Stel je persoonlijke vraag #58

Oh dit doet me denken aan dat mijn gymleraar een relatie kreeg met een 16jarige leerling (dit waren ook de '00). We hadden daar vragen over waarop het antwoord was; ze is al (!) 16, erg volwassen voor haar leeftijd en volgend jaar is ze van school. En we moesten stoppen met “roddelen” want het ging hier om echte liefde.

Achteraf denk ik alleen maar wtf?! Ze zijn nog steeds samen wat als bewijs wordt gezien van hun echte liefde. Maar ook al zitten ze straks samen in het bejaardentehuis, ik gruwel van die vent.

1 like

Maar dit hoeft toch niet per se met motoriek te maken te hebben? Bij een radslag moet je je benen best ver uit elkaar doen, vereist dus wel wat lenigheid. En zowel een radslag als een handstand is best een klap op je polsen/schouders/ellebogen. Ik heb heel mijn leven kunnen radslagen (radslaan?) en zou het motorisch gezien nog prima kunnen maar sinds ik een paar jaar geleden een soort vervelende polsblessure heb opgelopen kan ik dat gewicht er gewoon niet meer op hebben.

Dan hoop ik dat je een jonge docent had? Al vind ik het dan nog alles behalve oké. Want minderjarig + machtsverhoudingen. Waar was de school? Deden zij er niks aan?

1 like

Hij was mid/eind 30 geloof ik. School deed daar toen ook niks mee - voor zover dat ik mee kreeg. Hij is in ieder geval niet ontslagen en heeft er sowieso nog 20 jaar gewerkt.

1 like

Same :laughing:

Heb jij ooit een verloren-vader-relatie gehad? Dus een heterorelatie met een groot leeftijdsverschil (wat dat is mag je zelf invullen, want voor mijn gevoel is 5 jaar heel groot als je 15 of 16 bent, maar als je 25 bent is dat misschien pas vanaf 10 jaar verschil)

• Ja en ik kijk er goed op terug
  • Ja en achteraf vind ik het :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:
  • Ja nog steeds
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Steek jij energie / passie / liefde in je werk?

• Ja
  • Nee
  • Nvt / op dit moment geen werk

0 stemmers

Ben jij een quiet quitter?

• Ja
  • Nee
  • Steeds meer
  • Dit is niet mogelijk met mijn type baan / werk
  • Nvt

0 stemmers

1 like

haha ahhhh!! durfde je de koprol op de grond ook niet?

1 like

Bij mijn huidige baan niet, maar bij mijn vorige banen zeker wel. Daar deed ik wat van me verwacht werd en niks meer. Werkte altijd voor commerciële bedrijven, en nu non profit, en ondanks dat ik (iets) minder verdien werk ik veel harder/meer. Maar ook echt met zoveel meer plezier.

5 likes

Mijn moeder was 18 toen ze met mijn vader van 27 trouwde. Vroeger nooit zo bij stilgestaan, maar dat is ook wel apart. Ze zijn wel nog samen overigens en ik heb met allebei altijd een goede band gehad.

Ik heb zelf ook een relatie met leeftijdsverschil, maar ik was 27 toen we een relatie kregen dus volwassen genoeg in ieder geval. Het is geen schokkend verschil, het had hoogstens mijn veel te jonge tienervader kunnen zijn. Maar ik had wel liever minder verschil gehad. Met name omdat ik bang ben dat ik dan een leuk leven heb gehad, en de laatste 10 jaar zo alleen bent (ja, dat kan iedereen gebeuren natuurlijk). Ik heb er qua gedrag/ levensfase geen last van.

3 likes

Mijn werkzaamheden vind ik heel leuk en in wat ik doe steek ik wel liefde en passie maar verder vind ik mijn werkgever kut en op die manier ben ik wel een quiet quitter want ik doe niet meer dan van me gevraagd word. Ik word er niet echt happy van maar wat anders vinden lijkt onmogelijk :woman_shrugging:

2 likes

Ik vind het wel passen bij deze tijd dat je taken netjes doen al gezien wordt als quiet quitting.

32 likes

kikkervisjes vangen om thuis te houden

• heel leuk
  • wel oké
  • mwoah
  • niet oké

0 stemmers

• dit hadden wij vroeger thuis
  • dit hadden wij vroeger op school
  • ik doe dit met mijn kinderen
  • dit hebben/hadden mijn kinderen op school
  • ik zou dit tegenwoordig niet meer doen
  • anders

0 stemmers

er staat hier een bak naast me (niet van mij) maar het liefst zou ik ze vrijlaten, die oogjes…

1 like

Nooit gedaan

6 likes

Als je een vijver hebt, ja leuk. Anders niet natuurlijk

2 likes

Ugh in groep 7 moest ik bijna het hele jaar alleen achter de kast zitten en keek uit op een viskom met kikkerdril.

Van dril naar kikker is in 2 maanden gedaan dus lijkt me sterk :joy:

11 likes

Nooit van gehoord ook.

1 like

Ja zat ik ook al aan te denken, het voelde iig als een eeuwigheud.

Heb je weleens gehad dat een usb stick of harde schijf kapot ging omdat je hem niet “veilig” had verwijderd van je pc?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet want ik doe het altijd veilig

0 stemmers

Heb jij weleens planken van je vloer bewaard en later nog gebruikt omdat een stuk van je vloer beschadigd was?

• Wel bewaard, nooit gebruikt
  • Bewaard en gebruikt
  • Niet bewaard en niet gebruikt
  • Niet bewaard, niet gebruikt en spijt

0 stemmers

5 likes