Stel je persoonlijke vraag #58

Ja maar het boeit me verder niet.

15 likes

Ligt eraan. Als ik iemand uitnodig naar mn land en genoeg geld heb wil ik best een meier lappen. Ik heb rijke familie in het buitenland die alles voor me betalen als ik daarheen ga, dus die boete zouden ze dan ook doen

3 likes

Bah wat een nare foto.

Toen ik zelf 15/16 was vond ik mannen van rond de 35 die bij het uitgaan wel eens om ons heen hingen ook HEEL oud en ergens een beetje eng. En eng vind ik ze sinds ik zelf ouder ben geworden des te meer, maar nu ik zelf over de 30 ben, heb ik me wel eens afgevraagd van zagen die mannen destijds er echt zo oud uit als in mijn herinnering want zooo oud zien mijn mannelijke vrienden van nu er nu toch ook weer niet uit :joy: maar het antwoord is dus overduidelijk JA als je naar deze foto kijkt.

Herken je dat van vroeger als puber, van die ruim volwassen mannen die in kroegen of waar dan ook (al dan niet achteraf gezien) veel te dichtbij kwamen?

• Ja zeker
  • Gelukkig niet

0 stemmers

Een studiegenoot van mij kreeg toen ze 19 of 20 was een relatie met een man van 51. Ze zijn nu bijna 20 jaar later nog bij elkaar. Elkaars “soulmates”, zoals ze het zeiden.

Wat vind je hiervan?

• Mooi toch
  • Alsnog een vieze gast
  • Twijfel, omdat ze al lang samen zijn nu

0 stemmers

1 like

Ik kwam er nooit.

2 likes

Nu ben ik in de 30 en komen er nog steeds vieze oude mannen op ons af als ik met vriendinnen ben, maar nu zijn ze in de 60 :face_vomiting:
Ik moet wel zeggen dat ik in mijn leven de meeste mannelijke aandacht heb gekregen toen ik rond de 16 was en dan bedoel ik ook mannen op straat en alles (“wel lachen hoor”). Mannen zijn zo goor. Op de middelbare school was er ook een klasgenootje van 16 die een relatie had met een man van in de 40 :face_vomiting::face_vomiting:

6 likes

Echt precies dit. Het valt me de laatste tijd echt op dat ik “opeens” in trek ben bij de 60+ers en die gedragen zich hetzelfde als ze deden toen ik 16 was en zij in de 30 :roll_eyes:

Kan jij springen?
Ik geloof niks van die chick die beweert niet te kunnen springen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Mijn vriendinnen noemde dit bij mij altijd “het verloren vader syndroom”. Vond ik wel grappig want het leek wel alsof die vieze oude mannen daar een radar voor hadden.

3 likes

Hm zou dat t zijn? Ik weet t niet, ik heb ook altijd rare en vaak oudere mannen achter me aan gehad, en heb altijd een slechte relatie met m’n vader gehad. Mijn vriend zei ook al dat hem opviel dat zelfs sommige vaders van vrienden heel bijzonder tegen me doen.

Maar in de kroeg hadden al mijn vriendinnen wel aandacht van veel te oude mannen tussen m’n 16e en 25e ofzo. Echt van die kerels die inderdaad een jaar of 30-40 waren en een avondje uit waren met de mannen. Bah.

1 like

Heb jij tijdens de corona geklapt voor medisch personeel?

• Nee nooit
  • Eenmalig, voelde lullig en nooit meer gedaan
  • Vaker

0 stemmers

Ik heb het één keer gedaan en ik voelde me toen zo’n domme sukkel op m’n balkon dat ik het nooit meer heb gedaan. Was een oproep toen, maar het voelde toch heel erg dom.

8 likes

ja ik vind het ook altijd heel bizar als mensen geen radslag kunnen of als kind ook nooit op hun handen tegen de muur aan konden staan maar sommige mensen hebben gewoon echt rare motorische gebreken

6 likes

Dit opent echt diepe wonden die ik niet wist dat ik ze had, ik wou dit zo graag ook kunnen als kind :joy:

27 likes

haha het spijt me!! en ik snap het want radslagen en met 5 man tegen de muur aan waren en zijn de leukere dingen in het leven

(ik heb weer andere rare (motorische en nietmotorische) gebreken)

3 likes

Ik ook!! Nooit gekund (of gedurft :sweat_smile:)

3 likes

oja en sommige mensen kunnen geen koprol!! dat snap ik het allerminste, met radslag en handstand heb je nog enigzins armkracht en durf nodig maar er gaat toch echt iets mis als je geen koprol kan!! vraag me echt af waar dat dan anatomisch aan ligt, net als niet kunnen springen, zeer fascinerend

6 likes

Welke chick?

2 likes

Ik vond het ‘over de kop’ gaan bij de koprol heel eng. Durfde daarom ook alleen achterover over het duikelrek en niet voorover. Dat in combinatie met een matige motoriek + nul kracht in mijn armen + nul doorzettingsvermogen maakt dat ik altijd alleen maar toekeek bij de radslagen en handstands :sob:

Ik werd ook een beetje bekrachtigd in mijn falen want ik heb toen ik klein was ernstige hersenvliesontsteking gehad en één van de restverschijnselen zou problemen met motoriek kunnen zijn. Dus als ik bij gym op mijn rapport een onvoldoende kreeg (bijvoorbeeld toen ik nog geen koprol kon) ging zij boos naar school om te zeggen dat ik er niets aan kon doen, want kwam door mijn hersenvliesontsteking :joy: was gewoon een bange kip, had daar echt niets mee te maken haha

11 likes

Ik hoorde m’n hele straat samen met mij applaudisseren en voelde me zo verbonden met iedereen dat ik een beetje moest huilen :laughing:

13 likes

Mijn motoriek is ook niet top en ik moest als kind in therapie hiervoor. Ik kan wel springen, maar niet zo hoog. Dus op zo’n laag sporthalbankje springen lukte me nooit :joy:

1 like