Heb jij Euphoria gezien?
- Ja
- Nee
- Mee bezig
- Hoezo kom je hiermee na 8 jaar?
0 stemmers
Heb jij Euphoria gezien?
0 stemmers
Ja ![]()
Ik ben nu net begonnen in seizoen 2, zit er helemaal in. Vind alleen wel dat alleen Zendaya en Sydney Sweeney goed kunnen acteren, die Lexi, Maddie en Jules vind ik vrij pijnlijk slecht acteren.
Neeee zou iemand dat geven alsof het een schilderij is ofzo ![]()
Het was een kraamkado, bedoeld als decoratie voor in de kinderkamer… En volgens mijn partner kon ik 't niet maken om 'm niet op te hangen/neer te zetten ![]()
Never forget de dag dat ik bij die familie ging eten en tussen neus en lippen door vertelde dat ik in de week erop mijn covid vaccinatie ging halen.
Echt pure woede en tranen dat ik IETS HEEL ERGS GING DOEN. Alsof ik dood zou gaan of compleet zou veranderen als mens.
In mijn omgeving zijn die mensen trouwens helemaal niet te plaatsen qua politieke voorkeur. Vaak hele rechtse en hele linkse ideeën in 1. En gedeeltelijk indd ook niet stemmen.
Ik heb dit zelf gedaan omdat ik het een hele rustgevende hobby vond. Maar ik vind het resultaat echt afschuwelijk
Dus ik zette mijn eindresultaat altijd een paar dagen in de woonkamer tot op zondagavond het grofvuil aan de weg ging.
Ik heb het idee dat kleuren het overgenomen heeft van diamond painting. Wat ook maar beter is. Een kleurboekje neemt minder ruimte in beslag
Oh ik vind ze allemaal wel wat hebben haha. ![]()
Wat vind je intussen van de koers/naamsverandering van PRO?
0 stemmers
Ik kan dan alleen maar denken aan praktijkonderwijs die als afkorting pro heeft.
Mijn opa en oma wonen in een huisje op het terrein bij mijn ouders, en altijd als ik daar slaap ga ik de volgende dag diamond painten met mijn moeder en oma. Dat vind ik dan wel heel gezellig altijd. Beetje kletsen en die dingen prikken.
Zij is er helemaal gepassioneerd over, dan heb ik ook zoiets van leven en laten leven. In het begin dacht ik wel ik moet hier iets mee en haar waarschuwen. Iedereen er om heen praat er ook over van; heb je dat gezien??
Ik geloof niet dat je van druppels van 100+ euro je hormonen in balans krijgt en op magische wijze afvalt. Echt een inhoudelijke discussie met iemand die in dat soort dingen gelooft is altijd lastig. Dan accepteer ik maar dat we over bepaalde dingen anders denken en andere levenskeuzes maken. Al moet ik zeggen dat het wel wat bekoeld is afgelopen tijd, maar dat is niet alleen daardoor. Maar het is mij ook niet waard om de vriendschap daarvoor op het spel te zetten. Het zal vanzelf wel weer ophouden (hoop ik).
Sommige mensen vinden de keuzes die ik maak ook dom, ik heb daar ook weinig boodschap aan. Het is mijn leven.
Oh vind deze wel heel tof ahaha
Mijn broer bleek ineens een wappie te zijn, toen mijn moeder de griepprik kon halen. Hij raadde af dat te doen en het was allemaal onzin.
En rechts/links is lastig, want stemt niet en op sommige vlakken heel links en andere vlakken meer rechts.
Ik negeer het maar, want hem overtuigen doe ik niet en we hebben sowieso totaal verschillende karakters.
Ja wow, dus een vriendin uit onze vriendinnen groep is dus anti zonnebrand. Was in shock dat die mensen echt bestaan. Op werk hebben we ook een aantal Joep Rovers aanhangers.
Voor mijn kind is diamond painting echt een prima manier om prikkels te verwerken.
Ben benieuwd hoe ze er over paar jaar uitziet
Gesloten inrichting is echt zo’n achterhaalde term! Beetje stigmatiserend.
Gewoon ‘gesloten afdeling in de psychiatrie’ oid en please geen inrichting.
Maar verder vind ik je verhaaltje wel lief.