Ik eet dit tegenwoordig nadat ik zulke recepten van de diëtist kreeg en ik zit daar wel vol van ja. Maar wel met een saus die een beetje vult (met veel groenten), dus niet als ik er enkel een beetje pesto doorheen draai.
Geen tussenmeningen:
Vind jij het goor als iemand een baby verschoont op de tafel op een vol terras?
- Ja vind ik goor
- Nee vind ik niet goor
0 stemmers
Zag het vandaag en vind dat altijd zo intens vies en raar maar andere mensen vinden dat misschien niet? Ik vind het gewoon ongepast ook, zit helemaal niet meer op m’n gemak dan.
Dit is echt in geen enkele situatie oké. Kan me niet schelen of de wereld vergaat.
Ja even voor alle nuance er zat vast nog een dekentje tussen de tafel en baby maar ik wil dat allemaal niet zien en het voelt ook gewoon raar om dan die kant op te kijken terwijl ik niks fout doe maar toch gadverdamme
Al pleurt je er een hele matras op, doe even normaal. Zelfde als een kleine hond oid op tafel zetten, ja die tafel zal vast schoongemaakt worden maar doe a.u.b. even niet.
Toch een tussenmening maar ik was laatst in het buitenland en in alle restaurants was geen baby verschoonplek, wc’s waren ook echt mini, dus de enige optie was bij mijn tafel, maar dan wel in de platgeklapte kinderwagen, niet óp tafel.
Sommige mensen raken in die babytijd echt alle besef van normaal sociaal gedrag kwijt. Een familielid van mij is ook zo, die begon een tijdje terug gewoon de strontluier van haar baby in een volle kamer visite te verschonen. Doe dat ff uit het zicht?? Hahahaha echt heel goor als mensen niet even een beetje moeite doen om een privé plek te vinden. Ik snap dat dat niet overal even goed kan maar je kunt altijd wel iets bedenken om het een kleiiiiin beetje sociaal te houden. Ik vind het ook minder gaan om de ondergrond en meer om wie er allemaal getrakteerd wordt op het zicht op een open luier.
Een van mij ook en toen dacht ik ook huhhhhhhhhhhhhh jij bent altijd zo normaal en dan doe je dít?!?! Waren ook nog mensen aan het eten ![]()
Dacht toen ook het zal wel aan mij liggen
Ooo ja mijn schoonzus deed dit ook toen we met zn allen een weekendje Centerparcs deden. Op de eettafel daar (wel met een doek). Sorry maar daar moet ik vanavond nog eten, doe niet svp. En ik vond het stinken.
Ja je raakt zelf compleet afgestompt van goorheid met een baby want je leven is 70% kots en poep. Maar ja andere mensen hebben wel nog werkende hersenen.
Wat ik zelf ook HEEL goor vind is kleine kinderen die met snot rondlopen. Dan denk ik ook richting die ouders hallo doe wat?? Baby’s van familie en vrienden neem ik dan zelf te grazen met een tissue want ik kan echt niet wegkijken en alleen maar wachten tot dat snot ergens anders op zit. Oja en het tegenovergestelde van de open luier: klein kind heeft duidelijk in luier gescheten en stinkt de hele ruimte vol, maar ouders wachten nog ff met verschonen.
ik moet hier echt van kotsen en ik kijk ouders van dat soort kinderen het liefst afgrijzend en afkeurend aan
wat ook erg is is als mensen een foto of filmpje van hun kind posten of sturen en dan heeft dat kind overal aangekoekt eten en snot zitten??? JE KIND IS NIET CUTE JE KIND IS KK GOOR
Dat laatste heb ik me 100% zeker weleens schuldig aan gemaakt hahahah. Je bent echt ff ontoerekeningsvatbaar dat eerste jaar. Maar poep en snot in levenden lijve gaat me te ver.
Nee want “dat komt nu even niet uit” nee hallo en de hele kamer naar kak laten ruiken komt wél uit??
Pas zat ik aan een picknicktafel in een natuurspeeltuin en vroeg een vader of ik het erg vond als hij zijn dochter zou verschonen. Ik zo: eeeh, waar? Maar hij ging dus zijn dochter van ruim twee(!) die had gepoept OP die tafel verschonen, echt dom. Doe dat dan gewoon in een hoekje op de grond onder een boom ofzo?! Bij hele kleine baby’s stinkt het niet zo, maar bij 1+ is het toch gewoon alsof een volwassene op de tafel of idd in jouw woonkamer heeft gepoept.
ik zat een keer op een vlucht waar de mensen voor mij hun baby op het uitklaptafeltje gingen verschonen ![]()
![]()
![]()
Bah!
Maar het alternatief is ook kut weet ik uit ervaring. Een baby met een poepexplosieluier verschonen in zo’n klein wc’tje van 60x60 is ook niet echt heel fijn.
Maar ik zou het inderdaad nooit gewoon op die stoelen en al helemaal niet op t tafeltje doen.
Als de norm een niet-gehandicapte (lichamelijk, je adhd telt niet) witte hetero (in theorie bi zijn zoals Bonnie maar gewoon getrouwd zijn met een man telt niet) vrouw geboren als vrouw is, hoe erg ben jij dan de norm?
- Ik bén de norm
- 75%
- 50%
- 25%
- 0%
0 stemmers
Mensen die de norm zijn, voel je je toch ergens geroepen om te zeggen “maar ik heb wel adhd/ben een demisexueel/ben 1/8e Grieks”
- Oprecht nee
- eigenlijk stiekem wel ja
- Ja ik wil ook minderheid zijn
0 stemmers
Ja omg een vriendin van mij verschoonde haar peuter ook gewoon naast mij op de bank. Sorry maar een kleine baby gaat nog wel maar dit was echt facking goor idd net of een volwassene naast je op de bank heeft gekakt.
Haar bank of jouw bank?
Ja, ik wil vooral niet saai gevonden worden (binnen mijn kaders van saai dan he) en wit binnen witte kringen = saai. Ik vind het stiekem ook heel leuk als mensen denken te zien dat ik niet witte roots heb en ze dan helemaal gaan raden. Spaans? Isrealisch? Portugees? Toch jammer om te zeggen dat die roots gewoon in een ander wit land liggen (ja moet ik het toch even zeggen).