Dit is ook de reden waarom ik dus weer een abonnement met papieren krant overweeg! Zit nu telkens bij het ontbijt op m’n telefoon of laptop te lezen maar dat kan ook anders.
Ik heb al jaren een zaterdagabonnement op de Volkskrant en lees eigenlijk iedere dag de papieren krant tijdens m’n ontbijt. Zo lekker. Meer dan de helft van de krant is niet actueel dus dat lees ik gewoon verspreid over de hele week. De actuele gebeurtenissen bekijk ik gewoon dagelijks online, soms ook niet.
Oh ja ik wil dus een papieren abonnement, en eigenlijk alle dagen want een app voor het nieuws open ik toch niet. Ik had een half jaar de Volkskrant maar op gegeven moment belandde het toch vooral in de prullenbak.
Maar misschien kan ik iets als de groene ofzo overwegen, want dat komt sowieso maar wekelijks.
Een weekend abonnement voelt als “zonde” omdat je best wat betaalt voor de online toegang en die niet gebruikt, maar een volledig papieren abonnement voelt ook als “zonde” omdat ik dan zoveel weggooi.
I
O ja voor mij zijn die theologische/religiegerelateerde onderwerpen juist een reden om wel Trouw te willen. Ik ben niet meer gelovig maar het heeft nog steeds wel m’n interesse. En ze hebben ook wat meer filosofische onderwerpen.
Heb je wel eens een borstvergroting overwogen?
- Ja overwogen
- Wel eens over nagedacht
- Ja en ook gedaan/ik zit in het proces
- Nee
- Nee wel een borstverkleining
- Nee wel een lift of andere cosmetische operatie
- Nee wel een FTM top surgery (gedacht of gedaan)
- Iets anders
0 stemmers
Ja ik woon dus niet in NL nu! En er is geen Nederlandse publicatie die ik zó graag op papier wil lezen dat het me de verzendkosten waard is tbh. Maar ik wist niet van de nieuwe redactie van Vrij Nederland, ik ga daar ook weer eens naar kijken!
Soms zou ik echt een pensionado willen zijn die gewoon lekker de hele dag kranten en tijdschriften kan lezen lol
Na mijn zwangerschap vind ik mijn borsten niet meer mooi. Maar ik vind het de siliconenziekte niet waard die je van nepborsten kan krijgen. En ik heb te weinig vet voor vullen met eigen vet. Dus ik accepteer mijn mini doperwtjes voor wat ze zijn.
Dit is echt de beste keuze voor mezelf geweest het afgelopen jaar! Even een half uur rustig een krant lezen ipv meteen mijn hersenen overspoelen met een scherm en allemaal loze input (want ik scroll niet echt op niveau, zeg maar).
Merk dat mijn hoofd er de hele dag profijt van heeft!
Ik krijg deze maand mijn borstverkleining + lift. Eindelijk af van mn disproportionele lichaam, en vooral de klachten die mij dit geeft. Nooit meer jankend in een paskamer te hoeven staan of pijn van de smet plekken onder mn borsten. Kijk er ontzettend naar uit!
De Groene hebben wij ook hier thuis en vind ik echt heel fijn! Wel nieuwswaardig maar de artikelen zijn ook na 2 weken nog interessant, dus minder zonde als je een weekje geen tijd hebt om te lezen. En handig mee te nemen in je tas zodat je even leest ipv je mobiel pakt wanneer je even moet wachten.
Groene: oh ja de VS vind ik juist razend interessant dus ik vind het heel leuk dat ze daar veel over schrijven. En ik vind bijv. hun doorlopende onderzoeken over long covid heel goed en interessant, ze doken daar al veel dieper in toen vrijwel niemand nog iets erover wist.
Vrij Nederland heeft nu een actie met 3 maanden voor € 15, heb ik net voor aangemeld: https://www.vn.nl/word-lid-actie
Ik trek de groene Amsterdammer echt niet met Ewald Engelen als columnist
Mijn baarmoeder is verwijderd toen ik begin 30 was en het aantal mensen dat begon over dat je dan geen vrouw meer bent is echt schokkend
Wat afschuwelijk dat soort reacties ![]()
Is er een verschil tussen de politieke kleur van deze kranten of de focus op bepaalde thema’s? Ik denk eraan om een abbonement te nemen op de Groene of Vrij Nederland, maar ik twijfel een beetje over welke beter aansluit bij mijn interesses
Ja ik heb best wel vaak over een borstverkleining nagedacht. Maar ik vind het dan toch weer niet groot genoeg om het mes erin te zetten of dan denk ik stel je niet aan en zijn mensen die een borstvergroting willen. Mn moeder heeft rond haar 50e nog een borstverkleinig gehad. Heel mooi gedaan. Ik vind mn borsten vooral gewoon simpelweg te groot voor mn bouw/figuur. En als ik op mn zij lig kan het bestwel zwaar en benauwd aanvoelen. Dat haat ik het meest. Vroeger gaf mn moeder me dan een opgerold washandje zodat ik dat ertussen kon leggen.
Vind jij de grootte van jouw borsten bij jouw lichaamsbouw passen?
- Ja
- Nee
- Eh het kan ermee door
0 stemmers
Door het werken in een lingeriezaak heb ik zooooveel verschillende borsten gezien dat ik blijer ben geworden met de mijne. Er is zoveel verschil en variatie dat vergelijken met anderen eigenlijk gewoon zinloos is.
Ik wilde vroeger altijd een boobjob want opgegroeid in de zeroos met een grote kont en kleine borsten en dat was precies verkeerd om.
Daarna werd een grote kont met smalle taille ineens goed en boeide borsten niemand meer dus dacht ik nooit meer aan een boobjob en dat is echt een hack want als je ouder wordt worden je borsten kennelijk vanzelf groot en zoals je ze altijd al wilde ? Kon eerst nooit aankomen daar en nu wel, echt magie. 30 worden vind ik qua lichaam echt een vooruitgang eigenlijk.
Deze fase moet bij mij nog aanbreken (ben 36) ![]()
![]()
Hoe kleinere borsten hoe beter, vind ik.