Schoenen aan op bed is natuurlijk supergoor, en als je languit op de bank gaat net zo
Ik werk in mijn eigen huis en verplaats me in mijn eigen auto als ik wat moet dus ik vind dat prima om de hele dag hetzelfde te dragen
Schoenen aan op bed is natuurlijk supergoor, en als je languit op de bank gaat net zo
Ik werk in mijn eigen huis en verplaats me in mijn eigen auto als ik wat moet dus ik vind dat prima om de hele dag hetzelfde te dragen
dit gesprek doet me trouwens denken aan een video van defano laatst, over iemand die het helemaal irritant vond als je bij mensen thuis je schoenen moet uittrekken
dus in huis:
0 stemmers
Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen in hun eigen huis, maar vond dit zo een typische witte mensen video. Nul oog voor gebruiken/ cultuur. En het dan nog hebben over stofzuigen (?), laat maar zien dat je nooit schoonmaakt haha.
Oh ik vind haar zo irritant en na deze video nog meer
ja eens hoor, ik ben zelf wit en ik zie ook verschil tussen mij en familieleden. dat er dan bijvoorbeeld een familielid kwam helpen in mijn woning en dan faliekant met zijn schoenen op het nieuwe vloerkleed ging staan (en daar wilde ik dan niks van zeggen omdat ik me bezwaard voelde aangezien diegene mij kwam helpen). echt pijnlijk
ook zo dom dat ze begint over stofzuigen ja? nee het gaat erom dat je met deze schoenen op straat loopt, in kroegen, openbare wc’s???
@Xiomara ik ken haar niet maar dit is niet echt een goede eerste indruk haha
Diegene wil dat je ze bij de voordeur zet op straat?
Als er mensen in m’n huis komen die slecht ter been zijn ofzo vind ik het prima dat ze schoenen aanhouden, maar als ze weg zijn wil ik wel meteen DWEILEN (stofzuigen???). Vind het echt vies, helemaal op een tapijt/vloerkleed.
Het is een appartementencomplex, dus de voordeur zit wel binnen. Maar dan nog, er lopen veel mensen voorbij die voordeur. In mijn vorige complex was deurmatten jatten al een ding en in mijn huidige complex lopen er supervaak mensen rond die hier niks te zoeken hebben. Zo is het in ieder complex wel wat, ook bij die persoon. Ja sorry maar dan ga ik echt geen dure uggs of sneakers buiten zetten hoor
dit wil ik ook, ‘heb’ ik eigenlijk ook. maar ik ben altijd te lui en in de winter is het te koud om me ‘s avonds als ik naar bed ga om te kleden van loungekleding naar pyjama. dan wil ik gewoon van de bank af mijn bed in.
Ooooh Groene Amsterdammercontsctadvertenties, wat heerlijk stom om te lezen lijkt me dat…
Ik wil het ideale ontbijt met een cappuccino in de zon en dan dat.
Ik zweet gewoon te veel om überhaupt een bovenkledingstuk langer dan een dag te dragen, dus als ik drie uur buiten ben geweest met een blouse aan gaat die hoe dan ook in de was. Dus ja als ik daarbovenop nog mijn chill kleding ook elke dag of om de dag in de was doe verslijt ik dus bijna twee keer zoveel kleding. Ik doe ook nooit iets terug in de kast trouwens, een broek gaat over de stoel en die trek ik de volgende dag weer aan. De rest gaat in de was.
Ik vind het trouwens ook allemaal prima, lekker zelf weten, maar ik snap sommige argumenten niet. Maar misschien is de hoeveelheid zweet bepalend haha ![]()
Edit: voordat mensen zeggen dat het vies is dat ik met een zweetshirt op de bank zit: het is maar een klein beetje zweet in de oksels, maar wel vies genoeg dat als ik het een dag later weer draag de geur naar boven komt. Als ik het na een dag was blijft het gewoon fris ruiken. En als ik heel erg zweet doe ik natuurlijk iets anders aan.
Pyjama even op de verwarming?
hmm ja is een optie maar het is vooral luiheid. misschien moet ik mn pyjama op bed leggen
Love it dat de schoenen discussie elke 3 weken weer terug komt, dat is echt het hoe vaak was je je gordijnen van deze tijd.
Of op je kruik of elektrische deken (als je die hebt uiteraard)
tijdelijk in het buitenland wonen
0 stemmers
mijn lust en mijn leven!! goed idee
Heb ik gedaan, was mwah
Niet leuk is te stellig maar het was ook niet de tijd van mijn leven. Het was vooral interessant.
Vind het echt jammer dat ik dat als student nooit gedaan heb, stage of minor in het buitenland. Maarja had een relatie en wou niet 6 mnd weg zijn 🫠 (ondertussen zijn we al 10+ jaar samen dus die 6 maanden hadden makkelijk gekund haha).
Heb ik gedaan, wil ik weer!