Stel je persoonlijke vraag #58

Ja het wordt dan denk ik best wel standaard, een speurtocht waar ze iig veilig kunnen lopen en daarna daar op die locatie eten/drinken. Wij gingen iig alltijd eerst samen taart versieren etc.
Heeft iemand leuke ideeen toevallig?

Maarja als ik denk aan mijn kinderfeestjes tsjah was altijd heel gezellig maar iedereen hield het thuis en/of in de tuin. Of met spelletjes buiten etc.

4 likes

Oh dit is echt niet mijn ervaring met nichtjes/kinderen van vrienden. Juist superleuk om samen te doen! Wel wat geentertained houden door ze te laten kneden of met vormpjes te werken of versiering.

Zwemmen op een kinderfeestje?

• Leuk!
  • Ik krijg het nu al benauwd
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik ga nu wel soms met mn buurmeisje en haar oudere broertjes zwemmen. Dat is echt geen baantjes trekken ik vind het eng die gedachte van 7 of 8 kids bij elkaar whaaaaa

1 like

Ligt aan de leeftijd, niet voor 5/6 maar voor wat ouder wel, met korte makkelijke receptjes die ze in duos kunnen maken. En dan daarna een high tea en alles opeten haha

1 like

Oja, het kind van dat kinderfeestje heeft een grote tuin. Is het dan leuk om oud hollandse spelletjes te doen? Zoals zaklopen etc?

• Dat is niet meer van deze tijd
  • Ja juist leuk

0 stemmers

Ik denk dus dat dit best leuk kan zijn haha

3 likes

Ik denk speurtochten en Hollandse spelletjes (en eventueel sjoelen) meestal wel goed gaat op die leeftijd. Zo’n poppenkast voorstelling ligt heel erg aan het kind zelf. Voor de een leuk en voor een ander een marteling.

4 likes

Hier in de omgeving allemaal zes-jarigen-feestjes met lasergamen, dj-tafels en autoracen. Wat ga je dan nog doen als ze 11 worden??

O dat zie ik hier niet zo. Vaak speurtochten, inderdaad oudhollandse spellen ook nog wel en sjoelen was pas een hit toen mijn kind ergens op een kinderfeestje was. Vaak wordt er ook nog iets geknutseld ofzo.
Monkeytown komt ook nog wel eens voor. Maar echt hele georganiseerde activiteiten nog niet gelukkig. Ik vind dat ook onzin voor die leeftijd. Inderdaad leuk als ze 9 zijn ofzo, maar nu hoeft dat nog niet.

Alles nog een keer haha. Lijkt me dat je als kind een activiteit oneindig kan doen met je vrienden als je dat leuk vindt. Ik kon niet vaak genoeg bowlen vroeger bij kinderfeestjes (eigenlijk nu nog, doe het nooit meer, nodig me uit voor je volwassen bowlfeestje aub :pray:).

4 likes

Nouja dit is omgeving haarlem toevallig. Dat heeft daar weinig mee te maken. Je kan gewoon een kinderfeestje zo invullen zoals je zelf wilt toch? Ik vind persoonlijk ook dat overal naartoe moeten niet nodig is . Het is eerder een zegen als je het thuis kan houden.

ANONIEM:
Vind jij dat je ruim genoeg woont?

• Ja hoor
  • Nee niet echt
  • Nee veel te klein

0 stemmers

Een vriendin van me doet dit soort dingen heel vaak op haar verjaardag. We hebben al een keer gebowld , gezwommen en zijn een keer naar een arcadehal geweest. Echt heel leuk.

4 likes

Ja zelfde als @Junebug85. 1-jarige slaapt dan vaak helaas nog niet of is overstuur etc. Maar vind het wel belangrijk om erbij stil te staan dus probeer het dan op een ander moment. Of om in ieder geval mijn gedachten er naar uit te laten gaan.

1 like

Ik mis wel een extra slaapkamer maar verder vind ik het hartstikke ruim :blush:

3 likes

Dit vinden hier alle kinderen van die leeftijd super. Starten met cadeautjes verstoppen, cakejes versieren en dan een speurtocht met stops waar je spelletjes doet. Ik heb zelf dit jaar een themakist gehuurd, waar al die spelletjes al in zaten. Was een groot succes en relatief weinig werk

4 likes

Ik mis een optie voor de Belgen onder ons, Belgiƫ kent deze gewoonte niet op 4 mei om 20:00.

2 likes

Heb jij zin in die Aziatische versie van het herdenkingsmuziekje bij de krans voor Indonesiƫ?

• JA, beste moment van de avond
  • Ja, enige reden dat ik kijk
  • Nee die vind ik niet leuk
  • ???

0 stemmers

1 like

Ook zeer benieuwd naar het kindergedicht

7 likes

Ja dat is ook lekker cringen idd :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Och ja zo’n veel te vroeg wijze puber die zichzelf en de wereld veel te serieus neemt en later bij het LAKS gaat ofzo.

14 likes

Extra cringe omdat dit echt mijn droom was als kind en ik precies zo’n schel ernstig kutkind was geweest in die positie

10 likes