same, ben 33 en nog steeds zo’n kleine cup dat ik nog nooit in mijn leven een beha gevonden heb die past. Thank the lord dat bralettes nu helemaal ingeburgerd zijn
Ja same! Gaat bij mij niet meer gebeuren!
Hadden jullie ook bedpartners die dachten dat kleine borsten geen gevoel hebben? Had in een verleden weleens mannen die aan mijn tepel gingen lopen trekken, zo niet sexy. Deed vet veel pijn!
Tf?? Nee gelukkig niet mee gemaakt
jij vaker dus? ![]()
Ja, maar is wel lang geleden dat ik dit meemaakte. Dus misschien had ik gewoon pech en waren het onervaren mannen
Een uur gemasseerd worden
- Precies goed!
- Ik haat massages
- Te lang
- Is echt zo voorbij, ik zou prima 3 uur gemasseerd kunnen worden
0 stemmers
Ik zie wel eens van die filmpjes voorbij komen waar ze in zo’n spa de hele dag van behandeling naar behandeling gaan nou dat leek mij wel wat haha
Cristiano Ronaldo
- Wat een lul is dat
- Ik ben fan
0 stemmers
Messi
- Wat een lul is dat
- Ik ben fan
0 stemmers
Dit is nog eens een leuke om mee geforum-influenced te worden! Ik heb een proefabbo op De Groene genomen, 10 weken voor 10 euro, en Vrij Nederland, 3 maanden voor 15 euro. Ben benieuwd!!
De plaatselijke krant (grote stad) heb ik via m’n vader via een app, maar ik merk dat ik die toch niet heel vaak lees want beeldscherm.
Heb je een toxic ex?
- Ja 1
- Ja meerdere
- Ik heb nu een toxic partner
- Ik ben de toxic ex
- Nee alleen maar normalo’s
- Ik heb geen ex
0 stemmers
Wat is een viezer woord? Niet de betekenis maar echt de klank.
- Aambei
- Gerstekorrel
0 stemmers
Ligt het aan mij (/mijn bubbel) of is dit helemaal niet meer zo’n ding tegenwoordig? Tuurlijk voor sommige mensen wel, maar heb het idee dat ik er vroeger veel meer mensen over hoorde en de focus heel erg lag op grote borsten hebben. Misschien dat sinds het geen bh dragen populairder is geworden dat kleine borsten ook meer geaccepteerd zijn ofzo
Ben zelf altijd helemaal tevreden geweest met m’n b cupje haha ![]()
Wel over nagedacht jaren lang, nooit serieuze optie geweest. Blij ook, want heb tijdens m’n zwangerschap gezien dat ik het écht heel lelijk (en zwaar!!) vond om grote borsten te hebben ![]()
![]()
Aarsmaden
Smegma.
WAAROM pakken mensen hier altijd elke kans om vieze dingen te zeggen ![]()
Schoonmoeder en “vrienden” hebben die uitspraken gedaan…
Ik was kwaad en verdrietig.
Volgens mij zijn we door de kardashians zijn we van playboy boobs naar dikke billen verschoven in de mainstream! (En die kan je trainen yay)
Nee
Bovendien telt een bbl niet als grote kont en hebben zij ook allemaal enorme plastic neptieten
God wat vreselijk en teleurstellend
hoop dat je dat inmiddels een plekje hebt kunnen geven (en dat die schoonmoeder en ‘vrienden’ maar de tering mogen krijgen)
Slipje ![]()