Stel je persoonlijke vraag #58

Oh waarom? Onder spoelt veel krachtiger. Ik vind die bestellade altijd zo’n gezeik juist haha

Ik heb dus altijd een lade gewild omdat ik het idee heb dat dat veel beter schoonmaakt? In het mandje, als je niet goed inruimt, zit het snel opgepropt. Hoe ervaar jij dit?

2 likes

In die besteklade doe ik dingen als een groot broodmes, die dopjes van een knoflookpers etc.

1 like

In een mandje kun je gewoon je bestek pleuren. Zo’n lade moet je het allemaal een voor een neerleggen, ain’t nobody got time for that.

23 likes

Onze besteklade zit precies naast en op dezelfde hoogte als de besteklade van de vaatwasser. Dus als we die twee lades tegen elkaar open doen is het alleen een kwestie van het bestek van links naar rechts verplaatsen.

3 likes

Toen ik laatst een nieuwe keuken ging uitzoeken zei die verkoopvrouw zo: ‘oke dan nu de allerbelangrijkste vraag, de vraag die mensen tot het bot verdeelt…. Vaatwasser met bestekla of bestekmandje??’ :joy:

30 likes

En @Jumpsuit ik vind het in de lade juist veel beter schoon worden. Niet meer dat gezeik met scherpe dingen naar boven of naar beneden leggen, geen gezeik meer met korte dingen eruit moeten graaien. Er zit in mijn vaatwasser ook een sproei kop boven de besteklade. En ik pleur m’n bestek gewoon in die lade, kost me echt 0 extra tijd.

Ik dacht eerst trouwens wat een onzin idc of er een mandje of een lade inzit. Maar m’n vriend wou perse eentje met een lade en ben wel blij met z’n gedram over die lade.

3 likes

Haha ja,waar heb je het eigenlijk over he. Maar volgens mij hebben veel vaatwassers allebei dacht ik. Ik wilde sowieso het mandje haha. Deze zit er nu een jaar en een paar maanden in. Er zat een hele oude in toen de besteklade nog niet eens bestond. Ik ben wel gehecht aan mijn mandje :joy:

@chiren misschien heb ik een trauma aan vroeger hoe precies wij altijd het bestek in die lade moesten leggen. Sjongejonge!

2 likes

Haha ja bij de keukenboer (en ook ikea) was het wel echt kiezen: OF een mandje, OF een la.

2 likes

Wij kozen uiteindelijk voor een mandje om bovenstaande redenen. Lekker makkelijk alles er in gooien. Kregen we bij de nieuwe vaatwasser toch ook de lade. Mijn man heeft hem er in gezet om te proberen maar nu gebruiken we toch de lade het meest. Heel fijn om meer ruimte te hebben voor de borden.

2 likes

Toevallig gisteravond weer eens 5 biertjes gedronken 's avonds met een vriend. Lag er keurig om 12 uur in maar ik ben zo brak??? Ben op werk dus dat doen we ook nooit meer, dat kon 2-3 jaar geleden echt nog prima en deed ik met regelmaat.

2 likes

Ik vind niks eigenlijk zo oninteressant als dit. Het 1 is serieus niet beter dan de ander, het hangt gewoon vooral van de kwaliteit van je vaatwasser af en (vooral als deze iets minder is) van de manier hoe jij je shit erin pleurt haha.

Vaak voelt de 1 beter dan de ander omdat je ook gewoon een upgrade in apparaat hebt genomen. Het hoort beiden iig gewoon goed schoon te maken.

18 likes

Ik mis de besteklade echt, vind dat mandje zo kloterig onderin en neemt ook zoveel ruimte in. We hebben al niet zo een grote vaatwasser en door dat stomme mandje past vaak niet alles erin. De vaatwasser die ik nu heb zat al in de keuken en is verder nog goed, dus ik ga ook voorlopig nog geen nieuwe kopen. Maar zodra deze kapot gaat, komt er weer een vaatwasser met besteklade.

4 likes

Paul Walker?

456789

• :heart_eyes:
  • :nauseated_face:

0 stemmers

Paul Walker (33) met zijn vriendin (16) en haar vriendengroep?

456

• Nog steeds een leuke man
  • Gadverdamme

0 stemmers

2 likes

Deze man is toch al heel lang super dood? Of is dit een lookalike

8 likes

Ja haha, 10+ jaar volgens mij al. Maar tot op een paar maanden geleden wisten veel mensen volgens mij niet dat hij een relatie had met een 16 jarige (of mss nog jonger, geen idee wanneer het begon).

1 like

Echt al 10-15 jaar volgens mij.

Qua uiterlijk vind ik hem erg mediocre.

2 likes

Ja dit! Echt zo irritant. Sterkte vandaag haha

1 like

HUh WHAT? Dat is toch zn dochter? Zn dochter is geboren in 1998 dus ik denk eerder dat dat zn dochter is? Meadow Walker heet ze. Zou toch verrot zijn dat je overleden vader wordt beschuldigd van pedofilie terwijl je gewoon zn dochter bent.

1 like

https://www.hln.be/celebrities/vriendin-paul-walker-kapot-van-verdriet~a3525e64/