijken of het wel goed ging met mijn bovenbuurvrouw, kennelijk had iemand melding gemaakt dat het niet goed met haar zou gaan. Ik schrok me wild!
Ik vind hardlopen zoooooo saai. Deed onwetend met een Hyrox training mee en wist dus niet dat 50% hardlopen was en was de hele tijd aan het bedenken hoe ik weg kon sneaken zonder dat het iemand zou opvallen.
Naar aanleiding van de ‘‘hoe heet was jij je onderbroek’’ discussie.
Hoe maak jij een rectale thermometer schoon?
- Niet, ik doe hem gewoon terug in het plastic omhulsel
- Ik lik hem schoon
0 stemmers
verschrikkelijk maar ik vind hulgh en andere kokhalsgerelateerde uitingsvormen even verschrikkelijk
Zou ik ook niet in bed zeggen
Ik zou heel graag iemand daddy willen noemen, lijkt me best hot. Maar ik heb de laatste tijd alleen maar kutdates gehad, die mijn aandacht niet waard zijn. Dus no daddy-sessies voor mij. Fuck my life ![]()

Ik kan toch een bepaald scenario bedenken dat je kokhalsreflex op de proef stelt.
Ik wist dat deze ging komen ![]()