Stel je persoonlijke vraag #58

Ja dat snap ik maar het was niet een normaal vacuum zeg maar. De zuigkracht was zo sterk dat het pijn deed aan mijn baarmoeder. Ik zat in de auto onderweg naar werk dus ik kon hem er niet uithalen en ik heb echt een uur helse pijn gehad, echt steken.

Daarna was ik er klaar mee :smiling_face_with_tear:

Ik heb een disc maar na 1 keer gebruiken werd duidelijk dat het met een bloedfobie toch iets teveel van het goede is :sweat_smile: ik bewaar hem maar voor als er mogelijk echt een shitshow uitbreekt en het niet anders kan

Wow, goed idee. Ik kon maar niet wennen aan mijn cup, maar die gaat bij de sixpack water in de voorraadkast.

5 likes

Oh shit dat klinkt wel echt mega vervelend!

Is het nodig dat het hier nu alweer over gaat bij Eva terwijl Israël nog steeds 3 landen illegaal aanvalt?

• Ja is nodig
  • Nee die aanslag was een rotje omg

0 stemmers

1 like

Iets dagenlang in je vagijn hebben.

De ernst van die explosie wordt flink uitgemeten maar ik word er zo onderhand echt helemaal leip van dat werkelijk waar niemand meer onderscheid kan maken tussen Israel en Joden. Het is wat dat betreft echt een puinhoop in Amsterdam tussen en binnen allerlei gemeenschappen (Joods en niet-Joods) en ik denk wel dat dit binnenkort for real-for real gevaarlijk gaat worden (zowel voor Joodse Amsterdammers als voor groepen die daar weer onmiddellijk verantwoordelijk voor gehouden zullen worden zoals moslims en immigranten). Ik vind echt dat mensen daar ontzettend onverantwoordelijk mee omgaan. En er gaat uiteindelijk maar één lachende derde mee vandoor en die is zijn hersencellen allang verloren aan de waterstofperoxide die hij in zijn haar smeert.

47 likes

True maar snap gewoon niet dat de enige moslim die ze ooit uitnodigen Eus is en dit verhaal van joden die bang zijn en dat het hun doet denken aan hun oma die de holocaust heeft meegemaakt kennen we allemaal allang.

Denk dat de timing gewoon weinig sympathie opwekt, iig bij mij dan :joy:. Denk steeds jaaaaahaaaaaa jullie zijn bang, jaaaaaahaaaa er zou geen marechaussee bij scholen moeten staan maar we hebben ff belangrijkere zaken gaande.

2 likes

Ja maar die belangrijkere zaken worden allang door Jetten opgelost met thoughts & prayers. Dus kunnen wij weer onze mensen inzetten om religieuze scholen te beschermen

3 likes

Moeten we überhaupt religieuze scholen hebben

• Ja is belangrijk
  • Nee je indoctrineert je kind maar lekker thuis van je eigen geld

0 stemmers

2 likes

hoe vaak knip/trim jij je teennagels (ongeveer)

• elke week
  • elke twee weken
  • elke maand
  • elke drie maanden
  • minder vaak

0 stemmers

2 likes

Koop jij (vrijwel) alleen maar biologische groenten en fruit? Dus zeg 90% of meer van het groente en fruit dat je koopt?

• Ja
  • Nee, maar ik denk er wel serieus over om dit te gaan doen
  • Nee en dit wil/kan ik ook niet

0 stemmers

Zo ja: wat is de belangrijkste reden dat je dit doet?

• Lekkerder
  • Gezondheid van jezelf/kind etc
  • Milieu
  • Andere reden
  • Weet ik niet, ben het gewoon zo gewend/doe dit gewoon

0 stemmers

4 likes

Ligt aan het product, fruit zoals frambozen niet want dat is zo kort houdbaar als het biologisch is.

Groente en appels bijv wel.

1 like

Heb jij een foto van jezelf in huis hangen? Trouwfoto of foto met je kind oid telt niet, ik bedoel echt een ‘geposeerde’ foto van jou alleen of een foto waar jij jezelf er goed op vindt staan

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

letterlijk gisternacht een nachtmerrie gehad dat iemand me aan het jennen was om mn bekakte R (die ik weet niet waar vandaan komt want niemand in mn familie of van mn vrienden heeft die) en ik wanhopig smeekte om me te geloven dat ik geen kakker was en dat je toch wel gewoon kon horen dat ik NIET uit het gooi kwam

(sorry ik reageer op een poll van twee dagen terug maar lees bij en vond mn droom te toevallig om niet te reageren!!)

2 likes

Ik heb eerder foto’s waar ik niet leuk op sta (awkward tienerfase), omdat het foto’s zijn met familieleden om een of andere reden alleen met de vrouwen. Ik moet nog foto’s met mijn broers en vader vinden zonder dat ik baby of klein kind ben.

Wel polaroid foto’s waar ik dan alleen op sta op de koelkast maar dat is meer herinneringen dan zie mij er mooi op staan.

1 like

Ligt eraan wat het is. Eerst kocht ik alles bio, nu weer een deel, denk dat het neerkomt op 50%. Alles wat onder de grond groeit sowieso, aardappels wortels uien knoflook bijv.
Als het goedkoper is of heel weinig scheelt ook. Ik had laatst 5 bio avocado’s (uit Spanje!) voor 2 euro bij een lokale biowinkel, topdeal.

4 likes

Omg heb jij een kakker r?? Niet dat ik je ken maar had dat niet gedacht haha.

Groetjes iemand met ook een kakker r die niemand in de omgeving heeft :thinking:

4 likes

ja echt superkut :sob: begrijp ook eeeeecht niet waar het vandaan komt

2 likes

sinds ik meer bio koop koop ik juist bessen enzo liever niet meer niet-bio omdat het me zo heeft afgeschrikt hoe extreem onnatuurlijk lang houdbaar ze dus blijkbaar zijn en ik niet wil weten (en vooral niet wil eten) hoeveel gif daar voor nodig is

9 likes