Ik heb deze ook gekocht en ze brengen inderdaad wel makkelijker in door dat gladde laagje, maar het viel me wel op dat deze veel sneller vol zitten dan eenzelfde maat tampon zonder dat laagje, echt stom! Misschien omdat ze gladder zijn dat ze ook sneller doorlekken dan een gewone tampon die vol zit, idk. Misschien geldt dit ook wel voor de ob versie trouwens maar die heb ik nooit in huis.
Ik heb het een tijdje gebruikt maar ik vond het schoonmaken ervan onhandig/irritant. En het zoog een keer vacuum ofzo, dat deed zoân pijn dat ik getraumatiseerd ben ![]()
Het hoort vacuum! Dat moet je doorbreken voordat je 'm eruit trekt door er een beetje in te knijpen. Het schoonmaken is idd niet ideaal als je niet thuis bent.
Ja ik lek nooit door maar bij deze direct, alsof die laag ervoor zorgde dat alles er ook vooral soepeltjes langs liep en dan heb ik ook echt geen hele heftige menstruatie
Stel je krijgt slecht nieuws over jezelf
- Dat hou ik voor mezelf
- Dat deel ik met een of twee mensen
- Dat deel ik met âiedereenâ
- Ik heb geen beeld over wat ik dan doe
0 stemmers
De bedoeling is het delen met enkele mensen. Maar daadwerkelijk ga ik iedereen traumadumpen ermee, inclusief de passagier tegenover mij in de trein
Ken jij dat nummer van kpop vampire hunters?
- Wat in de labubu nee
- Ja echt fucking kut
- Ja ik vind dat leuk?
0 stemmers
Zag da gister tijdens de Oscars, wat een afschuwelijk kutnummer is dat zeg. Won ook nog?
Haha demon hunters! Bijna
het is bizar populair, alle kinderen die ik ken zijn er HELEMAAL dol op
Is dat âGoldenâ en âTakedownâ? Die ken ik wel ja. Van mân kinderen inderdaad maar wordt ook veel op de radio afgespeeld ![]()
Ja kinderen staan bekend om hun kutsmaak in alles.
Wacht dan maar tot je brainrot muziek hoort đ«
Wacht maar tot je het 100x per dag hoort, dan ga je het vanzelf meezingen ![]()
Ehm sorry mijn kind deed net een plakje komkommer in haar kaassoufflé zodat die sneller zou afkoelen en dat was fucking lekker
Waarom zou ik het in godsnaam 100 keer per dag horen? Bestuur mn eigen muziek ![]()
Ik krijg dit soort muziek via de kleuters mee. âJuf kunnen we het liedje van wa wa wa zingen?â Heeel anders dan mijn liedjes van de methode 1-2-3 zing en wat ik op de pabo heb geleerd ![]()
Omdat ik haar overal zie op best dressed, ligt het aan mij of oogt deze LV jurk als Shein en staat het alleen maar oké omdat zij heel knap is?
- Nee de jurk is ook echt mooi
- Ja zij is knap; de jurk niet
0 stemmers
Basic ass jurk met een verwassen kleur waar een waterval van ruches aan is geplakt, zodat het nog een beetje interessant is om te zien.
Op weke dag zou je het liefste uitgenodigd zijn voor een babyshower? Niet gaan is geen optie ook al ga je nog liever dood dan ĂŒberhaupt naar een babyshower te gaan.
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
0 stemmers
Vroeger wilde ik echt niiiiks op zondag maar sinds ik een kind heb maakt het niet meer uit. Doe maar zondag dan.