Ben je crispy chili moe?
- Ja joh
- Nee hoor
- Wat
- Heb ik nooit aan gedaan
- Deed ik al voordat het cool was
0 stemmers
Ben je crispy chili moe?
0 stemmers
Voor (in de lounge dus gratis, anders vind ik het te duur) en eigenlijk altijd tijdens de vlucht ook. Vliegen is niet leuk dus we moeten er iets leuk van maken denk ik dan ![]()
Ik heb ook wel een beetje last van gierigheid, ooit een keer flink aangeschoten uit een vliegtuig gestapt na een uurtje vliegen. Ze bleven het aanbieden en dan denk ik āja gratisā slaat nergens op hahahaha
Proteine in alles moe. Wat een onzin.
ja daar word ik ook echt onredelijk boos van
Crispy chili prima, maar als ik huttenkase of dat soort onzin met crispy chili olie zie word ik wel echt misselijk
Zie jij het verschil tussen het getypte AI of Al ?
0 stemmers
Voor de mensen die het verschil niet zien:
Sinds AI (artificial intelligence) bestaat/een ding is, verwar ik in lezen het woord āalā met een hoofdletter A wel vaak voor AI en dan snap ik de zin niet
0 stemmers
Was me nog nooit opgevallen maar vanaf nu vast wel dus bedankt ![]()
Waar doe je meestal het bestek in in de vaatwasser?
De bovenste lade of in dat mandje onderin?
0 stemmers
Ik dacht altijd dat het beter was bovenin maar ik vind in dat mandje zoveel handiger. Ik haal dat mandje er gewoon uit en zet ik op het aanrecht boven de bestekla. Maar ik kan me voorstellen dat je met een gezin wel alle ruimte onderin nodig hebt.
Ik heb geen mandje meer en doe het dus in de besteklade. En ben heel blij dat ik nu die lade heb ipv een mandje.
Oh waarom? Onder spoelt veel krachtiger. Ik vind die bestellade altijd zoān gezeik juist haha
Ik heb dus altijd een lade gewild omdat ik het idee heb dat dat veel beter schoonmaakt? In het mandje, als je niet goed inruimt, zit het snel opgepropt. Hoe ervaar jij dit?
In die besteklade doe ik dingen als een groot broodmes, die dopjes van een knoflookpers etc.
In een mandje kun je gewoon je bestek pleuren. Zoān lade moet je het allemaal een voor een neerleggen, aināt nobody got time for that.
Onze besteklade zit precies naast en op dezelfde hoogte als de besteklade van de vaatwasser. Dus als we die twee lades tegen elkaar open doen is het alleen een kwestie van het bestek van links naar rechts verplaatsen.
Toen ik laatst een nieuwe keuken ging uitzoeken zei die verkoopvrouw zo: āoke dan nu de allerbelangrijkste vraag, de vraag die mensen tot het bot verdeeltā¦. Vaatwasser met bestekla of bestekmandje??ā ![]()
En @Jumpsuit ik vind het in de lade juist veel beter schoon worden. Niet meer dat gezeik met scherpe dingen naar boven of naar beneden leggen, geen gezeik meer met korte dingen eruit moeten graaien. Er zit in mijn vaatwasser ook een sproei kop boven de besteklade. En ik pleur mān bestek gewoon in die lade, kost me echt 0 extra tijd.
Ik dacht eerst trouwens wat een onzin idc of er een mandje of een lade inzit. Maar mān vriend wou perse eentje met een lade en ben wel blij met zān gedram over die lade.
Haha ja,waar heb je het eigenlijk over he. Maar volgens mij hebben veel vaatwassers allebei dacht ik. Ik wilde sowieso het mandje haha. Deze zit er nu een jaar en een paar maanden in. Er zat een hele oude in toen de besteklade nog niet eens bestond. Ik ben wel gehecht aan mijn mandje ![]()
@chiren misschien heb ik een trauma aan vroeger hoe precies wij altijd het bestek in die lade moesten leggen. Sjongejonge!
Haha ja bij de keukenboer (en ook ikea) was het wel echt kiezen: OF een mandje, OF een la.
Wij kozen uiteindelijk voor een mandje om bovenstaande redenen. Lekker makkelijk alles er in gooien. Kregen we bij de nieuwe vaatwasser toch ook de lade. Mijn man heeft hem er in gezet om te proberen maar nu gebruiken we toch de lade het meest. Heel fijn om meer ruimte te hebben voor de borden.