Stel je persoonlijke vraag #58

Nee lijkt me niet. Als iemand komt lunchen haal ik meestal wat lekkere, verse dingen en zet ik dat op tafel. Ik zeg dan soms wel van “ik heb ook nog pindakaas en appelstroop in de kast staat als je dat wil” maar zet dat niet direct erbij.

2 likes

Dat is wel gek ja, haha. Of het was een teken dat ze niet genoeg eten had gehad :wink: Ik heb wel een keer gehad dat ik iets van zes eieren met tomaat had gebakken voor een lunch met drie vriendinnen (ernaast waren nog broodjes, beleg, fruit, toetjes enzo) en dat een persoon al het ei op haar bord deed. Vond ik ook wel gek.

1 like

Nee er moest nog gegeten worden, gastvrouw was de spullen op tafel aan het zetten. Er waren meer mensen en we zaten echt zo van Dat vraag je toch niet maar diegene had het liefst zelf de koelkast leeg getrokken bleek

1 like

Ik kan mij best voorstellen dat je vraagt of iets ook op tafel hoort als je helpt met klaarzetten of iets dergelijks. Al is dat niet dezelfde vraag. Gewoon zomaar vragen waarom iets uit de koelkast niet op tafel staat is gewoon raar gedrag.

1 like

dat is echt heel raar, heeft niemand daar toen iets van gezegd?

2 likes

De rest was er nog niet, ik heb nog wat eitjes gebakken. Wil toch een beetje gastvrij zijn!

4 likes

omg wat kut hahaha maar wie eet er ook zes eieren :cry: behalve gaston van belle en het beest of rare protein bros ofzo

16 likes

Never forget

7 likes

Mensen die ziek vieze scheten willen maken

2 likes

Poets jij:

• Elektrisch - Philips Sonicare
  • Elektrisch - Oral B
  • Elektrisch - ander merk
  • Niet elektrisch
  • Niet

0 stemmers

2 likes

50/50 elektrisch oralb en met de hand

4 likes

Ik wil wel elektrisch poetsen maar ik kan niet tegen het geluid en al helemaal niet tegen al die sensaties (puntje van mn neus brrr). Hopelijk compenseer ik met stokeren.

4 likes

Heb je sonicare ook al geprobeerd? Dat vind ik echt veeel schelen qua geluid met die oral b. Snap ook niet waarom zoveel mensen met oral b poetsen haha, zo’n teringherrie

4 likes

De nieuwe io is wel een stuk stiller. Vond dat echt een verademing toen ik overging.

7 likes

Ja inderdaad! Sonisch poetsen is dan misschien wel wat (ik heb geen Sonicare maar Smyle, echt fantastisch blij mee) voor je? Ik vind een normale elektrische tandenborstel ook zo heftig, dat drilt je hele lijf door voor m’n gevoel. Met sonisch poetsen echt nergens last van!

3 likes

Ja mee eens, ik heb al 5 jaar een boombrush waar ik erg tevreden mee ben en heb ook nooit gaatjes ofzo

Ik heb een sensitive stand die ik altijd gebruik, kan idd ook niet tegen die harde trillingen van de normale stand! M’n vriend natuurlijk weer de iNtEnS stand :roll_eyes: soms staat ie daar nog op als ik begin :sob:

2 likes

Heb dat ding gewoon al 10 jaar ofzo haha. Zat er laatst wel aan te denken om een nieuwe te kopen, maar toen vroeg ik me af of die nieuwe soorten nu echt beter zijn of dat dit een door kapitalisme ingegeven wens voor iets nieuws was.
Ik vind dat getril eigenlijk niet zo erg trouwens, niet zoveel last van.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik het wel makkelijk vind dat ik deze borsteltjes voor een paar euro bij de Action kan halen.

3 likes
  • Het weer zoals het is met alle seizoenen
  • Elke dag 15 graden met zon (in de nacht regent het soms)

0 stemmers

Stel je moet kiezen ivm beperkte ruimte in je tuin. Kies je dan voor een

• Lounge set (bank)
  • Eettafel met stoelen

0 stemmers

2 likes