Ik nodig gewoonlijk iedereen uit die ik de weken ervoor spreek behalve mensen die ik echt haat maar opzich is iedereen welkom. Je hoeft ook niet m’n beste vriend te zijn ofzo.
Heb jij nu een (romantische) partner?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor de mensen zonder!!! partner, wil je uiteindelijk een partner?
- Nee totaal niet mee bezig
- Ja wel echt noodzaak voor mij
- Geen idee/hoe het komt
0 stemmers
Heb je een kinderwens ALLEEN MENSEN ZONDER!!! Partner dus
- Nee
- Weet ik niet
- Die is al vervuld
- Heb al kind(eren), maar wil er meer/met nieuwe partner
- Ja, heb er nu geen
0 stemmers
Indien je een kinderwens hebt en geen partner, voel je tijdsdruk? Van je moet de partner nog tegenkomen, toch ff samen zijn voor je aan een gezin begint, zwanger worden, etc…
- Nee want mijn kinderwens staat los van partnerwens (alleen doen bv)
- Nee want ik heb nog veel tijd (denk ik)
- Ja want je moet iemand leren kennen, dan nog een tijd samen zijn want je begint niet zomaar aan kinderen, zwanger kunnen worden etc etc
0 stemmers
Heb al een dochter uit een eerdere relatie (geen contact meer met ex, hij heeft haar nooit gezien) en nu in een traject voor een tweede kindje met donor!
Niet opzoek naar een partner maar sluit t ook niet uit in de toekomst.
Ik bel met mannelijke vrienden langer dan met vrouwelijke. Die willen juist sneller door door en ik heb hetzelfde ook als ik met een vrouwelijke vriendin bel. Bij een man maakt het eigenlijk niks uit, je gooit ze op de luidspreker en het zal wel. 1 vraagt altijd of ik wel m handen was als ik ga plassen ondertussen. Maar ik kan dat alleen als ik thuis ben en ondertussen dingen kan doen.
Je zit 2 uur in het OV, kan je dan 2 uur met iemand bellen?
- Nee vind ik niet fijn
- Ja wel prima
- Nee dat is eerder een nachtmerrie
0 stemmers
Wat denk jij? Dat over het algemeen mannen of vrouwen meer stress ervaren in hun leven?
- Ik denk dat dit gelijk op gaat
- Mannen
- Vrouwen
0 stemmers
Ik had wel een kinderwens maar mijn conclusie is dat het er niet in zit om allerlei redenen en dat is oké. Dus ik ben zeg maar veranderd van wel naar niet maar met af en toe een moment van he toch wel balen/lastig/verdrietig dat het er niet in zit.
Ik denk dat mannen heel snel gestresst raken om niks
Als ik niet >600km verderop zou wonen zou ik mijn ouders en broertje (en waarschijnlijk ook de rest van de familie van mijn moeders kant) wel uitnodigen als ik mijn verjaardag zou vieren. Is bij ons in de familie gebruikelijk en ik vond het ook altijd gezellig om ze allemaal te zien en ook te mixen met vrienden
Sinds ik totaal niet bezig ben met een partner krijgen geeft het mij zoveel rust. Het past gewoon niet in mijn leven
Voor mij was het een openbaring dat het niet ‘hoeft’. Wat een bevrijding was dat ![]()
Ik ben toevallig nu bezig om mijn kinderwens op een andere manier in te vullen dan met partner. Ik verwacht niet dat ik snel een partner ga krijgen en heb geen zin om daarop te moeten wachten. Ik heb dan liever zelf controlle over deze keuze!
Ja voor mij ook en de omgeving weet inmiddels ook wel mijn standpunt en probeert niet meer “ ik ken nog wel een “
Gewoon nee
Over het algemeen denk ik vrouwen, omdat daar toch meer (mentale) taken op terecht komen vaak. Maar in mijn relatie is het totaal andersom. Waar mijn man allemaal wel niet over kan stressen, ik vind het bijzonder. (Maar oke, hij doet ook de meeste taken).
Zijn de rozen echt in the bachelorette? ![]()
- Ja
- Nee
0 stemmers
ze zijn zoooo duidelijk nep ![]()
Mijn man zegt de hele tijd van niet haha maar ik zie t echt niet goed
Ik ben niet meer actief op zoek naar een relatie en geeft inderdaad zoveel rust. Een kind zou ik wel alleen met partner willen maar als dat er niet van komt is het ook goed en zie ik het niet als falen.
Kon me op mijn 21e echt niet voorstellen dat ik gelukkig alleen kon zijn en niet perse een relatie zou hoeven.
N.a.v. wat onduidelijkheid deze ochtend aan de ontbijttafel:
Wanneer hangen jullie vandaag de vlag (halfstok) uit?
- De hele dag
- Vanaf 18:00
0 stemmers
Ik ben gewoon niet gemaakt voor een partner. Heb zo weinig energie en kan dat echt niet delen met iemand. Heb ook geen zin om rekening te houden met iemand.
Plus ik ben al jaren niet verliefd geweest dus ik denk dat dat gedeelte in mijn brein kapot is.
Heb je überhaupt een vlag + vlaggenmast/stok?
- Ja
- Nee
- Heb ik wel, gebruik ik nooit
0 stemmers