Ik heb geen droomhuis maar ik zou mijn huidige woonsituatie uiteindelijk nog wel willen upgraden (bijv iets kopen, of in elk geval iets wat beter afgewerkt is en beter onderhouden wordt, hoewel dat laatste dan natuurlijk met mijn eigen centen zou moeten hahaha). Maar ik ben wel heel blij met mijn woning en ik ga nergens naartoe tenzij ik de loterij win!
Ja heb dat gevoel van rust ook precies in mijn huis! Het is niet perfect maar wel heel fijn, en heeft ook veel goedgemaakt na een nare break-up.
Heb jij behoefte veel van de wereld te zien?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet van wel
- Nee
0 stemmers
Zo ja, handel je daar naar?
- Ja
- Redelijk
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Zijn er factoren die je tegenhouden?
- Nee
- Geld
- Klimaat
- Gezondheid
- Gezin/kinderen
- Andere omstandigheden
- Ik wil uberhaupt niet veel reizen
0 stemmers
Ik ben 3 hele weken in Nederland geweest en zit nu alweer aan de andere kant van de oceaan, dus ja
morgen wel alweer terug, maar het liefst ga ik continue ergens heen.
Huh jij had toch geen geld meer ![]()
Als je een recept gaat maken uit een kookboek, ligt het boek dan open naast je?
- Ja
- Nee
- Wisselend
0 stemmers
Zien je kookboeken er schoon uit?
- Ja
- Nee
- Redelijk
0 stemmers
Ik zat laatst door een kookboek te bladeren en ik kon precies terug vinden welke recepten ik graag maak want gekreukte paginaās, vlekken, geschreven, kruimels ze zien er niet uit. mijn kookboek ligt ook altijd ergens op het aanrecht dichtbij zodat ik het goed kan lezen. ik heb ooit wel eens zoān standaard gehad maar dat werkte niet goed maar was wel beter geweest voor het boek zelf denk ik.
Tijd vooral
Ik gebruik geen kookboeken maar mn stiefvader wel incl zelf geschreven notities erbij! Als ik iets zou willen erven is het zijn kookboeken haha
Ik maak een foto met mijn mobiel van de betreffende pagina('s) of schrijf het over. Mijn kook- en bakboeken zijn me heilig en ik wil er absoluut geen vlekken op.
Zelf schrijven in boeken doe ik ook niet. Als ik een tweedehands boek koop vind ik het leuk om te zien, maar het zelf doen voelt als heiligschennis.
Naast geld speelt politiek ook wel een rol? V.S. zou ik heel graag heen willen omdat daar familie woont maar niet zolang die clown aan de macht staat
Ja, ik doe ook wel stoer, maar we zijn naar en met familie en mijn oma en opa betalen mijn deel in ruil voor auto rijden ![]()
Enige wat ik mis is een bad.
Is tegenwoordig een droom om überhaupt een huis te hebben (en dan bedoel ik zowel koop als huur)
Ik vind een spic en span kookboek hoogst verdacht, dan ben je geen echte liefhebber.
Een echt kookboek zit vol dubieuze vlekken.
Stel, je gaat een nieuwe keuken kopen:
- Ik ding af
- Ik ding niet af
- Ik laat mijn partner afdingen
- Anders,
0 stemmers
Met een keuken komt er weinig skill bij kijken hoor haha. Wel echt weggegooid geld als je niet afdingt
Ik ben best bijdehand en laat het kaas niet van mn brood eten, maar om de een of andere reden kan ik niet afdingen. Vind dat zo ongemakkelijk.
En mn man nog meer, dus betalen we waarschijnlijk te veel, haha.
- Ik loop mee met een mars in de buitenlucht
- Ik ga naar een georganiseerde kleinere activiteit in het thema (workshop, talkshow, praatgroep)
- Ik doe niks met internationale vrouwendag
0 stemmers
Ik onderhandel echt heel veel en vaak
keuken, badkamer, tv, lampen, wasmachine/droger, tafels, banken, bed, gordijnen etc. Ga ook vaak mee om vrienden te helpen hiermee. Het lukt echt 9 van de 10 keer en wanneer het niet lukt krijg je vaak iets gratis zoals strijkijzer, lamp etc.
Wat ik overigens wel doe is dan meerdere aankopen in een keer, dus bij mediamarkt bijv wasmachine, droger en tv kopen ipv steeds apart te gaan.