Nee, dat is soms ineens perzik, echt vies.
Mijn kleding is over het algemeen ook wel gewoon comfortabel, maar ik draag gewoon geen kleding die ik net buiten aan heb gehad binnen.
Mijn jeans zijn ook gewoon comfortabel zelfs. Blijft alles wel langer mooi van ook.
Maar hoe ga jij met een jurk op de bank liggen? Dat gaat toch kreuken
Ik zit vaak gewoon op de bank.
Vaak is mijn kleding comfortabel genoeg, dan kleed ike niet om. Soms wel, maar dan geen joggingpak of pyjama, maar gewoon wat meer losse/ soepele kleding die ik voor thuis / in de tuin gebruik.
Oh ik heb alleen maar jeans haha
Nu heb ik geen bank dus ik zit op zijn best onderuitgezakt in mijn fauteuil ![]()
Ik vind het grappig dat iedereen gelijk over comfortabele kleding begint, maar daar gaat vaak niet eens over. Je wil toch zo lang mogelijk met je kleding doen, waarom zou je het thuis dan ook nog dragen (en als je met de trein reist vind ik het gewoon vies)
Kleding die kreukt vind ik sowieso al te gekreukeld om zonder strijken nog een tweede dag aan te trekken, maar ik ben ook wel een beetje een pietje precies als het om strijken gaat haha.
Maar alsof die paar uur het verschil gaan maken op de levensduur van je kleding?
Als ik mijn kleding een dag heb gedragen wil ik het meeste gewoon wassen, dus ik verslijt dan eerder méér kleren dan minder.
Nou dat is voor mij de reden waarom ik het niet heb
. Verder boeit het me 0 als een jurk kreukt. En vies, tja, boeit me ook niet en vind ik ook wat overdreven maar ieder zn ding he
Ja, de vraag ging over in welke kleding je 's avonds chillt, dan denk ik idd aan comfort.
Ja eens dat het niet telt!
Wie dan volgens jou? J Lo? Beyoncé?
Natuurlijk wel? Je hangt er veel meer uur in, je kookt nog etc etc. Dan was je het toch ook sneller, dan als je bijv in het weekend een bloesje 3 uurtjes even aan heb gehad?
Dus naast draagslijtage was je toch ook meer?
Vind het echt niet fijn om bijv kruidig te koken in mân jurk/ spijkerbroek en m dan terug te hangen in de kast.
Edit: maar dit is zo een eindeloze discussie haha. Zolang je maar draagt wat je wil. Voor mijn part ga je liggen op de grond buiten en dan op je bed, en stamp je met je schoenen door heel je huis. Jouw huis, jouw lefe.
Hier heb ik nou echt nog nooit een seconde over nagedacht
Wilde ik net posten. Draagslijtage ook niet ![]()
Ja, ik ben mss ook wel gewoon heel netjes met mijn spullen hoor.
Ik denk alleen dat dit ook gewoon cultuurverschil is.
ja ik vind het zowel onhygiënisch als oncomfortabel eigenlijk. zodra ik thuis ben wil ik gewoon meteen douchen en chillkleding of pyjama aan. mensen die langskomen zitten natuurlijk wel gewoon met buitenkleding op de bank maarja kan moeilijk mensen vragen om ff om te kleden
ik erger me daar altijd zo aan in amerikaanse films enzo, dan zitten ze altijd in jeans en soms zelfs met schoenen aan op bed
Ik heb vooral drie huisdieren met scherpe nagels en veel haar dus als ik mân kleding een beetje mooi wil houden moet ik het niet dragen als ik op de bank ga chillen
achter mân bureau thuis is al gevaarlijk want één kat wil altijd vanaf mân hals IN whatever ik aan heb
Ik vind dit ook echt een hack, om je âbuitenkledingâ alleen buiten te dragen. Het blijft idd zoveel langer mooi, je hoeft het minder te strijken en te wassen (door die kookgeur idd).
Ik deed dit eigenlijk nooit maar mân Portugese partner was echt van ieeeee wat doe je met die kleding hier. Je kan het nooit meer unseen dat je buiten op een bankje gaat zitten en met dezelfde broek op je bank. Je hebt daar (en ik dus nu ook) 3 soorten eigenlijk: buitenkleding, binnenkleding en bedkleding. Je gaat dus ook niet met je huispak je bed in haha