Ik heb nog ergens een gedicht dat ik voor 9/11 had geschreven (moest) en dat was ook echt zo streberig en dweperig echt calm down meid
Ik heb best zin in dat mn nageslacht gewichtige gedichten gaat schrijven. Heel mooi schat, stuur maar in
Mama huilend op de eerste rij bij de voordracht
Ik zit het Jeugdjournaal te kijken en damn daar zitten kinderen te vertellen over ‘de opa van hun opa’ in de oorlog en dan zo’n kwieke zestiger opa ernaast. Mijn eigen opa zat straight up als volwassen vent in een kamp, geen verdere generaties nodig, I feel OLD.
Omg!!! Gedicht rechtstreeks uit het Sauzenhart van Nederland 🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Is dit een kind?
- Nee dit is een twintiger
0 stemmers
Is wel echt een klassieker. Mooi dat we na paar jaar experimenteren terug zijn bij de kern. Bang, gang, deur dicht.
Milan meteen weer weg op zijn fatbike
Edit: damn bro is ZESTIEN
https://www.ad.nl/zeist/milan-16-uit-den-dolder-draagt-op-4-mei-eigen-gedicht-voor-op-de-dam-ons-dagelijks-leven-kan-zomaar-anders-zijn~a9f86405/
was wel minder cringe dan de afgelopen zoveel jaar
Ja sorry toch lachen om die errrrtrnstug ziek, vaderrrrr, moederrrrr, is dit kinderen voor kinderen
Eurrrlog
DIT BEDOEL IK DUS NU OP TV
https://youtube.com/shorts/VZGcs1G3L-0?si=sY_5aLSBWR29fc5K
- Ja sorry toch lachen om die Amerikaan
- you cruise you lose
0 stemmers
Ik vind ook dat dit topic van mij is eigenlijk, jullie zijn te gast.
Ik zat echt zo
bij het stuk over het is niet iets van ver weg. Er zijn echte mensen, onthoud echte mensen, geen koppen. Ik dacht dit is letterlijk elk nieuwsartikel ooit zo ongeveer.
Hardop lachen hierom
Ik was PRECIES zo
Ja sorry en je bent in principe veilig en je hebt eten, dus nee er zijn miljoenen mensen waar we meer mee meeleven.
Zo’n Antarctica reis en vervolgens langs een aantal zeeeeeeeeer geïsoleerde eilanden varen is ook een (slechte) keuze, eentje met een prijskaartje vab €25k dus ach ze hebben iig waar voor hun geld nu he.
Ik weet dus echt niks van cruiseschepen, maar het lijkt me echt dé plek om gore zeldzame ziektes op te lopen
Echt bezopen ook dat deze gast een heel statement maakt over “het gaat hier wel om echte mensen” en dan nul keer benoemd dat er ook daadwerkelijk al mensen overleden zijn? Nu lijkt hij net het grootste slachtoffer :”)
Dat zijn we ook! Toeval bestaat niet en ik had vandaag een gesprek met een vrouw uit zuid italie maar die vertelde dat haar schoonfamilie als achternaam ‘gast’ had. Ik zei van hihaho dat kan niet.
Maar dit bestaat dus echt. Haha, ik vind dat wel een bijzondere achternaam.
Heb jij wel eens van de achternaam ‘Gast’ gehoord?
- Ja regelmatig
- Nee
- Ja een enkele keer
0 stemmers
En het staat geborduurd met de andere familienaam op zo’n ding.