Er staat dat ze 23 is? Maar omg gatverdamme hoezo gaat niet iedereen direct ingrijpen als een 33 jarige man met een 16 jarig meisje gaat.
Wat dat betreft zijn tijden wel echt aan het veranderen want hier was destijds 0 publieke verontwaardiging over
Er staat ook dat ze 7 jaar samen waren, dus elkaar ontmoet hebben toen ze 16 was.
Denk je dat Leonardo Dicaprio liever nog jonger heeft als 19 jaar oud als het als normaal wordt gezien?
- Ja sowieso wat een vieze creep
- Nee zn voorkeur ligt gewoon bij jonge meiden
0 stemmers
@Shaaar waarom denk jij dat zn voorkeur gewoon bij jongere meiden ligt? Ben wel benieuwd hoe jij daarover denkt.
Volgens mij heeft hij in zn hele carriere alleen jonge modellen gedate. Dus het lijkt bijna een fetish.
Ik denk dat we afgelopen jaren wel gezien hebben dat je in die kringen je voorkeur voor minderjarigen wel gefaciliteerd krijgt. Denk daarnaast dat er ook wel een groot verschil is tussen de voorkeur voor een onvolgroeid lichaam en de voorkeur voor de jongheid/beĂŻnvloedbaarheid en het gebrek aan levenservaring van iemand tussen de 18-25. Beiden zijn goor hoor, maar ze zijn niet hetzelfde.

kotserdekotskots
Je had toen ook 25-jarige Joel Madden met 16-jarige Hilary Duff, en Milo Ventimiglia die op zijn 29e datete met Hayden Pannetierre (18). Het was echt super geaccepteerd in de zeroes
Stel iemand komt je vanuit het buitenland een paar dagen bezoeken. Op de eerste dag laat je haar zien waar ze een kaartje kan kopen voor het openbaar vervoer en ze koopt een kaartje dat 72 uur geldig is.
Vervolgens is er controle, maar ze kan haar kaartje niet meer vinden en moet een boete van âŹ100 betalen.
Zouden jullie daaraan meebetalen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou dan waarschijnlijk wel een etentje oid betalen omdat ik het zielig vind haha
Kijken jullie naar het tijdstip waarop gemaild is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja maar het boeit me verder niet.
Ligt eraan. Als ik iemand uitnodig naar mn land en genoeg geld heb wil ik best een meier lappen. Ik heb rijke familie in het buitenland die alles voor me betalen als ik daarheen ga, dus die boete zouden ze dan ook doen
Bah wat een nare foto.
Toen ik zelf 15/16 was vond ik mannen van rond de 35 die bij het uitgaan wel eens om ons heen hingen ook HEEL oud en ergens een beetje eng. En eng vind ik ze sinds ik zelf ouder ben geworden des te meer, maar nu ik zelf over de 30 ben, heb ik me wel eens afgevraagd van zagen die mannen destijds er echt zo oud uit als in mijn herinnering want zooo oud zien mijn mannelijke vrienden van nu er nu toch ook weer niet uit
maar het antwoord is dus overduidelijk JA als je naar deze foto kijkt.
Herken je dat van vroeger als puber, van die ruim volwassen mannen die in kroegen of waar dan ook (al dan niet achteraf gezien) veel te dichtbij kwamen?
- Ja zeker
- Gelukkig niet
0 stemmers
Een studiegenoot van mij kreeg toen ze 19 of 20 was een relatie met een man van 51. Ze zijn nu bijna 20 jaar later nog bij elkaar. Elkaars âsoulmatesâ, zoals ze het zeiden.
Wat vind je hiervan?
- Mooi toch
- Alsnog een vieze gast
- Twijfel, omdat ze al lang samen zijn nu
0 stemmers
Ik kwam er nooit.
Nu ben ik in de 30 en komen er nog steeds vieze oude mannen op ons af als ik met vriendinnen ben, maar nu zijn ze in de 60 ![]()
Ik moet wel zeggen dat ik in mijn leven de meeste mannelijke aandacht heb gekregen toen ik rond de 16 was en dan bedoel ik ook mannen op straat en alles (âwel lachen hoorâ). Mannen zijn zo goor. Op de middelbare school was er ook een klasgenootje van 16 die een relatie had met een man van in de 40 ![]()
![]()
Echt precies dit. Het valt me de laatste tijd echt op dat ik âopeensâ in trek ben bij de 60+ers en die gedragen zich hetzelfde als ze deden toen ik 16 was en zij in de 30 ![]()
Kan jij springen?
Ik geloof niks van die chick die beweert niet te kunnen springen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn vriendinnen noemde dit bij mij altijd âhet verloren vader syndroomâ. Vond ik wel grappig want het leek wel alsof die vieze oude mannen daar een radar voor hadden.
Hm zou dat t zijn? Ik weet t niet, ik heb ook altijd rare en vaak oudere mannen achter me aan gehad, en heb altijd een slechte relatie met mân vader gehad. Mijn vriend zei ook al dat hem opviel dat zelfs sommige vaders van vrienden heel bijzonder tegen me doen.
Maar in de kroeg hadden al mijn vriendinnen wel aandacht van veel te oude mannen tussen mân 16e en 25e ofzo. Echt van die kerels die inderdaad een jaar of 30-40 waren en een avondje uit waren met de mannen. Bah.