Heeft het ook niet te maken met aansprakelijkheid? Dat als ze bijv een muur beschadigen als ze een pakket naar binnen brengen je ze daar aansprakelijk voor kunt stellen? En dat als je extra betaald voor bezorgen tot op zolder oid dat in die prijs is meegenomen?
Heb jij ooit een geest gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik dacht gisteren dat ik een geest zag, maar ik was gewoon zo moe dat ik wazig zag ![]()
Als ik de pakketbezorger hier in de straat zie stoppen doe ik vaak alvast de deur open, zodat hij niet aan hoeft te bellen en meteen door kan. Kleine moeite. Als het te zwaar is om zo aan te nemen, zet hij het vaak gewoon over de drempel neer. Fijn voor beide kanten.
Echte zware dingen (wasmachine, loopband, etc) betaal ik extra zodat het in elkaar word gezet of in de garage word afgeleverd. Ik voel me soms wel een beetje opgelaten wanneer ik een zak rijst van 10 kg laat bezorgen, maar niet genoeg dat ik het niet bestel ![]()
Wel 1 keer gehad dat de bezorger een zak hondenvoer (7 kg) op de oprit had neergezet (meteen naast de stoep) ipv bij de voordeur (~12 meter lopen). Dat vond ik wel aso haha.
Ik heb ook wel eens dumbbells besteld, en dat pakket woog denk ik ook minimaal 60 kg. Komen ze met steekkarretje brengen. Voel me daar ook echt niet schuldig over, kan het moeilijk zelf in de winkel kopen en mee naar huis lopen.
Moest wel lachen om de foto van dat enorme pallet voor haar deur hahaha. Daar denk je toch over na? Eerste wat je vraagt toch als je zoiets koopt in de winkel.
Wat is chiller?
- Je gezicht onder de douche wassen
- Je gezicht wassen aan de wastafel
0 stemmers
Ja joh heerlijk aan de wastafel zodat al het water langs je armen loopt en alles onder het water zit
Er zijn altijd gekken op de wereld die het chiller vinden ![]()
Onder de douche maar niet onder de straal, gewoon met een washandje. Aan de wastafel worden mijn armen ook niet nat btw.
Ik ga wel eens douchen puur en alleen omdat ik geen zin heb om mān gezicht aan de wastafel te wassen
Ik heb daar van die polsbandjes van microfiber voor zodat mān armen droog blijven echt een uitvinding vind ik
Ik wil mijn gezicht met koud water wassen. Ik ga niet onder een koude douche staan.
Ik heb twee keer iets gezien, maar ik kan echt niet met zekerheid zeggen dat het echt een geest was. Ik was wel totaal bang en denk het echt gezien te hebben, maarja of het geen waanbeeld ofzo was kan ik natuurlijk nooit zeker weten. Ik ben wel sceptisch.
Als ik uit de douche kom doe ik daarna altijd nog een plens koud water over mn gezicht aan de wastafel. Niet omdat het misschien beter is voor de huid eigenlijk, vind dat lekker fris aanvoelen.
Lang leven nachtdiensten in een oud gebouw.
Ik heb eigenlijk nooit dat er water langs mijn armen loopt? Houden jullie je hoofd niet boven de lavabo ofzo?
Hou jij ervan als vriendinnen je random opbellen en je dan ineens twee uur aan de lijn hangt?
- Nee hou ik helemaal niet van
- Nee hou ik niet echt van
- Ja vind ik wel okƩ
- Ja vind ik super
0 stemmers
Heb je dit wel eens?
- Nee nooit
- Jawel, bel zelf ook random vriendinnen op
- Jawel, maar bel zelf nooit random vriendinnen op
0 stemmers
Als je je verjaardag viert, wie nodig je dan allemaal uit?
- Vrienden
- Kennissen
- Partners van vrienden
- Buren/buurtgenoten
- Collegaās
- Ouders
- Broers/zussen
- Verdere familie
- Schoonfamilie
- Ik vier mijn verjaardag nooit
0 stemmers
Nodig je ook weleens iemand uit medelijden uit, maar die er je eigenlijk niet bij hoeft te hebben?
- Ja elke keer
- Weleens gedaan
- Nee
- Ik vier mijn verjaardag nooit
0 stemmers
Bij je 1e poll kan je maar 1 optie kiezen!
Stom! Gefikst